Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Fillariaiheiset unet...

(514 posts)
  • Started 9 years ago by Sir Richard
  • Latest reply from Biciolli

1. Olin päikkäreillä noroviruksesta toipuessani. Unessa ajoin sopivan lämpimänä kesäpäivänä mummiksilla hippiporukan (semmosia siistejä kaupunkilaishippejä, ei mitään pitkätukkia) kanssa loivaa alamäkeä rantaan laskemaan verkkoja veteen. Sillä aikaa, kun porukka sääti soutuveneen lukkoa auki, makoilin auringossa rantakalliolla ja katselin viereisellä laiturilla olevaa ilmastonmuutosmiekkaria. Jostain syystä ne mielenosoittajat oli hiljaa, joten laskin pääni kalliolle ja otin päikkärit...

Aivan uskomaton totaalinen rauha ja relaksaatio.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 8:49, 5.3.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  2. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Relaksaatio ei kuitenkaan johtanut noro-prolapsiin?

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 9:47, 5.3.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  3. No siis oltiin jo siinä vaiheessa, että pysty ottaa päikkäreitä...

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 10:05, 5.3.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  4. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Ah. Aivan, aivan.

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 10:36, 5.3.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  5. asb - 8:49, 5.3.2019  » 
    ei mitään pitkätukkia

:D

Mä näin unta että oli kevät ja useita päiviä pärjäsi töissä lyhyin hanskoin ja kaikki miellytti.

asb - 8:49, 5.3.2019  » 
    ei mitään pitkätukkia

:D

» 
    Tuus poika ajaa suolamössöön talvella niin katotaan miten alumiini kestää ruostumatta
    Lähetetty 10:40, 5.3.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  6. RTZ
    RTZ
    Profiili

Laidasta laitaan muttei mitään örinää.

asb - 13:48, 9.3.2018  » 
    aika siistiä vetää muna asennossa alaotteelta autojen ohi
    Lähetetty 11:15, 5.3.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  7. makko
    makko
    Profiili

Näin unta että viisitonniseni vaihtuivat tl-versioiksi ja ne nousi ihmetyksekseni jalkapumpulla heti vanteelle...

Koittaakohan mun unet nyt sanoa jotain?

Terveisin sisurielämää onnellisesti vuonna 2019 viettävä

Lähetetty 8:05, 20.6.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  8. En saanut ohjauslaakeria säädettyä, koska olin hukannut ne emäputken sivuille tulevat tulpat.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Minulla on nastarenkaat alla, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
    Lähetetty 11:18, 29.6.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  9. tewms
    tewms
    Profiili

Ajoin ensimmäistä kertaa fiksillä. Yksivaihdeoletettuja oli myös ajamassa, vauhti oli löysää enkä tiedä missä ajettiin tienviertä. Muistan että mulla oli spedut, jotka toimi myös paljain jaloin sen kummempia kyseenalaistamatta. Polkimet osu pari kertaa maahan kun ajoin suoraan(?), tuli raapimisääniä mutta ei mitään muuta efektiä.

Pannutin pitkän wheelflop-tanssin päätteeksi OTB, joku porukan pyöräilijöistä sano vaan kasuaalisti että olin keskiön etupuolella. Pannutuksessa ei käyny tietenkään mitään, nolotti. Jatkoin mun kameramiehen kanssa muiden perään jotka oli jo kadonnu horisonttiin. En tiedä miks mul oli kameramies, mutta tässä kohtaa se vaan ilmesty.

Ajettiin johonki kokouskeskukseen, mut mä rullasin väärään kokoushuoneeseen suoraan podiumille. Siel oli vaan pukuihmisiä, ne hymähti ja mä pahoittelin pysähtymättä. Joku ystävällisesti sano että "ne on siel neloses". Uni jatku vielä jonkin aikaa, mutta muistan ainoastaan käyneeni pissalla.

48x19
    Lähetetty 9:52, 12.7.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  10. onre
    onre
    Profiili

Viime yönä edistin yhtä oikeastikin kesken olevaa projektia kovasti.

Henkilö, joka oli samanaikaisesti Konga ja Odie, joista jälkimmäistä en ole edes koskaan tavannut, rohkaisi tekemään etuhaarukan itse. Kun olin saanut tämän juoteltua kasaan ja esittelin lopputulosta, tämä veti tiskin alta pahvipaketissa olevan harmaan levyn joka oli kuulemma puhdasta titaania. Homman oli tarkoitus toimia niin, että sekoitetaan joku liuos altaaseen, heitetään haarukka ja tuo levy sinne elektrodeiksi ja ajellaan virtaa läpi vuorokausitolkulla jolloin haarukan teräs korvautuu kätevästi titaanilla. Valitettavasti heräsin ennen kuin tätä päästiin kokeilemaan.

Lähetetty 12:09, 12.7.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  11. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

noniin, se on sitten testattava vaan

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 12:11, 12.7.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  12. Näin unta, että läntisin rasti oli Turussa ja itäisin Virojoella ja siinä välissä oli noin kolmekymmentä pistettä. Heräsin hikisesti, kun tajusin, että eihän mun suunnittelema Näsijärven kiertävä reitti toimi yhtään, kun kaikki trastit on Hyvinkään eteläpuolella...

Juu, ropasin randofillaria ennen nukkumaanmenoa.

Lähetetty 8:00, 16.8.2019, 2 months sitten. # Login to Send PM
  13. ^ painajainen!

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 9:42, 16.8.2019, 2 months sitten. # Login to Send PM
  14. Biciolli
    Biciolli
    Profiili

Tämä nyt ei ole ihan pyöräilyaiheinen, mutta liikuntaan liittyvä kuitenkin.

Unessani heitettiin keihästä 50-tyylisestä ampumaradan katoksesta järveen. Sitten se keihäs haettiin uimalla. Minulle jäi epäselväksi, miten siitä sai pisteitä. Pitkälle heitetyn kehään hakemisessahan uimalla kuluu paljon aikaa.

Unessa meidän tiimipäällikkö harrasti tätä suomenmestaruustasolla.

Mee Olli vittuun siitä pätemästä.
    Lähetetty 21:01, 16.8.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: