Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Ensifiksin ostajan opas – Valmisfiksit ja kokonaiset paketit

(368 posts)

1. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

Jep, näin tehdään.

Kauppa-Veljille oli saapunut myös teräs-Langstereita (puna-valkoisena, 749e) ja Globe Roll -ykkösiä (649e). Lisäksi oli viime vuoden Konan molempia Wagoneita ja Major One sekä ärhäkämmän näköinen Gary Fisher Triton tarjouksessa..

Partatera-Pietari - 18:19, 24.3.2019  » 
    palveluiden tarjoaminen nyt vain tulee kehittymään tällaiseen suuntaan
    Lähetetty 15:43, 19.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  2. workunit
    workunit
    Profiili

Fixie inc. Backspin2010 n.635euroa "kotiovelle" toimitettuna. Tosin vanhempi malli. Mailitiedustelulla sain kuljetuksen Suomeen. Rahdin hinta £45 ja paketti kulki Suomeen viidessä päivässä.
    edit: taitaa olla jo loppu.

Lähetetty 17:58, 19.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  3. Fujilla on kolmekin mallia saman rungon ympärille: Feather, Classic Track ja Declaration. Ainakin Feather ja Classicin väliset erot ainakin meikäläistä hämmentävät. Featherissa on kierteellinen ohjauslaakeri? Onko kyseessä pelkkä tyylijuttu vai onko siinä jotain järkeäkin?

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Minulla on nastarenkaat alla, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
    Lähetetty 17:58, 19.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  4. bike_futurist
    bike_futurist
    Profiili

tyylijuttu. on myös joskus vedottu kaatumisturvallisuuteen mut se nyt on vähän niin ja näin.

Ite oon aina diggaillu noista fujeista. Jos valmista kompliittia oisin tällä hetkellä hankkimassa niin varmaan tommosen classic trackin ostaisin. Satula ja tanko menis ehkä vaihtoon mut muuten noi on aika mukavan ja hintalaatusuhteeltaan järkevän olosia.

Lähetetty 23:44, 19.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  5. seoo
    seoo
    Profiili

Budget sportissa näkyi olevan flipflop takanavalla fixi/sinkula pyörää 399€ Ei paha perus sätkyttimeksi..

Oli muitakin värejä kyllä kuin ihanan punaista..

Lähetetty 14:15, 20.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  6. rmpe
    rmpe
    Profiili

Mites nuo velosportin Marinit? Onko kellään heittää kokemuksia, mielipidettä tai muuta painavaa asian tiimoilta? Omaa silmää ainakin tietyllä tapaa mielyttää ja hintatasokin olisi nyt kohdillaan 400-500 haarukassa.

Marin Dominican

Marin Inverness

Lähetetty 10:42, 21.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  7. Best Brakes: Fort BB 777 €

Street Leif is the only Leif I know
    Lähetetty 18:14, 21.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  8. Flash_Gor
    Flash_Gor
    Profiili

Aika edullisesti sinkula/fiksi jossa jopa vähän järkevää näköäkin. Käsittääkseni kyseinen merkki on tehnyt aikoinaan maantielle harjoituskilpureita. Hintakaan ei mahdoton, jos perus rälläimeksi ostaisi.

Viking fixutin

Lähetetty 15:56, 25.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  9. JPS
    JPS
    Profiili

Createn fiksi on tällä viikolla Kärkkäisen sikapäivillä Lahdessa hintaan 329 eur.

Lähetetty 9:19, 27.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  10. jussi - 22:18, 15.3.2011  » 
    Charge Plug
    Suosittu, kohtuuhintainen ja suht. hyväksi havaittu.
    Fuji Classic Track
    Edullinen perusmuotipyörä alennuksessa Velodromeshopissa briteissä.

Älkää kukaan ostako velodromeshopista yhtään mitään. Huonoja kokemuksia löytyy useita, mm. minulta juuri Fuji Trackin ostamisen yhteydestä. http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=1535#post-62918

Lähetetty 18:48, 27.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  11. Jonaster
    Jonaster
    Profiili

tnts - 22:08, 15.3.2011
    Cuore Nero fixed/singlespeed 799€

Onko kellään kokemuksia tuosta Cuore Nerosta? Taisin koeajaa sellaisen viime kesänä, mutta ohjaustanko ei oikein sopinut omaan käteen niin en saanut kunnollista kuvaa. Hyvältä näytti ainakin...?

Lähetetty 10:05, 28.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  12. ^ runko taitaa olla sama kuin Le Princessä. Tangon vaihto varmasti onnistuu pyörähuolto.comissa.

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 10:14, 28.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  13. bike_futurist
    bike_futurist
    Profiili

pasipasi - 18:48, 27.3.2011  » 

jussi - 22:18, 15.3.2011  » 
    Charge Plug
    Suosittu, kohtuuhintainen ja suht. hyväksi havaittu.
    Fuji Classic Track
    Edullinen perusmuotipyörä alennuksessa Velodromeshopissa briteissä.

Älkää kukaan ostako velodromeshopista yhtään mitään. Huonoja kokemuksia löytyy useita, mm. minulta juuri Fuji Trackin ostamisen yhteydestä. http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=1535#post-62918

tasapuolisuuden nimissä täytyy myöntää saaneeni sg75 kammet ilman ongelmia ja tosi nopeesti kotiin. Mut toki, tietenkin pienikokoisen pahvilaatikon lähettäminen on vähän eri asia ku kokonaisen polkupyörän.

edit: hmm ah joo toi oli toi tapaus, tosi ikävästi ne kyl tehny sulle. Aika varovainen siis kannattaa olla pyörien suhteen velodromeshopista.

Lähetetty 12:10, 28.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  14. Ainakin Turun Fox Compissa oli uusia, ilmeisesti puolalaisia, Creme-merkkisiä fiksuttimia. Oli ihan tyylikkäitä, löytyy muutamaa eri mallia ja hinnat kohtuullisia. Muistaakseni siinä 600+ euroa. En löytäny vielä Fox Compin sivuilta mutta tästä merkin sivuille.

Lähetetty 12:49, 28.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  15. Lanssi
    Lanssi
    Profiili

Intersportissa Nishikin Road Master SS. Flip-flopilla oli muistaakseni varustettu.
    http://nishiki.fi/mallisto/maantie/road-master-ss

Lähetetty 15:16, 29.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  16. disko
    disko
    Profiili

Mahtaisikohan johonkin noista saada lokarit talven varalle? Esim. Cremeen tai Focaleen?

Lähetetty 2:07, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  17. inforest
    inforest
    Profiili

Ei osunu silmään tuossa ylläolevassa listassa. Itte oon tykänny tosi paljon.

NA Bikes - Analog

Miinuksia:

1. Jokui hme nupukkipintainen jakkara, johon housut tarraavat kiinni niin, ettei voi siirtää persettä nousematta kokonaan irti satulasta. Tämä asia on hieman helpottunut, kun satulan pintaon alkanut kulua sileämmäksi.

2. Minun yksilössä oli myös heikkolaatuinen takanavan lukkorenkaan kierre. (mielestäni en omalla toiminnallani tärvännyt niitä, vaan oli vaan pirun pehmoista materiaalia)

3. Nuo Wellgon remmit ei tahtonut pysyä kireellä. Kovasti on liukkaat ne kiiltävät soljet. Kääntämällä "ympäri" koko pujotuksen alkoi pysyä. Ovat myös melko ryhdittömät ja varsinkin pooloa pelatessa, kun jalan irrotuksia tulee usein niin tämä ottaa pattiin. Pitää olla koko ajan potkimassa polkimelle vauthia, että saa remmit pyörähtämään "auki", na'miin???

Näköjään viimevuotista saa Hadron Sportista alehintaan. Itse tilasin tuolta ja asiallista oli meininki. Hyvää kommunikointia koko tilausprosessin ajan, vaikkakin vähän puolankielistä englantia. LinkytiLink

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 8:04, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  18. MikeNAS
    MikeNAS
    Profiili

^Nyt en muista, mutta oliko niitä droppeja pidennetty?

Edit: Wigglellä Plug Freestyler 2010 jälleen kerran isommalla alennuksella 412,55 EUR.

Lähetetty 8:12, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  19. inforest
    inforest
    Profiili

^joo Droppeja on pidennetty, mutta mielestäni hieman turhan maltilla. Eli eivät ole vieläkään kovin pitkät. Toisaalta tuossa on melkosen pitkät chainstayt, eli paksukin kumi (45mm)mahtuu rullaamaan, vaikka olis napa vedetty ihan droppien eteen. Toisin sanoen kumilla kuin kumilla tuo koko droppien matka on toki käytettävissä.

Keskiötä on myös nostettu ja tämän astisista kokemuksista sanoisin, että saa olla aika Doctor, jos meinaa kaarteissa kolistella, edes noilla isoilla fläteillä.

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 8:44, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  20. Hi5Bikesin NS Analog 2011 on nyt lisätty listaan. hinta 622€. Ei paha lainkaan...

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 9:50, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  21. Groucho
    Groucho
    Profiili

Ei varmaan voi kyllä suositella kellekään:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=686024&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10048&categoryId=10136

# runkokorkeus 56 cm
    # käyttäjän kokosuositus 165-200 cm.

Lähetetty 10:00, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  22. ^ Kuvassa jakkaran asento myös melko ryhdikäs!

Rahanmenoa ei voi estää, ainoastaan ajoittain hidastaa.
    Lähetetty 21:14, 5.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  23. Groucho - 11:00, 5.4.2011  » 
    # runkokorkeus 56 cm
    # käyttäjän kokosuositus 165-200 cm.

Oiva mahdollisuus vanhemmille aiheuttaa lapselleen fiksitrauma.

Ei ollut fiksusti postattu Eetulta -
    Lähetetty 8:23, 8.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  24. timoe
    timoe
    Profiili

Cresentin retroa novatecin perusosilla ja tn perusputkea taiwanista löytyy fillarikellarista,

mutta myös Prismoista 650-700 hintaan?

http://www.fillarikellari.fi/index.php?np=1&md=11&sd=1108&item=1108-6011

Lähetetty 9:39, 11.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  25. ^Näin Crescent Retron myös Prismassa, samaan 699 hintaan kuin Fillarikellarissa. Mutta luottaisin pyöräliikkeen asiantuntemukseen enempi: suuremmalla todennäköisyydellä on tajuttu kiristää lukkorenkaat yms. pikkujutut. Ja lisäksi Fillarikellarista saa heti isompaa ratasta taakse, jos tuo vakiovälitys 48/16 vaikuttaa raskaalta...

Lähetetty 12:12, 11.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: