Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

Specialized Globe Roll 1 - Myyty

(4 posts)

1. Myydään 2 napainen fixi/vapaaratas -single speed pyörä.

Olen toinen omistaja ja tämän yksilön ostin kaverilta alkuperäiskuosissa 2012. Pyörä on erittäin herkkä ja ei nitise eikä natise. Olen itse käyttänyt pelkästään FIXed-speed ratasta.

Muutokset:

- Ohjaustanko on vaihdettu miellyttävämmäksi, samoin ohjaustangon kannatin + tupit (PRO).
    - Ohjaustankoon olen laittanut miellyttävämmän etujarrun.
    - Jarrupalat (SHIMANO) ovat ihan upouudet.
    - Satulan olen vaihtanut mielyttävämmäksi (Selle Royale) + siihen satulatolpan (ZOOM).
    - Renkaat on vaihdettu Continentalin Gatorskiniksi (pistosuojatut)
    - Sisäkumit ovat myös Continentalia
    - Polkimet on vaihdettu isompiin, jolloin on mielyttävämpi polkea (BLB MTB)
    - Poljinremmit ovat myös BLB (säädettävät)

Pyörää on huollettu säännöllisesti ja käytetty laadukkaita rasvoja mm. moottoripyörän ketjuspray (CASTROL). Nyt on aika siirtyä eteenpäin kohti uusia projekteja, joten haikein mielin myyn tämän.

Kaikki alkuperäisosat ovat olemassa (paitsi polkimet ja penkki), mutta unohtuivat muuton yhteydessä. Voin tuoda ne kun seuraavan kerran asioin siellä päin. Myynnissä myös muualla. Olen itse noin 177cm pitkä ja tämä sopii +-15 cm pituiselle pyöräilijälle.

ps. Pyörällä on kaikin keinoin yritetty välttää sateella ajaminen ja kuvissa jotka on otettu 28.07 pyörä on likainen.

pps. yhteydenotot whatsapp/yksityisviesti/sähköposti/soitot päivällä.

https://www.specialized.com/us/en/roll-1/p/23187

https://www.tori.fi/vi/59641167.html

Lähetetty 15:00, 5.8.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  2. pyrsta
    pyrsta
    Profiili

Laitahan hinta näkyviin

Ja tuo pyörä ei todellakaan sovi 192cm pitkälle.

like a Mongolian on a horse
    Lähetetty 15:05, 5.8.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  3. Pyörää on huollettu säännöllisesti ja käytetty laadukkaita rasvoja mm. moottoripyörän ketjuspray (CASTROL).

Setä puuttuu nyt tähän ettei muut tee samaa virhettä. Moottoripyörän ketjurasva on huonoa tavaraa polkupyöriin, koska sen konsistenssi on todella paljon tahmeampi kuin polkupyörän ketjurasvan, koska pärrän pyörimisnopeuksissa polkupyörän ketjuöljy ei pysyisi ketjussa. Kun mopojen ketjurasva on tahmeampaa ja jähmeämpää se voitelee polkupyörän voimansiirron huonommin ja antaa enemmän vastusta verrattuna polkupyörän ketjuöljyyn. Tämän lisäksi se tahmeana kerää ja sitoo kaiken partikkelin ympäristöstään erittäin tehokkaasti muodostaen voimansiirtoa syövän hiovan tahnan.

skenen joukoissa seisot - skenen lippua kannat

" I'm built for comfort, I ain't built for speed"
    Lähetetty 15:17, 5.8.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  4. Odie - 15:17, 5.8.2019  » 

Pyörää on huollettu säännöllisesti ja käytetty laadukkaita rasvoja mm. moottoripyörän ketjuspray (CASTROL).

Setä puuttuu nyt tähän ettei muut tee samaa virhettä. Moottoripyörän ketjurasva on huonoa tavaraa polkupyöriin, koska sen konsistenssi on todella paljon tahmeampi kuin polkupyörän ketjurasvan, koska pärrän pyörimisnopeuksissa polkupyörän ketjuöljy ei pysyisi ketjussa. Kun mopojen ketjurasva on tahmeampaa ja jähmeämpää se voitelee polkupyörän voimansiirron huonommin ja antaa enemmän vastusta verrattuna polkupyörän ketjuöljyyn. Tämän lisäksi se tahmeana kerää ja sitoo kaiken partikkelin ympäristöstään erittäin tehokkaasti muodostaen voimansiirtoa syövän hiovan tahnan.

Kyllä se on ihan juurikin päinvastoin toiminu, siihen ei mikään tartu ja kuulee jo äänestä ja huomaa ketjusta että se on ihan erilaista ku perus polkupyörään tarkoitetut sprayt/öljyt.

Lähetetty 11:27, 27.8.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

Search with Google: