Yksivaihde.net » Aiheen vierestä

Huumeittenkäytto-topikki

(682 posts)

1. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

kunba - 17:41, 19.7.2019  » 
    Mitä se sätiminen on?

Tollasta jäätävää poltetta.

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 18:01, 19.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  2. Roller94
    Roller94
    Profiili

Alkanu tulee toleranssii, tosiaa yks tyyppi johon tutustuin Dallapessa heitti tota kaks kiekkoo ku olin kiva tai jotai, vois koklaa tunkee vaik kolme suuhun ja kattoo mitä tapahtuu. En kyl tiiä uskaltaako töissä. Tai muutenkaa.

E: hetki, jos joku antaa myrkkyä, ni mitäköhän se nyt sit meinaakaa?

Vittu mä kyl vihaan Espoota.
    Lähetetty 18:25, 19.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  3. JJ90
    JJ90
    Profiili

Ouluaikoina kun nuuskailin ja asia kiinnosteli niin vähissä oli noiden extraxxxtentacionultraromancesupernikotiinihuuletverillä-nuuskien käyttäjät omassa lähipiirissä.
    Taitaa olla etelän hommia 'denssit ja muut hirvitykset, ku diileri myy sitä mikä tekee kauppansa.
    Tai sit aika ja reseptiikka on muuttunu ja ne oiski herkkua omaanki suuhun, ei voi tietää.

negaatio - 22:51, 16.8.2010

Välillä tulee vähän semmoinen olo ettei ole kovin vakavasti otettava pyöräilijä.
    Lähetetty 21:18, 19.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  4. Lakimies84
    Lakimies84
    Profiili

No siis mielummin överit kuin vajarit. Tai tällä on ennen menty. Toki ikää kun on tullut niin tällaiset hömpötykset ovat jääneet. Välillä tulee vedettyä ns. kovaa niknkuin fiksilläkin.

Lähetetty 22:40, 19.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  5. ziGo
    ziGo
    Profiili

Oon nähny jannun, jolla oli nahkasta tehty custom nuuskakotelo.

Lähetetty 23:08, 19.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  6. User has not uploaded an avatar
    irtokuula
    Profiili

Mulla on nahkasta tehty custom-tupakkakotelo. Harmi vaan kun sen mitoitin Nortille ja sätkille. Ei nykyiset silloin tällöin käyttämäni savukkeet sovi sisään.
    Meinaan huomenna vetää alkoholia ja tupakkaa oikeen kunnolla, saas nähdä miten käy. Ja fillarilla kotiin, huh huh.

E: tupakkakotelossa on psykiatrisia kuvioita; hakaristeja, jumalansilmä/pillu Salomonin sinetissä. Olen aina suhtautunut huumeisiin aika vakavasti.

Loose Balls

Eight days a W E A K
    Lähetetty 23:47, 19.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  7. Roller94
    Roller94
    Profiili

Jahas, suusyöpä/aftahan siitä sitten tuli. Eiköhän tää ollut tässä, vielä yksi kun saan matjessillin ja kaprisperunasalaatin syötyä.

Vittu mä kyl vihaan Espoota.
    Lähetetty 1:23, 20.7.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Aiheen vierestä

Search with Google: