Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Nähty kaupungilla:

(19950 posts)
  • Started 11 years ago by jussi
  • Latest reply from tsygakuski

1. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

Melkoista jeesustelua kans viesti toisensa jälkeen. Olli mokas, soo soo mut se suurempi ja yhteiskunnallisesti merkittävä moka aiheeseen liittyen oli muuntorangaistuksen poisto. Seniorit muistaa.

Lähetetty 12:01, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  2. kunba
    kunba
    Profiili

Katsoin että ulkomaalaisen näköisellä oli auto ja liian hienot vaatteet sekä puhelin, varmasti sossun maksamat. What`s the difference?

ylittää törkeydessään komeasti vähäisen seksistisen tölväisyn
    Lähetetty 12:16, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  3. semiratas - 11:49, 11.9.2019  » 
    ^ Eiköhän Ollin moka tullut jo kaikille selväksi: voidaan lopettaa hyvesignalointi ja jatkaa bongailuja.

Hys hys. Power levelit piiloon.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 13:11, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  4. Mull Dundane
    Mull Dundane
    Profiili

Jatkot jossain moraalifilosofia- tai yhteiskuntatopsussa, mitä niitä oli.

Lähetetty 13:12, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  5. scphnt - 10:26, 11.9.2019  » 
    Kolkka bongattu Otaniemessä eilen.

Otaniemi on hauska kun tääl on vaikka ketä. Väre on karsea ympäristö mutta ihmiset tekee siitä vähän paremman.

E. Moi moi!

» 
    Tuus poika ajaa suolamössöön talvella niin katotaan miten alumiini kestää ruostumatta
    Lähetetty 14:01, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  6. Joku ajo aamulla jarruttomalla punasella planetx hävittäjällä kannelmäessä. Sanoin täysii muttei tainnu kuulla.
    Ja bullikset tuntuu olevan taas in

Lähetetty 16:14, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  7. ein0.0
    ein0.0
    Profiili

ainii jumpe mäki näin tyylii viikko sit mustan planet x carbon trackin riser tangolla ja flättipolkimilla helsingissä! oli varsin kunnollinen meininki

Lähetetty 17:03, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  8. ite näin eilen nimimerkin ein0.0 otaniemessä parkkamassa pyöräänsä ! ajelin ohi, en huudellu

Lähetetty 17:24, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  9. ein0.0
    ein0.0
    Profiili

moi!

Lähetetty 18:01, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  10. Tikke
    Tikke
    Profiili

Kun kerran Otaniemestä puhutaan niin Maarinsillalla tuli vastaan ihan selvä yv-veto_henkilö orsnssilla fiksillä jossa oli musta etutartsi. Kuka myöntää?

Lähetetty 18:35, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  11. Kun kerran otaniemestä puhutaan niin tää.

kolkka - 14:01, 11.9.2019  » 
    Väre on karsea ympäristö

.

oliko muuten foorumihenkilö joka tuli kyselemään mun pyöräilykengistä tänään mannerheimintien valoissa?

Lähetetty 19:34, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  12. uffe
    uffe
    Profiili

tästä on jo muutama viikko aikaa mutta hallitseva KoF Emppu nähty Vallilanlaaksossa kouluttamassa koiropentua namien kanssa toisen ihmisen kanssa. Kysymyksesi jäi oliko Hallitsevan koiro vai pyydetty avuksi koulutusasioissa. Juoksin itse ohi lenkillä ja yritin moikuttaa.

Lähetetty 20:02, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  13. manuelkala
    manuelkala
    Profiili

kunba - 12:16, 11.9.2019  » 
    Katsoin että ulkomaalaisen näköisellä oli auto ja liian hienot vaatteet sekä puhelin, varmasti sossun maksamat. What`s the difference?

Sanoisin että missä oot nähny mut auton ratissa hä

Kona Sutra LTD counter: 1
    ᚱ*ulkomaalaisen näköinen since 1989*ᚱ
    Lähetetty 20:12, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  14. kunba
    kunba
    Profiili

No en oikeesti ees ole. Mut tänään kun kasuaalina lippahattu päässä en hävinny ollenkaan tmtssä kelailin vaan että luulikohan ne muut tempopetterit et oon varastanu mun unitin.

Lähetetty 20:18, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  15. Biciolli
    Biciolli
    Profiili

Loppukaneetti omalta osaltani tähän keskustelun:
    Tarkistin työpaikkamme nuorilta, mitä seniori tuo heidän mieleensä. Juuri saman mitä minullekin eli senioritalossa asuvan, tietotekniikka-avuttoman, älykännykkäavuttoman ja elintapasairauksia hankkineen puolihoidokin. Itse olen nykyajassa täysin kiinni, täysin terve, tietotekniikkanatiivi (vuodesta 1972), tehokas ja oman ammattiosaamiseni huipulla. Näin ollen senioriksi haukkuminen on äärimmäisen loukkaavaa ja sitä pitäisi pyytää anteeksi. Taidanpa lähteä tästä foorumitauolle.

Mee Olli vittuun siitä pätemästä.
    Lähetetty 21:04, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  16. Rolf
    Rolf
    Profiili

Kyselet (mahdollisilta) alaisilta mielipiteitä? Ei ehkä kannata pitää semmottis totuutena, vai?
    Taida vaan.

Hetken kestää elämä/sekin synkkä ja ikävä
    Lähetetty 21:23, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  17. Okw
    Okw
    Profiili

Mitenkäs se menikään... Firman henkilöstö on kuin apinat puussa; Alapuolella näkyy vain hymyileviä naamoja, ja yläpuolella pelkkiä perseenreikiä.

Lähetetty 21:38, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  18. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

no kamoon, vaikuttaako olli teistä siltä että jos se ite kysyy jotain tollasta niin sille ei vois avoimesti, alainenkaan, kertoa what mind?

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 21:48, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  19. RTZ
    RTZ
    Profiili

Biciolli - 21:04, 11.9.2019  » 
    Itse olen nykyajassa täysin kiinni

Tämä on huomattu monissa keskusteluissa.

Pitäisköhän teidän työpaikan nuorien pyytää senioreilta anteeksi? Jos nyt et sitten keksinyt tuota tahmatassuista haukkulitaniaa ihan itse? Kas kun ei vielä kuolaava.

asb - 13:48, 9.3.2018  » 
    aika siistiä vetää muna asennossa alaotteelta autojen ohi
    Lähetetty 1:12, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  20. baader
    baader
    Profiili

Mä oon seniori, käyntikortissakin lukee niin. Se tarkoittaa "vanhempi"

-Clubs are for seals-
    Lähetetty 5:10, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  21. .....
    .....
    Profiili

Toissapäivänä kreivi pitkällä sillalla ja siitä sit wiskari aleksilla, hyvät oli bongaukset.

Lähetetty 6:19, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  22. kunba
    kunba
    Profiili

Biciolli - 21:04, 11.9.2019  » 
    Loppukaneetti omalta osaltani tähän keskustelun:
    Tarkistin työpaikkamme nuorilta, mitä seniori tuo heidän mieleensä. Juuri saman mitä minullekin eli senioritalossa asuvan, tietotekniikka-avuttoman, älykännykkäavuttoman ja elintapasairauksia hankkineen puolihoidokin. Itse olen nykyajassa täysin kiinni, täysin terve, tietotekniikkanatiivi (vuodesta 1972), tehokas ja oman ammattiosaamiseni huipulla. Näin ollen senioriksi haukkuminen on äärimmäisen loukkaavaa ja sitä pitäisi pyytää anteeksi. Taidanpa lähteä tästä foorumitauolle.

Aina tämä menee siihen miten hieno mies oletkaan. Ensi kerralla voit kertoa sen ilman muiden ihmisten dumaamista tai alentamista. Parempi alusta siihen olisi kyllä esim. facebook jossa on valikoitu kohdeyleisö. Täällä pyritään keskittymään pyöräilyyn. Suosittelen samaa niin ei näytä whitet ja pinarellot enää yhtä arvokkailta pyöriltä.
    E Täällä on myös topic jossa asian olisi voinut tuoda esille, kuvaamatta henkilöitä ja muutenkin asiallisesti. Senhän jo tosin tiesitkin. http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=15916&page=25&quote=924038#postform

Lähetetty 8:15, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  23. syfilisx
    syfilisx
    Profiili

Miksi sanot hinnat alkaen 3,5k Pinarelloista noin :(

Lähetetty 8:44, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  24. pedAlex
    pedAlex
    Profiili

Samppiksen edustal suurella rakkaudella laitetun Pistan ihailua auringonlaskussa...

Lähetetty 19:53, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  25. inforest
    inforest
    Profiili

Eilen: Kesäheikki luurit päässä, silmät kiinni ja ilman käsii fiddy-six-Vigorellilä 110-tien kelviä kohti Turkua. Lauloi mennessään.

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 9:28, 14.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Search with Google: