Yksivaihde.net » Arvostele mun ajopeli

Taas yks pomppis

(44 posts)

1. Jneed
    Jneed
    Profiili

Peukku! Pomppa on kyllä ihmeen monipuolinen runko, vaikka rajat senkin kanssa tulee vastaan. Kovin jäätäväksi monsterkrossiksi se ei taivu. Yritetty on :)

Minulla on ollu samanlainen valkoinen L kokoinen normiajossa slikseillä ratakeulalla, poolopyöränä, jarruilla, lokareilla sekä ilman mitään lisukkeita, orkkiskeulalla nappularenkailla, nappularenkailla ja lokareilla, cycclosinkulana, cycclofiksinä, dropilla ja ilman, nastojakin on jo testattu. Kaikilla se vaan toimii pirun hyvin ja sama runko taipuu monenlaiseen käyttötarkoitukseen aina trekking käytöstä, urbaanin ajelun kautta pooloareenoille ja takas mettiin & mutaränneihin.

Lähetetty 13:31, 18.11.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  2. makko
    makko
    Profiili

kyttyra - 13:28, 18.11.2011  » 

makko - 13:22, 18.11.2011  » 
    Sanotaan näin, että se näyttää aivan vitun törkeeltä (imo), mut on niin pirun kiva ajaessa että eio ainakaan ekana mielessä tuon vaihto :> Sen sijaan kiekot pitäis uusia jossain vaiheessa, novatecin navat alkaa näyttää vähän failaamisen merkkejä enkä tiiä kuin pitkään kestää...

Aamen kommenttiin riseristä.
    Mutta Novatecit. Tell me more. Miten ne failaa? Koska itellä äpärässä Novatecit vaikkakin toistaiseksi kaikki hyvin.

Toiselta puolelta on kierteet melko heikossa hapessa, ja yks päivä kiekkoja irrottaessa huomasin että tuo navan ja dropin väliin tuleva prikka(?) oli halki. Korvasin sen sitten rautakaupan speissereillä, toimii mut ketjut ei pysy kireellä niin pitkään enää :D

Lähetetty 13:31, 18.11.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  3. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^Tiedän mitä tarkoitat. Mun navoissa ne on alumiinia. Mutta kai niitä kapeita muttereita/laakerin kiristysosia/prikkoja/mikskä niitä nyt sanotaankaan? jostain sais. "Normaaleissa" navoissahan ne harvemmin hajoaa, yleensä kun ne on järkevästi terästä.

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 13:54, 18.11.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  4. makko
    makko
    Profiili

kyttyra - 13:54, 18.11.2011  » 
    ^Tiedän mitä tarkoitat. Mun navoissa ne on alumiinia. Mutta kai niitä kapeita muttereita/laakerin kiristysosia/prikkoja/mikskä niitä nyt sanotaankaan? jostain sais. "Normaaleissa" navoissahan ne harvemmin hajoaa, yleensä kun ne on järkevästi terästä.

Näin minäkin luulin. Kävin kiertelee JNS:n paikalliset liikkeet, kaikki myi ei-oota. Noh, onneks noi perus prikat nyt ajaa asiansa kuitenkin.

Lähetetty 13:58, 18.11.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  5. BBBJNS
    BBBJNS
    Profiili

Makolle pm

Lähetetty 14:49, 18.11.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  6. makko
    makko
    Profiili

Pyörä hipsteröity:

Joo, vaihoin ohjaamon vähän kapeampaan (leveys ~52cm) näyttää kivemmalta ja tuntuu kivalta ajella. Satulaki vaihtu turpoon, vois jopa ottaa kuvan joku päivä koko pyörästä...

E: ja jarrukahva vaihtu paskasta kelvolliseen samalla.

Lähetetty 15:57, 19.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  7. K: eikö v-jarrun kans kannattais käyttää ihan kunnon kahvaa, eikä tuommoista lisäjarrukahvaa?

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 17:01, 19.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  8. makko
    makko
    Profiili

^Riippuu kahvasta, edellinen hayesin v-jarrukahva oli aivan sysipaska. Otin tuon nyt ihan testimielessä, jos eio kiva niin hommaan avidin hyväksi todetun v-kahvan.

Lähetetty 2:17, 20.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  9. makko
    makko
    Profiili

Luvatut kokovartalonudet, olkaa hyvä:

...Josko sen pyörän speksaus riittäs ja olis aika siintää katse tuleviin proggiksiin. Rumahan se vieläkin on, eikä siitä mihinkään pääse. On siinä silti sitä jotain <3

Lähetetty 13:17, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  10. valdo
    valdo
    Profiili

ai että tuo Turbo on tyylikäs jakkara, onneksi itseltäkin löytyy sama. Muutenkin kokonaisuus vaikuttaa erittäin toimivalta laitokselta, pisteet ropisee

Lähetetty 13:37, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  11. pattern
    pattern
    Profiili

Kaunista

Lähetetty 13:37, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  12. Jneed
    Jneed
    Profiili

Ei se mikään ruma ole! Paljon paremman näköinen tuo on kuin moni muu tällä palstalla esitelty kaksipyöräinen.

Lähetetty 13:47, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  13. LHL
    LHL
    Profiili

Hyvä on! ei ruma, ei.

#poloniumfin
    Lähetetty 13:53, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  14. User has not uploaded an avatar
    Risto Reipas
    Profiili

Toimii!

Lähetetty 18:07, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  15. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

Aikaisemmat kiukkudumailut sikseen: toimii. Rungon koko voi ehkä olla jollain standardeilla alakanttiin, mutta jos natsaa omistajalleen, niin se on siinä. Sama koskee jarrukahvaa - eli jos toimii käytössä, niin sitten toimii.

Taitaa olla siellä syvässä idässä jo pitkälti pakkaskelit, kun pärjäilee lokareitta. Stadin huudeil bostaillaan viel rehdimpää snögee + kelpo pakkast.

Partatera-Pietari - 18:19, 24.3.2019  » 
    palveluiden tarjoaminen nyt vain tulee kehittymään tällaiseen suuntaan
    Lähetetty 18:15, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  16. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

Mun mielestä noi pomppikset kaikki on-onen rungot on sellaisenaan vitun karseita runkoja, mutta kun tosta pompinostakin rakentaa rehdisti talvipyörän tai tollasen vähän krossi/maastohenkisemmän, niin yllättäen se rupeaakin näyttämään hyvältä.

vihaajat voi mennä hyysää niit rauskujaan.

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014 ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽
    Lähetetty 18:22, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  17. makko
    makko
    Profiili

kid_scientifik - 18:15, 21.12.2011  » 
    Aikaisemmat kiukkudumailut sikseen: toimii. Rungon koko voi ehkä olla jollain standardeilla alakanttiin, mutta jos natsaa omistajalleen, niin se on siinä. Sama koskee jarrukahvaa - eli jos toimii käytössä, niin sitten toimii.
    Taitaa olla siellä syvässä idässä jo pitkälti pakkaskelit, kun pärjäilee lokareitta. Stadin huudeil bostaillaan viel rehdimpää snögee + kelpo pakkast.

Joo, runko tuntuu ihan kivalta itelle, joskaan ei ole kokemusta isommasta, joten paha sanoa olisko se parempi tai ei, mut mennään nyt näillä. Pituuden puolesta tuo tuntuu kymppisentin stemmillä kivalta, mut korkeutta sais olla enemmän (sais speisseriläjää vähennettyä). Lokarit itseasiassa on vielä ostoslistalla, talvi näytti kovasti tulevalta mut tän viikon ollut plussakelejä joten perse ravassa saanut ajella...

E: Merenneidon kanssa samoilla linjoilla siitä, että runko on ihan vitun ruma sellaisenaan, joskin oon koittanut saada siitä palikkavalinnoilla mahollisimman vähän ruman ja siinä jopa osittain onnistunutkin. Ruma se musta vieläkin on, mut ihan sama, koska tää on tehty kovaan ajoon eikä näyttelypyöräks, ne on sit erikseen.

Lähetetty 18:25, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  18. User has not uploaded an avatar
    Risto Reipas
    Profiili

Pompino on matala runko. Paremmat drop-outit ja hilppasen korkeampi geometria tuossa sais olla. Omassanikin on levoton läjä avaruudettimia stemmin alla. Eri hauska pyörä ajaa eniveis.

Lähetetty 22:01, 21.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM
  19. inforest
    inforest
    Profiili

Pidän Pomppiksesta. Ajaisin itsekin moisella, jos en olisi saanut Analogia halvalla. Toisaalta siihenkin on kyllä joutunut ostamaan jos jonkinlaista uutta huonoiksi todettujen osien myötä, mut speksailu on kivaa. Bointsit Jykältä.

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 1:07, 23.12.2011, 7 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Arvostele mun ajopeli

Search with Google: