Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Täysii Hangosta Nuorgamiin

(393 posts)
  • Started 1 year ago by SuicideHub
  • Latest reply from rostfrid

1. makko
    makko
    Profiili

asb - 11:06, 7.6.2019  » 
    Vois kyl tosiaan alottaa siitä, et kattois montako päivää oma tasuri on...

Tää ois kyl kova, Samuli vs kuolevaisten aika. Itellä saattas olla joku about viikko mahollinen :D

Lähetetty 12:16, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  2. Koivulan dynamo
    Koivulan dynamo
    Profiili

bibsi- ja ajohousuasioista olisin kysellyt, että miten välttää vaivat noin intensiivisessä suorituksessa?

Rintaan pistää, sukat haisee enkä tykkää Jan Heinestä
    Lähetetty 17:24, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  3. Odie - 15:38, 10.5.2019  » 

nutip - 21:29, 19.10.2017> »
    lötköä terästä alle ja löllytään auringonlaskuun
    Lähetetty 17:32, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  4. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

makko - 12:16, 7.6.2019  » 

Tää ois kyl kova, Samuli vs kuolevaisten aika. Itellä saattas olla joku about viikko mahollinen :D

Ite varaisin 2 viikkoo.

Ultapyöräily sohvaperunan näkökulmasta on kyl aika wtf galaksit ja mieli räjähtää -osastoo

E.

Taukoja Mäkinen piti 100–300 kilometrin välein.

Niin justiinsa joo. Sata kilsaa on mulle ihan hyvä päivämatka :D
    (Perusretkipyöräillessä toki vähän erilailla varusteita ja painoo alla, eri laji jne.)

Lähetetty 17:58, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  5. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Housujen on ensinnäkin syytä olla sopivat, itselleni tosi monilla merkeillä toppaus osuu vähä istuinluiden viereen. Ja sopiva satula jossa paino on vain luilla ja sopivassa asennossa.
    Paino tai hiertymät ei tunnu sinällään olevan ongelma, mutta huono hygienia voi olla. Iho ärtyy jos on likainen tai hien suolat ärsyttää. Assoksen vassua oon ite käyttänyt. Tämmöisellä parin päivän reissulla ei tarvi kummemmin huolehtia mutta pidempään jatkaessa ois hyvä pysyä puhtaana ja ihan kiva myös nukkua ilman ajohousuja. Liika hikoileminen ja märkänä oleminen ärsyttää kans. Ei tän kummempaa.
    Mutta kyllähän tuo iho tätä pidemmillä reissuilla tahtoo olla kovilla.

Lähetetty 17:58, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  6. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

kaukomieli - 17:58, 7.6.2019  » 

makko - 12:16, 7.6.2019  » 

Ite varaisin 2 viikkoo.
    Ultapyöräily sohvaperunan näkökulmasta on kyl aika wtf galaksit ja mieli räjähtää -osastoo
    E.

Taukoja Mäkinen piti 100–300 kilometrin välein.

Niin justiinsa joo. Sata kilsaa on mulle ihan hyvä päivämatka :D
    (Perusretkipyöräillessä toki vähän erilailla varusteita ja painoo alla, eri laji jne.)

Oon huomannut että se yllättävänkin nääpärä tapa jouduttaa matkantekoa kun jättää tauot pitämättä, huitasee kolmesatasen kerralla niin matka taittuu vikkelään.

Mutta nii, oishan siinäkin jo haastetta ruumiille, että kestää viikon putkeen parin huntin lenkkejä. Saattaa olla että pitää jokunen ongelma ratkaista ennen ku toimii, mutta sitten se meno onkin jo aika sujuvaa eikä erot nopeudessa ja matkoissa oo enää niin suuria. Monta kertaa itekin oon ollut aika piesty mutta jatkuvasti se mahdollisuuksien raja siirtyy kauemmas. Ja oonhan nytkin aika loppu ja pohkeeseen sattuu mutta on se sen arvosta.

Lähetetty 18:22, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  7. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Tälläsellä matkalla suurempi haaste tulee tavallaan siitä, että kun vielä pidemmillä kropan hyvinvointi ja ajonaikainen palautuminen on tärkeetä ja maksaa itsensä myöhemmin takaisin, tällä kestolla voi periaatteessa ajaa melko säästelemättä ja huolehtimatta. Joten sitten on tehtävä niin.

Lähetetty 18:33, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  8. User has not uploaded an avatar
    dreamer
    Profiili

Kiinnostais vielä se että oliko lähtöajan valitsemisessa puolen päivän paikkeille jotain erityistä ajatusta? Muuta kuin ehkä se että jos ajo menee suunnilleen aikataulun mukaan niin saa ajaa yöttömässä yössä Nuorgamiin?

Varsinaisia yöpymisvälineitä eli biviä tms. ei tainnut olla tällä kertaa mukana? Oliko untsikka kuitenkin lyhyitä taukoja/torkkuja varten?

Lähetetty 19:31, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  9. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Pääasiassa siksi, että halusin nukkua alle tukevan yön normaalilla rytmillä ja sitten hetimmiten liikkeelle. Mutta pitämättä turhaa kiirettä aamusta. Ja se keskiyön aurinko. Ja työmatka-aikoihin tossa Hangon tielläkin lienee eniten liikennettä, joskin yöllähän sitä olis vähiten.

Utsikka joo ja foliohuopakin olis ollut.

Lähetetty 20:42, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  10. kunba
    kunba
    Profiili

SuicideHub - 18:22, 7.6.2019  » 
    Mutta nii, oishan siinäkin jo haastetta ruumiille, että kestää viikon putkeen parin huntin lenkkejä.

Tää kyllä itelle next step.

rasistinenkaratepotku/lintukivääri/auto jos eio aikaa istua linnassa
    Lähetetty 20:54, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  11. Olen kyllä kiinnostunut lähteä ajamaan uudestaan Hanko-Nuorgamin mutta Samulin aika on niin hirmuisen kova että en oikein usko siihen pystyväni. Olen tätä pyöritellyt päässäni Samulin startista asti ja kun hän pääsi Nuorgamiin ja näin lopulliset luvut, niin... ajaminen tässä ei huoleta, melko helppoa kesäkruisailua mutta univaje on sellainen mörkö ja ei ole meikäläisen vahvuuksia (jos nyt loppupeleissä on kenelläkään). Jos ei muuta niin tietysti tavoitteena olisi PR koska vuoden 2017 ajosta jäi todella paljon parannettavaa.

There's no place like Nome. - Instagram @toniklund - https://www.tonilund.fi
    Lähetetty 21:45, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  12. SuicideHub - 17:58, 7.6.2019  » 
    Housujen on ensinnäkin syytä olla sopivat, itselleni tosi monilla merkeillä toppaus osuu vähä istuinluiden viereen. Ja sopiva satula jossa paino on vain luilla ja sopivassa asennossa.
    Paino tai hiertymät ei tunnu sinällään olevan ongelma, mutta huono hygienia voi olla. Iho ärtyy jos on likainen tai hien suolat ärsyttää. Assoksen vassua oon ite käyttänyt. Tämmöisellä parin päivän reissulla ei tarvi kummemmin huolehtia mutta pidempään jatkaessa ois hyvä pysyä puhtaana ja ihan kiva myös nukkua ilman ajohousuja. Liika hikoileminen ja märkänä oleminen ärsyttää kans. Ei tän kummempaa.
    Mutta kyllähän tuo iho tätä pidemmillä reissuilla tahtoo olla kovilla.

Näissä ei ole, ehkä hiukan yllättäen, mulla ollut juurikaan ongelmia. Assoksen rasvaa olen myös käyttänyt ja Assoksen housut oli vuoden 2017 ajossa. Nukuin housut jalassa joka yö, myös Nuorgamissa ja suihkussa kävin vasta kun pääsin kotiin.

There's no place like Nome. - Instagram @toniklund - https://www.tonilund.fi
    Lähetetty 22:16, 7.6.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  13. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Kirjoitin rapsaa blogiini, myös gps-jälkeen on linkki.

Lähetetty 10:37, 15.7.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  14. Luin just ton yllä olevan valkkarilasi kourassa. Semmonen fiilis välittyi että on ollu kyl hemmetin siisti reissu ja tekijälleen uusi tapa haastaa itseään. Myös olen iloinen että luin tän vasta nyt. Aikaisemmin olis voinut absorboitua tahtomattakin ns. huonoja vaikutteita ja sit olisin saattanut matkalla Tenolle yrittää jotain sellaista mikä ei ole itselle oikein.

Ja se on lohdullista, että vaikka onkin He-Man niin pari päivää tollaset jälkeen menee rehdisti palautellessa.

Haluan pitää hauskaa ja pelata kaikenlaisia pelejä, mutta myös kiinnostavampia asioita.
    Poltan elämäni loppuun niin paljon kuin voin. Save the date: 3.-17.7.2021
    Lähetetty 21:36, 15.8.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  15. RTZ
    RTZ
    Profiili

Tuli tää VETO mieleen niin palasin tänne fiilistelemään. Nostis.

happo-orgiat - 12:24, 15.9.2020  » 
    Hyvä tämmöinen tämmöiseksi.
    Lähetetty 16:45, 20.4.2020, 6 months sitten. # Login to Send PM
  16. sani
    sani
    Profiili

Hyvä nosto. Mukavaa luettavaa tän kaiken paskan keskellä ja ihan muutenkin.

Crusty - 15:41, 2.6.2016  » 
    Välillä kun lukee näitä juttuja täältä ni pelotta, että oon jossain psykoosissa.
    Lähetetty 17:08, 20.4.2020, 6 months sitten. # Login to Send PM
  17. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Hemmetti että olikin kokemus.

Tänä kesänähän vois olla hyvä jonkun lähteä haastamaan, jos meno yhtään selkenee, kun ulkomaanmatkailu ja moni muu kisa on peruttu.

Lähetetty 19:27, 20.4.2020, 6 months sitten. # Login to Send PM
  18. rostfrid
    rostfrid
    Profiili

Näin juttua että Sami Pahkala ajanut Hanko–Nuorgam 60 tuntiin 43 minuuttiin. Huoltoauton kanssa ilman kantamuksia ajettuna ja mamman paistamin sponsorin lätyin tosin että vähän eri sarjassa, mutta kova suoritus tietenkin.

车不如自行
    Lähetetty 21:59, 12.8.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Search with Google: