Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Lenkkiä Turussa

(556 posts)

1. Teemu
    Teemu
    Profiili

Varsinainen Kakskerta+Hirvensalo kahdeksikko on aika tarkkaan 45km laskettelukeskukselta samaan paikkaan takaisin. Hieno lenkki. Vetäkää täysiä.

Lähetetty 13:53, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  2. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

Mä voisin tulla kans jonnekin Wärtsilän kohdille väijymään, Maarian kirkko on vähän väärässä suunnassa. Näin saan nukkuu kymmenen minsaa kauemmin.

Tom Ritchey swore he’d shave his moustache when Ritchey components stop winning races.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 15:12, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  3. tudetski
    tudetski
    Profiili

Noo, pitäiskö meidän sitten suosiolla lähteä Fredenkin kanssa keskustasta?

Lähetetty 15:17, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  4. Selvä homma, treffit Blankon tolpalla 09.00 :D

Lähetetty 15:50, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  5. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

No helvada, mä ajattelinkin et miksi vääntäytyä sinne Maarian kirkolle ku se on ihan väärällä puolella kaupunkia. Mäki tuun Blankon tolpalle yhdeksäksi. Kolmen tunnin yöunilla oujea.

Tom Ritchey swore he’d shave his moustache when Ritchey components stop winning races.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 15:54, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  6. MikeNAS
    MikeNAS
    Profiili

Maarian kirkko on se ainoa oikea lähtöpaikka, vai mitä Teemu?

Lähetetty 17:31, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  7. ^Sitä mäkin meinasin. Nåjoo, whateva.

Lähetetty 17:46, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  8. kapexi
    kapexi
    Profiili

Käytiin juuri ajaan Kimin kans 60km iltalenkki Nousiaisissa päin. Se on kesä ohi, aika kylmä oli ajaa lyhyillä vaatteilla tuossa tuulessa.

Näkyy huomen..

Edit. Niin ja Antero oli kohottamassa velokuntoa Kertussa!

Stay True to TQHCFR
    Lähetetty 19:27, 10.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  9. tudetski
    tudetski
    Profiili

Heije, kiitti lenkistä jannut! Inforestiakin odoteltiin, mutta taisi mennä Gitanen kasaamiseksi, heh.

Lähetetty 11:05, 11.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  10. inforest
    inforest
    Profiili

Joo meni. Ja Cohen veti eilen puoleenyöhön ja olin vasta kahen aikoihin himassa. Väsytti. (seli seli)

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 11:19, 11.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  11. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

Cheers, jäbät. Mitäs statistiikka näyttää? Mun kiusattu Sigma ei ollut tänään ihan parhaassa iskussa.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 11:20, 11.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  12. kapexi
    kapexi
    Profiili

Hyvä lenkki!

52km Wärtsilä-Kakskerta-Hirvensalo-Wärtsilä. Reilu 30km/h keskari pienine odotuksineen.

Edit. 67km velotuksineen ovelta ovelle.

Stay True to TQHCFR
    Lähetetty 11:29, 11.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  13. Keskari ollut aika kova. Pitää näköjään treenata vielä ennen ku uskaltaa lähteä mukaan lenkille :)

Lähetetty 11:39, 11.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  14. kapexi
    kapexi
    Profiili

Ei mitään ku mukaan vaan, ajetaan sen mukaan. Ryhmässä on muutenkin helpompi/nopeampi ajaa.

Stay True to TQHCFR
    Lähetetty 11:58, 11.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  15. Teemu
    Teemu
    Profiili

Löytyiskö lenkkiseuraa tälle illalle. Startti joskus klo 17-18 ja tarkoituksena ajaa 70-80km. Sopivaa vauhtia...

Lähetetty 7:50, 19.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  16. Teemu
    Teemu
    Profiili

Aattelin mennä huomen aamulla (lauantaina) ajamaan n. kolmen tunnin lenkin. Startti klo 9. Vetoapuja?

Lähetetty 15:59, 20.8.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  17. kapexi
    kapexi
    Profiili

Huomenna aamulla about 8.30 ajateltiin mennä lenkille Teemun kanssa, säävarauksella toki.

Ilmoituksia jos kiinnosta, satku kiikarissa.

Stay True to TQHCFR
    Lähetetty 17:42, 27.5.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  18. Teemu
    Teemu
    Profiili

Piti mennä tänään maantielenkkiä, mutta enpä viiti, kun sataa ja on märkää. Maastoonkaan ei jaksa, kun on niin hemmetin liukasta. Laitoin siis Rolleriin droppitangon ja nappulat alle, eli cyclocrossia ohjelmassa. Lähteekö joku lenkkiseuraksi? Aattelin ajella Katariinanlaakson kautta Uittamolle lenkkipolkuja pitkin ja käydä sitten Hirvensalossa ajelemassa. Hsalossa on jotkut paikaliset cc-kisatkin tänään, joten niitäkin voisi käydä vakoilemassa. Starttaan joskus 17.30-18 ja reilut pari tuntia voisin ajella.

Lähetetty 12:16, 6.9.2011, 8 years sitten. # Login to Send PM
  19. Teemu
    Teemu
    Profiili

Ajomiehet ajaa huomenaamulla.
    Noin 3 tuntia ja 60-70km tienpiennar-cyclocrossia toivottavasti pääosin sulilla teillä. Startti about kasilta ja suuntana Piikkiö. Tapaamispaikka voidaan sopia erikseen, jos joku nyt innostuu lähtemään mukaan.

Aurinko paistaa ja nastarenkaat voi jättää huoletta kotiin. Luksusta!

Edit.
    Kaitsu ja Mikko ny ainakin tulee mukaan, kun molemmat taitaa tarvita vähän reeniä tuleviin koitoksin.

Lähetetty 16:04, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  20. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

Hahah, tän langan nosto kirvoitti spontaanin naurun tässä Proffassa istuskellessa. Mut silti lenkki kiinnosta. Katotaan darran määrän mukaan.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 16:11, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  21. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Mä ajattelin että jos olis hankikantokelit. Myös darra tiedossa. Jos pääsen sijaltani ylös, niin voin koettaa tulla peesaamaan.

E: mitäs se Kaitsu sitten on mennyt lupaamaan?

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 16:23, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  22. Teemu
    Teemu
    Profiili

Olis mukava mennä mettään ajelemaan, mutta polut on niin pehmoisia, että ei siellä perusmaasturilla pääse mihinkään.

Matkavauhti on kohtuu reipasta, joten jos aamulla maistuu vielä jallu kurkunpäässä, niin paree ehkä skipata.

Startti klo 8 Mustionkadun Nesteeltä. Ajoissa paikalla, en venaile montaa minuuttia. Reittinä Helsingintietä Piikkiöön, Harvaluodon pisto, Tanniselle kaffelle ja Hepojoen kautta Lietoon. Tulkaa ny joku seuraksi.

Lähetetty 16:33, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  23. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

Luin edellisen nyt uudestaan. Kahdeksalta?! Oletko tosissasi? Kymmeneltä olis mahdollisuuksien rajoissa, kahdeltatoista olis jepa. Nyt Teemu joku roti, ei tässä missään armeijassa olla.

Lenkki kiinnosta mut saa olla aika helvetinmoinen hätätila tai vastaavasti ennenkokematon karnevaali tiedossa, että mä nousen sängystä lauantaina aamulla kukonlaulun aikaan.

Ajattelin tänään ennen saunaa ruuvailla UHOon klossivehkeet kiinni ja vaihtaa etunakin nastattomaan, joten sikäli lenkkihenkinen ajaminen on hyvinkin asettu huomiselle agendalle.

Ketkä arvostavat aamu-uniaan, saavat kernaasti liittyä seuraani puolen päivän aikaan.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 19:25, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  24. Teemu
    Teemu
    Profiili

Nämä on perheellisen miehen realiteetit. Päivän aikana tarttee ehtiä tekemään muutakin kuin nukkumaan, pyöräilemään ja juomaan kaljaa.

Lähetetty 19:40, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  25. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

Juu juu, kyllä mä sen ymmärrän. Mut onhan toi aamu-urheilu aika hardcore-touhua. Varsinkin kun elää, ajaa, paskoo ja syö lähinnä fiilistelyperiaatteella niinku mä :D Joskus toivon olevani aamuihminen, kunnes muistan, että mulle yöt ovat elämän eli rakkauden aikaa ja päivät ovat sotaa - ja sit avaan uuden bissen. Sitä paitsi olen tänään raahautunut tenttiin kahdeksitoista, joten viikon skarppaamiset on suoritettu.

Hyvää lenkkiä, olkoon tuuli myötäinen ja paineet renkaissanne korkeat.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 19:48, 2.3.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Search with Google: