Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

M: C. Record/hipsteripyöräilylompakot (Turku)

(135 posts)

1. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

-Campa Record Pista 48T eturatas. Näyttäis putsattuna varmaan ihan kurantilta mutta todellisuudessa rattaan täytyy olla yhtä kulunut kuin sen kaverina ollut takaratas joka on ihan hainhampailla. Eniveis jos haluut kauniin artefaktin seinällesi tai oma eturattaasi on vielä pahemmassa kunnossa niin ehkä haluat maksaa tästä: 5€

Pari laminoitua lompakkoa. Käytetyt(sic!) materiaalit siis lakana, jätesäkki, kaupan muovikassi ja sätkätoppa. Niihin menee muutama luottokortti ja seteli taitettuna. Lompakot ei vie paljoo tilaa jerseyn tai pillifarkkujen taskussa ja kun sellasen vedät esiin ruokatauollabaaritiskillä niin huomio on taattu! Vasemmanpuoleinen on nimeltään "Riistokauppa" (käyttämätön) ja oikeanpuoleinen taas "Keuhkosyöpä" (käytetty viikon verran). Syöpälompsassa on sisäpuolella yllätysvaroitusteksti eli sopii oikein hyvin esim. tupakointia lopettelevalle henkilölle. Ovat muotopuolia harjoituskappaleita eikä noi todnäk kestä niin kauaa kuin laadukas nahkalompakko (mun eka kötöstys räjähti lopullisesti käsiin muutamassa vuodessa) eli laitetaas hintapyynnöksi vaikka 5€/kpl.

TÄÄ lienee harmaalla alueella mutta saahan siihen sinkularattaankin eli FTorilla oleva Hope RS4 jossa 24 reikää ja osat sekä 135x10 että 142x12 akselille

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 15:21, 15.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  2. inforest
    inforest
    Profiili

Tuoks mulle noi pedaalit sununtaina pooloihin. Jos ne ottais vaik vähän vähemmän kiinni maahan.

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 15:56, 15.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  3. antik
    antik
    Profiili

Montako piikkiä ACS:ssä on? Edit: näköjään liian vähän.

Otan ainakin b-marketin riserin, haen vaikka pooloista.

Lähetetty 17:02, 15.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  4. rokpete
    rokpete
    Profiili

mie voisin nuo modolon kahvat ottaa jos jaksat tunkea ne postiin joskus, hellsingissä siis olen.

*** Hidas ja hiljainen ***
    Lähetetty 17:18, 15.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  5. Juissi
    Juissi
    Profiili

Vasen kaffa - ja jos spedut jää kouraan, niin niitä myös. PiiEm.

...että sikäli.
    Lähetetty 18:56, 15.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  6. dpstyles
    dpstyles
    Profiili

Vaparin piikkimaara kiinnostaa

"LEADER IS ALWAYS LEADING....LEADER DON'T CRASH"

Ois muuten NJS Kisapaita kaupan.
    Lähetetty 21:03, 15.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  7. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Uppista. Jotain pientä lisätty ja lisätään...

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 9:11, 21.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  8. basti
    basti
    Profiili

Mä voisin ottaa noi pallit pois kuleksimasta. Nahkaprojektia puskee muutenkin, siihen soppaam mahtuu pari lisää.

“Someday we'll find it, that rainbow connection,
    the lovers the dreamers and me.”
    -Kermit
    Lähetetty 16:39, 21.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  9. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Uppista. Sellaista vielä, että hakusessa olis (ton edellä mainitun stemin ohella) muutama rikki ajettu ulkokumi. 23-25 -milliset taittuvat olis mukavia. Puuhailin nääs tänään yhden ulkorengasvyön, ja ajattelin tehä jokusen joululahjaks. Voin hyvittää jotain jos ne on tosi fancyja ;)

Lähetetty 18:36, 21.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  10. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

^ mä oon suunnitellut kans duunaavani ulkokumivöitä mut niinku kaikki muukin suunnittelemani tämäkään ei projekti ei toteudu. Löytyis valkomusta rubino 23mm, punamusta rubino 23mm ja sinimusta zaffiro 23mm. Jos teet mulle siitä punamustasta vyön ni saat noi kaks muuta.

Tom Ritchey swore he’d shave his moustache when Ritchey components stop winning races.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 15:27, 22.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  11. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^Hajotin 4 neulaa kahta vyötä askarrellessani, ja muutenkin tuntuu et mun 99,95 kone anttilasta ei oikein oo riittävä noihin hommiin. Luulenpa että pitää laittaa projektit jäihin hetkeks, mummon kuolinpesässä nimittäin saattaa olla toimiva suoraompelukone.

Hienot vyöt kyllä tuli, joskin muutaman euron kalliimmat ku luulin :/

Lähetetty 16:06, 22.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  12. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Uppista. Tavaraa tulee, tavaraa menee. Hintoja myös hiukan tarkistettu, ettei tarvi niin kovin tinkiä ;)

Lähetetty 15:25, 28.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  13. User has not uploaded an avatar
    paavis
    Profiili

PM

Lähetetty 15:59, 28.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  14. ibu
    ibu
    Profiili

jos jakkarat ei mee niin mulle.. Selle kiinnostaa enemmän.. PM

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
    Lähetetty 1:05, 29.10.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  15. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Päivitetty. En mielellään postittele, Itellan herrat on varmaan jo tarpeeks lihavia.

Lähetetty 19:17, 25.2.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  16. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Tavaraa poistettu ja lisätty. Hintoja tarkistettu.

Lähetetty 13:19, 27.2.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  17. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Kaappien kätköistä on kaiveltu vielä kaikenlaista, ja hintoja tarkistettu.

Lähetetty 17:57, 28.2.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  18. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Uppista.

Lähetetty 18:14, 4.3.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  19. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Jaahas. Onhan tässä kuukausi jo kulunut, ja tavaraa hieman vaihtunut. Eli ylös.

Lähetetty 13:52, 21.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  20. kapexi
    kapexi
    Profiili

Varaatko tuon Cinellin tolpan mulle?

Stay True to TQHCFR
    Lähetetty 18:20, 21.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  21. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

kapexi - 19:20, 21.4.2011  » 
    Varaatko tuon Cinellin tolpan mulle?

OK.

EDIT oh fail, pitäis laittaa peeämmänä tällaiset viestit. Pienensinpä kuvia kumminkin.

Lähetetty 20:42, 21.4.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  22. Pexi_
    Pexi_
    Profiili

PM!

Lähetetty 22:39, 17.5.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  23. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Uppista. Kehno Vähän parempi kuva rottakiekosta lisätty.

Lähetetty 11:03, 30.5.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  24. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Uppista. Tavaraa lisätty/lisätään.

Lähetetty 12:10, 15.6.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  25. Vyölaukku tsudeemi kiinnostaisi! + onko toi etukiekko?

Being a loser is such a drag
    Lähetetty 12:14, 15.6.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

Search with Google: