Yksivaihde.net » Rompetori - Ostetaan, otetaan vastaan tai halutaan vaihdossa

O: Häkit + remmit

(11 posts)
  • Started 11 years ago by Chae-chu
  • Latest reply from anttipantti

1. Eli nytten tarttis tohon uuteen Chargeen häkit polkimiin ja halvalla ois kiva saada. Jos jollain ois vähän käytetyt häkit + remmit, niin olisin valmis ostamaan. Tai vaihtoehtoisesti voi suositella jotain jostain kaupasta saatavia uusia. En toistaiseksi tartte mitään über-hiilikuitu-titaani-NJS-approved kamaa, vaan jotkut halvat ja (edes vähän) kestävät kävisivät.

-Chae

Lähetetty 8:30, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  2. halpa ja ei mikään pelottava NJS

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 9:31, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  3. ;-D Onhan nuo varmasti sitten edes pientä käyttöä kestävät? Tonne biltemaan olisi kyllä muutenkin asiaa, elikkäs nuo voisi nyt vaikka poistaa.

Lähetetty 9:36, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  4. konkeli
    konkeli
    Profiili

Kestää ne ihan hyvin. Pistä vaan reilua prikkaa pultteihin ettei poraudu kauheasti häkin etureunaan.

Saatat haluta päivittää ne nailoniset remmit nahkaisiin, niitä saa ainakin kumiluodista ja greenbikestä.

***Ei nää mitään saatanan taikamiekkoja ole vaan polkupyöriä.*** Jii/2013

lisäys 01/2015: "vitun pällit"
    Lähetetty 9:43, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  5. Ei mulla ole tainnut ikinä noita Biltsun muovihäkkejä olla, mutta parissa fillarissa on tullut mukana vastaavat ja vain yksi on hajonnut. Eli kiinnitysreikä venähti ja pultti pääsi kampeutumaan läpi. Suosittelen siis isoja aluslevyjä väliin.

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 9:46, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  6. konkeli
    konkeli
    Profiili

Ainiin.

Jos haluat sit "siistimpää" ratkaisua, niin osta teräksiset häkit, älä alumiinisia. Halvemmat, painavat 20 grammaa enemmän ja todennäköisesti kestävät enempi. Ne säädettävät häkit on kans vähän hajoamisaltista kamaa.

Lähetetty 9:54, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  7. anttipantti
    anttipantti
    Profiili

Omassa on ollut noi biltsun häkit jo toista vuotta...IMO hinta-laatusuhde on erinomainen. Aina kun kusahtaa voi hakea uudet.

"Rule #1 Superheroes wear tights!"
    Lähetetty 10:30, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  8. Ei mullakaan ole noita bilteman häkkejä montaa hajonnut ja suurin osa just kiinnitysreikien kohdalta eli isommilla prikoilla ois tosiaan pystynyt ehkäisemään. Ja jos/kun hajoaa niin ei harmita ainakaan hinnan puolesta.

Ja ne niiden muoviremmitkin toimii ihan hyvin kakkossträppeinä, en tajua miks ihmiset maksaa älyttömiä hintoja jostain hipotuplaremmeistä kun kaks tavallista ajaa saman asian.

a non ambidextrous fixy skidder thing.
    Lähetetty 10:35, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  9. tya
    tya
    Profiili

Mä oon ainakin miettinyt Biltsun häkkien ostoa ihan sen takia että teräshäkit silpoo mun trenditossut ja niiden sisällä olevat varpaat. Noi vois hyvin olla mukavammat.

Lähetetty 11:48, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  10. konkeli
    konkeli
    Profiili

Renrikkäissä tossuissa on pehmoiset kärjet, siksi varpit = muussia.

Lähetetty 12:08, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM
  11. anttipantti
    anttipantti
    Profiili

tya - 1 hour ago  » 
    Mä oon ainakin miettinyt Biltsun häkkien ostoa ihan sen takia että teräshäkit silpoo mun trenditossut ja niiden sisällä olevat varpaat. Noi vois hyvin olla mukavammat.

Juuh, sama juttu..."Ajokenkinä" noissa biltsuissa on toiminu kaikki lenkkarimallinen. Parhaiten varmaan kuitenkin Adidas gazelle/dragon/campus jne. missä varvas osa ei ole niin korkea.

"Rule #1 Superheroes wear tights!"
    Lähetetty 13:11, 5.11.2008, 11 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Rompetori - Ostetaan, otetaan vastaan tai halutaan vaihdossa

Search with Google: