Yksivaihde.net » Rompetori - Ostetaan, otetaan vastaan tai halutaan vaihdossa

ostettu

(7 posts)

1. jake2.0
    jake2.0
    Profiili

Eli otsikon mukanen alumiinitolppa hakusessa. Pituutta sais olla liian pienestä fillarista johtuen joku 15cm max-merkkiin tai ainaki normaalia maantietolppaa hivenen enemmän.
    Lähinnä etsin Sakae Ringyo/ SR merkkistä, mutta kalloyta ja muunkin merkkisiä saa ehdotella. Tyyliltään sais olla kasarii.

Lähetetty 21:05, 10.1.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  2. jake2.0
    jake2.0
    Profiili

Vieläkin tolppa hakusessa. Myös sakaen 100mm quill stemmi kiinnostaa.

Lähetetty 15:01, 7.2.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  3. jake2.0
    jake2.0
    Profiili

Stemmi on ostettu. Tolpalla yhä haku päällä

Lähetetty 0:59, 16.2.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  4. jake2.0
    jake2.0
    Profiili

Hakusessa olis ajokuntonen mieluiten 32mm levee 700c kuviollinen rengas. Ehkä joku kaponen 35mm mahtuis kans.

Lähetetty 19:23, 15.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  5. inforest
    inforest
    Profiili

Itse ranskattarien kanssa pelanneena tiedän, että nuo 26.4mm tolpat on välillä hieman kiven alla.

1. Jos ulkomailta tilaaminen ei hirvitä, niin suosittelen tsekkaamaan Hilary Stonen tarjonnan London fixed gear -sivustolta.

2. Itse löysin Gipiemmen tolpan Visan pyörähuollosta Turusta ja voin myös käydä torstaina kysymässä, josko sellaisia vielä löytyy. Oon tulossa Helsinkiin ensi viikon viikonloppuna, joten jos natsaa niin voin ottaa mukaan.

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 0:18, 16.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  6. greenbikesta kandee kayda kysymassa kaikkea hieman obskuurimpaa osaa, kuten oudonmittaista tolppaa.

a non ambidextrous fixy skidder thing.
    Lähetetty 0:24, 16.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  7. jake2.0
    jake2.0
    Profiili

Joo ei oo ihan yleisin koko toi 26.4. Onhan tuolla ebayssa noit kalloyta ja unoa sun muuta, lähinnä pituuden vuoks eniten oon katellu mtb-tolppia. Täl hetkellä ajelen normaalilla maantietolpalla ja polvet kiittäis parin sentin korotuksesta.

Mä oon vaan havitellu tollast sakaen tolppaa, ku muut osat on sitä ja niiden hommaamiseen on menny aikaa ja rahaa. Enkä haluis nyt tyylistä tinkiä. Ois tuol ebays oikeen kokonen sakaeki, mut hinta menee posteineen mun budjetin yli.

Ja kiitos kovasti sulle inforest avuntarjouksesta! Mä voisin, vaikka ite soittaa huomenna tolle Visalle, nii ei sun tarvii mun takia siellä juosta. Oon sitte suhun yhteydessä, jos tarviin logistista apua.

Joo ja ChainThug pitääpä tiedustella kans tuolta greenbikestä. Muistaakseni kyl kysyin sielt syksyllä, mut toki tavaraa tulee ja menee.

Lähetetty 20:10, 16.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Rompetori - Ostetaan, otetaan vastaan tai halutaan vaihdossa

Search with Google: