Yksivaihde.net » Rompetori - Ostetaan, otetaan vastaan tai halutaan vaihdossa

O: Renkaat

(6 posts)

1. wma
    wma
    Profiili

Mulla on alla niin hauraat kumit, että pelottaa ajella.

622 renkaita tarvitsisi. Leveydeltään mukavat 28-32. Tarkoitus olisi ihan perus seka-ajeluun ja kesempänä retkeilyyn, joten pistosuojaus olisi plussaa.

En ole valmis maksamaan kovin paljoa.

Voi myös vinkata, mitkä mallit yleensä on hyviä ja mistä saa halvalla uutena.

Lähetetty 18:05, 12.3.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  2. wma
    wma
    Profiili

Edelleen olisin renkaita vailla. Eikö kellään ole muka nurkissa käytettyjä ylimääräisiä..

Lähetetty 19:58, 24.3.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  3. Sir Richard
    Sir Richard
    Profiili

Privasin...

lyhyt allekirjoitus.
    Lähetetty 20:25, 24.3.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  4. K-Mikko
    K-Mikko
    Profiili

Minulla ei ole tarjota renkaita, mutta itse kyllästyin paikkailemaan kumeja useamman kerran viikossa ja hankin tappajasepelin kestäviksi 32mm renkaiksi Spectran Rubyt. Sattuivat olemaan fillariliikkeessä ensimmäisinä silmään pistäneet (edulliset) tuon kokoluokan pistosuojatut kumit. Sanotaanko näin, että muutaman viikon päivittäisessä ajossa en ole kohdannut yhtään rengasrikkoa. Ajomukavuus laski, mutta nyt ainakin voin ajaa turvallisin huolettomin mielin.

Lähetetty 23:07, 24.3.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  5. basti
    basti
    Profiili

Mulle punaset, tai punasel sivulla olevat 25-28 kiitti, jos jollain lojuu tarpeettomina..

“Someday we'll find it, that rainbow connection,
    the lovers the dreamers and me.”
    -Kermit
    Lähetetty 23:22, 24.3.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  6. wma
    wma
    Profiili

Eksyin jollekkin muulle suurehkolle pyöräfoorumille lueskelemaan kauhutarinoita. Tuntuu että kymmeniä vuosia vanhat kumit kestää paremmin sepelit yms, kuin uudet pistosuojatut.

En vaan uskalla panna ihan täysiä paineita kumeihin, kun meinaavat sivuista haljeta=)

Lähetetty 0:05, 25.3.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Rompetori - Ostetaan, otetaan vastaan tai halutaan vaihdossa

Search with Google: