Yksivaihde.net » Projektit

Vanha maantieklassikko (Monark 319)

(28 posts)
  • Started 9 years ago by Axel-Foley
  • Latest reply from blackrider

  1. Morjes vaan kaikki!
    Foorumia on tullu kytättyä jo pari kuukautta, mutta nyt vasta rohkenin kirjautua.
    Ostin paikalliselta pyörämieheltä (Erittäin paljon asialleen omistautunut)vanhan Monarkin (?). kyljessä lukee kyllä marcus, ehkä osaatte sanoa faktoja tästä??
    No anyway, Runko on 70 luvun alun kilparunko, joskus kuulemma kolaroitu, mutta hyvin on oiottu. :) Rungolla on vaiheikas historia, se on uudesta asti ollut Porissa ja sillä on voitettu 70 luvulla kaksi piirimestaruutta. Melkonen hypetys oli siis meneillään, kun tämän sain käsiini :D Pyörässä on joku ranskis keskiö Strongliten kiilakammilla, jotenka sen osalta mentiin vähän takapakkia. No osat kuitenkin pelaa hyvin ja ovat timmissä kunnossa, joten käytän niitä jatkossakin. Takaa löytyy Campan 5 lehtinen pakka, joka pelaa sekin kuin unelma, en kuitenkaa kehtaa tästä hitsata sisälmyksiä yhteen, jotenka ensin tästä tulee pelkkä sinkula etujarrulla, ja kun aika niin näyttää, niin tulee flipflop napa. Takahaarukan arveltiin senkin olevan Campan tuotantoa. Lisäksi jotakin merkki osia mainitakseni löytyy vielä Cinelli stemmi. Ja ainiin! Tuubirenkaat, joiden kyljissä lukee MADE IN USSR :D :D
    Sanomattakin lienee selvää, että alkup. hengessä mennään! ;)

    Kuvia ei tietenkään tullut otettua, kun pyörä saapui tontille, mutta voitte kuvitella, mikä määrä pölyä ja paskaa kertyy 30 kellarissa vietetyn vuoden seurauksena.
    Tässä siis tän päivänen tilanne. noin 10h puunaamisen ja laakereidenvaihdon, repimisen ja rasvaamisen sekä kiillottamisen jälkeen. Töitä on tehty oikeesti aika huhhuh määrä :D

    art piksör :D

    joku nopee räpsäsy kammista, ennenku mitään oli tehty.

    Tekstiä näky tulevan aikalailla. toivottavasti jotain rakentavaa palautetta saatte aikaseksi. :):)

    Edit: kuvien koko muutettua asiallisemmaksi

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 21:51, 18.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  2. donM
    donM
    Profiili

    Aika vinkeät kulmat rungossa. Pystyputki näyttäis olevan aika killissä emäputkeen verrattuna. Harukkakin näyttää omaan silmään vähän hassulta (kierossa?).
    ...ja pakko on vielä hinuttaa noista jarrusuunnitelmista: laita se takajarrukin paikalleen jos sinkulan tästä teet, jookos. Ei satu sitten juhaa leukaan kun tulee tiukka paikka!
    Sit ei muuta kuin työn ja ajamisen iloa!

    Lähetetty 8:42, 19.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  3. bronto
    bronto
    Profiili

    Hieno pyörä pitkälle miehelle - kyllä puunaaminen kannatti! Voisi ollakin Monark, Cykelhobby-sivusto kertoo ruotsia taitavalle enemmän. Vaikka tämä. "Vanha maantieklassikko" olisi osuvampi nimi kun ei ole ratapyörästä kyse.

    Jag är inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker.
    Lähetetty 8:46, 19.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  4. tya
    tya
    Profiili

    Mikä rata? Mut kyllä tosta siistin saa. Sinkulaan tosiaan etu- ja takajarru jookos.

    edit: myöhässä...

    Lähetetty 8:46, 19.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  5. Jees eli otsikko muutettu vähä parempaan suuntaan. :) Silmät ristissä tuli tätä eilen kirjotettua. Haarukka tosiaan näyttää tos kuvassa vähän vinolta, mutta kyllä se ihan suora on, eli nou hätä :)
    Vähän Monarkkiin itsekin kallistun, koska muhvit on osittain samanlaisia, kuin kuvissa yllä.
    Tässä ku kattelin, ni eipä näytä ne fixi-navat ihan mitään hirveitä makselevan oluen & hyvän makkaran maassa aka Saksassa :)

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 9:10, 19.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  6. Harrastelin tossa iltapuhteeksi hieman tutkiskelua, ja kammet ovat mallia Stronglite model 54. model 53 ja 55 ovat lähes tulkoon samanlaisia, mutta 54 on eniten yhtäläisyyksiä. Ainoa harmillinen asia on alkup. kromauksen hilseily/ruostuminen pois, nyt oon alkanu selvittelemään, että jos ne sais kromattua tässä lähiaikoina järkevään hintaan. Setä on töissä yrityksessä, jossa ainakin ennen onnistu, olis melkosen hienoa saada nua kromattua uudelleen, vai mitä häh? =)

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 9:24, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  7. ^ Kerro ihmeessä jos ja mihin hintaan kromaus onnistuu. Olisi itselläkin kasa vanhaa osaa käsittelyä odottamassa.

    Lähetetty 14:34, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  8. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

    Axel-Foley - 12:34, 21.4.2010  » 
    No osat kuitenkin pelaa hyvin ja ovat timmissä kunnossa, joten käytän niitä jatkossakin. Takaa löytyy Campan 5 lehtinen pakka, joka pelaa sekin kuin unelma, en kuitenkaa kehtaa tästä hitsata sisälmyksiä yhteen, jotenka ensin tästä tulee pelkkä sinkula etujarrulla, ja kun aika niin näyttää, niin tulee flipflop napa.

    Toi takapakka on kaiken järjen mukaan kierteillä. Pyörä-Sportissa, siinä Eteläpuistossa, nappaavat sen luultavasti pois muutamalla eurolla ja tilalle voi pyöräyttää joko rata- tai vapaarattaan.

    Mitkäs vaihdeosat tossa oli kiinni? Voin tulla hakemaan korjuun ennen kuin heität ne roskiin.

    "I never go for a walk without my bike"
    Lähetetty 16:02, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  9. NKOTB - 14:02, 21.4.2010  » 

    Axel-Foley - 12:34, 21.4.2010  » 
    No osat kuitenkin pelaa hyvin ja ovat timmissä kunnossa, joten käytän niitä jatkossakin. Takaa löytyy Campan 5 lehtinen pakka, joka pelaa sekin kuin unelma, en kuitenkaa kehtaa tästä hitsata sisälmyksiä yhteen, jotenka ensin tästä tulee pelkkä sinkula etujarrulla, ja kun aika niin näyttää, niin tulee flipflop napa.

    Toi takapakka on kaiken järjen mukaan kierteillä. Pyörä-Sportissa, siinä Eteläpuistossa, nappaavat sen luultavasti pois muutamalla eurolla ja tilalle voi pyöräyttää joko rata- tai vapaarattaan.
    Mitkäs vaihdeosat tossa oli kiinni? Voin tulla hakemaan korjuun ennen kuin heität ne roskiin.

    Juu rattaan vaihdoin jo itte :p pyöräsoportti ollu kyl vakimestana jo kolme vuode aja näis pyöräilyhommissa :) mut luulen, et jätän sen vaihtajan itelleni, jos vaik joskus tekis mieli entsisöidä kokonaan ;))

    bobbie - 15:31, 21.4.2010  » 
    ^ Kerro ihmeessä jos ja mihin hintaan kromaus onnistuu. Olisi itselläkin kasa vanhaa osaa käsittelyä odottamassa.

    Joo ilmottelen kyllä, katotaa mite asiat etenee :p

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 17:31, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  10. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

    Axel-Foley - 15:31, 21.4.2010  » 
    Juu rattaan vaihdoin jo itte :p pyöräsoportti ollu kyl vakimestana jo kolme vuode aja näis pyöräilyhommissa :)

    Jeh, aattelin opastaa vähän perusteellisemmin, kun puhe navan sisuksien hitsailusta ei antanut kovin vahvaa kuvaa pohjatiedoista.

    Kanssaporilaisena vielä tervetulotoivotukset foorumille.

    "I never go for a walk without my bike"
    Lähetetty 18:00, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  11. NKOTB - 16:00, 21.4.2010  » 

    Axel-Foley - 15:31, 21.4.2010  » 
    Juu rattaan vaihdoin jo itte :p pyöräsoportti ollu kyl vakimestana jo kolme vuode aja näis pyöräilyhommissa :)

    Jeh, aattelin opastaa vähän perusteellisemmin, kun puhe navan sisuksien hitsailusta ei antanut kovin vahvaa kuvaa pohjatiedoista.
    Kanssaporilaisena vielä tervetulotoivotukset foorumille.

    Kiitoksii kovasti! Meit porilaisii ei vissii iha hirveesti alalla ole?
    Mut tosiaa juu ei tässä ihan ekaa kertaa räplätä vempeleiden kanssa, ja kotoo löytyy lähes kaikki, mitä ihminen voi tallissaan tarvia. :)

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 18:43, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  12. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

    Axel-Foley - 16:43, 21.4.2010  » 
    Kiitoksii kovasti! Meit porilaisii ei vissii iha hirveesti alalla ole?

    Tänne kirjoittelevia ei ainakaan tuu mieleen. Lurkkaajia ja kiinteällä treenaavia tosissaanpyöräilijöitä ei lasketa.

    "I never go for a walk without my bike"
    Lähetetty 21:06, 21.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  13. Jaha, se on sitte herrasväki pienen päivityksen aika.
    Eli eli, tänään rupesin ajankulukseni hiomaan kammista ruosteita pois tulevaisuutta varten. Siinä hinkatessani huomasin, jälleen kerran, että jo on kromi kovaa tavaraa. Huomasin myös, että ruoste on vain vähän pintaruostetta pahempaa ja ei ole pilannut vielä kokonaan sen alla olevaa kromia :)
    No ajattelin sitten hioa kammet puhtaaksi ja kiillottaa. olihan siinä hommaa, mutta se kannatti. ei tullut täydelliset, mutta mukavasti on ajan patinaa, ja merkitkin säilyi tällätavoin. Uuden pintakäsittelyn myötä nekin olisivat lähteneet.
    kiillotus tapahtui ensin hiomalla kaikista pahimmat ruosteet pois 120 karkeella paperilla (I know, hullua tavaraa, mutta kromi kesti kyllä) sitten siitä 315, 512, 600, 800 ja toista hioin hieman tonnisella, kunnes totesin, että eihän se siihen enää mitään vaikuta. Sitten hiova vaha puuvilla laikalla ja sitten kiillottava vaha rättilaikalla. :) paremmatkin niistä olis saanut, mutta toi riittää mulle :)

    vasemman puoleinen kampi hiottu ja kiillotettu. Oikean puoleinen kampi puhdistettu liasta. "New Colgate max white blahblah... :D huomaa ero tai saat rahasi takaisin blahblah :D"

    Että sellasta.
    Sitte päätin, että tänään on hyvä päivä maalata muhvien reunat..
    Mini tutorial part.1
    1. Ensin varataan reilusti aikaa ja suunnitellaan pikkasen. Sitten Kipaistaan askarteluliikkeestä pienin mahd. suti. Tai vaihtoehtoisesti pienoismalliharrastuksesta jäljellejäänyt yksilö otetaan uusiokäyttöön. Itse ostin, maksoin mielestäni paljon, 4,5€. lapussa luki että oravankarvaa. PRKL, melko hipo meininki!? Sitten putsataan muhvit perusteellisesti kaikesta liasta.

    2. Napataan hyllystä maalia.

    Mielellään jotakin öljypohjaista, sitten ohennellaan tärpätillä, jos tarve vaatii. Tämä maali oli jo tarpeeksi ohutta, ei tarvinnut kuin sekottaa hyvin. puhdas puu tahi rauta "tikku" käy hyvin. maalin sekotuksen jälkeen kaadetaan pienempään, puhtaaseen kippaan, työn helpottamiseksi. Itse käytin spray pullon korkkia.

    3. Maalataan reunat. Sutia ei ehkä kannata upottaa maaliin kokonaan (:D), mutta ei myöskään pidä ottaa liian vähää. Ota hyvä ja mahd. luonteva asento ja pidä sudin juuresta kiinni toisella kädellä ja toisella kädellä tuet tarvittaessa rannetta. (Kessumiehillä voi siis olla ongelmia käden tärinän kanssa..?) Koeta saada jokainen kaarre vedettyä yhdellä vedolla, silloin niistä tulee kaikista siisteimmät. Kannattaa myös pitää puhdasta paperia sekä ehkä jokin askarteluveitsi tms. vieressä, jotta saat otettua maalit pois sieltä, minne se ei kuulu. öljypohjaiset kuivuvat melkoisen nopeasti, joten kannattaa itsekin toimia heti.

    4.Ihaile (?) tulosta ja pese pensseli puhtaaksi tärpätillä seuraavaa käyttöä varten.

    Tällästä. Tietty olis kai voinu ottaa maalitussin käteen ja vetästä noi parissa minuutissa, mut oli tylsää :D

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 22:13, 25.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  14. Noniin, koulusta on hyvä päivitellä :)
    Eli eli, pyörään olen nyt tarpeen tullessa uusinut tai puhdistanut ja hoitanut ja rasvannut kaikki laakerit.
    Suoruus tarkistettu ja etuvannetta hieman rihdattu.
    Polkimet räjäytin osiin, putsasin ja huolsin. poistin kaikki rasvat ja laitoin uudet tilalle, niinkuin koko pyörälle muutenkin.
    Stemmi, kammet ja pari pulttia on tullut kiillotettua.
    Jarrut olen huoltanut myös.
    Vielä on kaikenlaista hommaa.
    Zeus-satulatolppa millisäädöllä pitäisi hakea samasta kellarista, mistä pyöräkin löytyi. Pitäisi tilata satula. Brooksia huutaa :p
    Vaijereita ja ketjua pitäisi myös hakea. Tankoon ostin PRO punaista perus tankoteippiä.

    Ja sitten vähän pyörästä. Eli malli on Monarkin 319. Runko on Reynoldsin 531 putkea. Takaata alunperin löytynyt Simplex vaihtaja, mutta nyt taliissa Sun Tour. (Ei huolta, menee kiinni vasta kun tulee aika tehdä tästä "Sunnuntaipyörä") :D
    Sama pyörä on saman ajan vastaava Cresent. Löysin myös muutaman vanhan Mercierin, jossa muhvit ovat täysin samat ja runko näyttää täysin yhtäläiseltä..?!

    Laiska töitään luettelee, mutta ajattelin kirjotella ajankuluksi.
    Sai vähän itsekin selvitystä, että mitä kaikkea on tullut tehtyä :)

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 9:14, 29.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  15. bronto
    bronto
    Profiili

    Kiva näitä projekteja on seurata, joten kirjoittele ihmeessä. Muhvit ovat Nervex Professional, varmaankin oman aikakautensa suosituimmat: "Throughout the 1950s and 1960s almost every frame maker used Nervex Pro lugs at some time or other and this was equally true of exclusive frame makers (Gillott, Bates, Ephgrave, Jack Taylor, De Rosa, Colnago, Bianchi, Masi - and many others) to the mid sized (Viking, Dawes, Holdsworth, Carlton, Mercian) and even the largest mass producers (Raleigh, Peugeot, and Schwinn and Paramount in the USA)."

    Jag är inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker.
    Lähetetty 10:15, 29.4.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  16. Jaha!
    Viimeisestä päivityksestä onkin jo ihan reippaasti aikaa.
    Mutta rakas yksivaihde, tänään kävi kuitenkin jotain tälläistä:

    Jep, tötterö kiekot tuli tilattua.
    Kotona purin paketit ja hain rungon esiin ja mallailin hieman paikoilleen. Kurat meinasi levahtaa housuun ensivaikutelmalla; ketjulinja ihan perseellään, vittu.
    No, eihän se lopulta niin huonosti ollut, ratas meni "väärälle" puolelle ja pienellä viilaamisella se istuu oikein hyvin.

    Sovittelua

    Pihinä ihmisenä tein toki itse 'yhden_eturattaan_kiinnitys_mutterit' (what?) vanhoista kahden rattaan muttereista:

    Lisäksi, koska en ole vielä saanut käsiini sitä kaupan mukana luvattua tolppaa, niin tein itse uuden satulatolpan. Vanhojen tikkaiden puola oli juuri sopiva 27mm ja vanhassa nopsassa oli mielestäni oikein sievä satula & putki (22mm). Siispä tein "tikaspuuhunun" viillot päihin, ahdoin nopsan 22mm satulaputken tämän isomman sisään, hioin ja kiroilin ja hitsasin umpeen. Myöhemmin maalasin mustalla, ja ai että ku on nätti! (siis tosi pihi...)
    Työvaiheista ei kyllä tullut kuvia kun oli vauhti päällä ja näpit paskassa, mutta kyllä tosta tolpasta vois vielä jonkun kuvan näpsästä.

    Tältä näyttää siis tämän päivän aherruksen jälkeen:

    Pahoittelen huonoa kuvaa.

    Lisäksi Väsäsin stemmiin sekä satulatolpan kiristimeen pultit, niissä kun on ne pienet "nysät", jotka pitävät pultin paikallaan, ja niitä ei valmiina kotona ollut, joten pienellä modifioimisella saatiin nekin aikaiseksi. lopuksi kiillotin ne.
    Jalkaremmit ja ketjut puuttuu, ne haen huomenna paikalliselta ja sitten pientä testilenkkiä... ;)

    kommenttia?

    Edit: Tuossa kuvassa toi satula on sit vaan näön vuoksi, ei jää noin ylös, ja onhan se tuossa vielä muutenkin hieman keskeneräinen.

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 23:19, 7.7.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  17. hoolie
    hoolie
    Profiili

    hieno laite,mut henkkohtasesti oisin laittanu jotkut retrokiakot alle,mut makuasiahan toi.

    ja pisteet kiilakampien säilyttämisestä !

    Lähetetty 8:41, 8.7.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  18. zykkeli
    zykkeli
    Profiili

    ^^ hmm...mielestäni tuosta puuttuu myös edestä voimaa välittävä ratas ellen nyt aivan väärin kuvaa tulkitse. Suosittelen lämpimästi myös tämän hankkimista ennen testilenkkiä. Myös jarrusta näyttäisi pari hilkettä puuttuvan.

    Myös nuo kuljetussuojat napojen akseleiden päistä kannattaa poistaa;)

    Fillarista tulee mielestäni varsin hieno kun saat sen kuntoon. Hommaa kuitenkin se oikea satulatolppa tuohon niin jotenkin luottavaisemmin mielin.

    siisti grilli!

    - Judda -
    Lähetetty 8:52, 8.7.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  19. hoolie - 6:52, 8.7.2010  » 
    hieno laite,mut henkkohtasesti oisin laittanu jotkut retrokiakot alle,mut makuasiahan toi.
    ja pisteet kiilakampien säilyttämisestä !

    Kiitti, juu kyllä niitä mietittiin ja paljon, mutta nää oli nyt vähän tällänen budjettiratkasu, kun halusin avorenkaat, enkä tuubeja, nii ei olisi riittänyt uuden navan pinnaus taakse.

    ja zykkeli juu kyl se rissa siinä on kiinni ja etujarru on viel vähän kysymysmerkki. Kai joku bmx-kahva siihen tulee. Ja kuljetussuojat ovat kiinni, jotta pysyisi siistinä edes hetken kun asennellaan. :)

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 9:11, 8.7.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  20. Jaaha, taas voisi päivitellä. Eli pyörä on ollut ajokunnossa jo kohta kuukauden, siinä ajassa se on ehtinyt hieman jalostumaan viime kuvista. Kivaa on ollut ja kilsoja kertynyt. oujee!
    Vielä on paljon tehtävää ja tämänhetkisessä setupissa taitaa osat olla hieman ristiriidassa toisiinsa, sekä alotusviesin "alkup. hengessä mennään"- kommentin kanssa, mutta omaan silmään näyttää mukavalta, ja saa kelvata loppukesän/syksyn ajot. :) rakennetaan keväällä uus jos siltä tuntuu.

    Ajelin tossa illalla maaseutulenkkiä, ihan vaan oikeestaan näiden kuvien takia.
    No, eipä tullut montaa hyvää ja viritin pyörän pystyyn milloin milläkin löytyneellä esineellä, mutta fiilis oli hyvä :)

    Parempia kuvia joskus. Sitte oikee puunattuna.
    Ja juu tosiaa, satula on edelleen mamman nopsasta ja tolppa itse tehty. Muuttunee nyt syksyn mittaan, kun vaan keksin minkä satulan haluan.
    Saa tarjota kaikkea mm. turbo, concor, bucket, regal, rolls, ym. Brooksit ei oikeen sytytä, mutta tarjota saa.
    Jarru on hankinnan alla, en oo vielä toimertunut, tilaan sit kerralla enemmän tavaraa.

    tämä kuva rajautui oikein nätisti kompuutterin taustakuvaksi
    http://img291.imageshack.us/img291/3598/kuva4v.jpg

    EDIT. Myös raiseri tankoa saa tarjoilla, jos siltä tuntuu. Kaikki käy väliltä Nitto -> Biltema. Hinta toki sen mukaan. Väri kiillotettu ja väh. 400mm leveyttä kiitoshei.

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 23:13, 5.8.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  21. Jii
    Jii
    Profiili

    Oikein näpsäkän näköinen konversio!

    Kirkas tolppa ja valkoinen turbo siihen nokille niin avot.

    Yksi vaihe.
    Lähetetty 7:28, 6.8.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  22. juu sellasta!
    Paitsi että itte mallailin mielessäni mustaa :)

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 21:43, 6.8.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  23. RandySpaniel
    RandySpaniel
    Profiili

    komppaan Jiitä.
    toinen hyvä yhdistelmä: musta Concor/Turbo,kirkas tolppa ja musta tankonauha...

    Lähetetty 22:32, 6.8.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  24. Päivitellääs nyt tätä vielä kerran. Postauksien välissä on kyllä ollut jo muitakin kokoonpanoja, mutta tällä hetkellä on kiinni syys- setup, josta taitaa jäädä se lopullinen versio. Talven aikana asennetaan luultavasti vaihteet ja jarrut kiinni ja nautiskellaan sitten ensikesän sunnuntai iltoina tuubifläteistä.


    Siinähän tuo. Istuimia arvottiin muutama eri kappale, mutta nyt mennään tolla. Satulassa melko villi kulma, mutta sopii omalle hanurille kokolailla hyvin.
    Tolppana 3T super record tyylinen ja satulana tällä hetkellä "sisäänajettu" turbo. Välissä oli Unicator, mutta laitetaan se sitten siihen seuraavaan projektiin...

    Vasaraasialainen:
    Mutta Nelson on kyllä hyvä. Likipitäen täydellinen moderni alukaturatarunko.
    Lähetetty 14:27, 26.9.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM
  25. bronto
    bronto
    Profiili

    Kirkas satulatolppa tekee kyllä paljon ilmeelle. Mutta en usko että toi satulan kulma voi sopia kenellekään. Voisit myös napsia pari lenkkiä ketjusta pois niin saisit takakiekon lähemmäksi ja ketjun kireelle.

    Jag är inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker.
    Lähetetty 15:50, 26.9.2010, 8 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Projektit

Search with Google: