Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

MYYTY: Specialized Langster (54 cm) Oulu

(2 posts)

1. Myydään kuvan sloppy... third? Eli Specialized Langster 2008. Väri upea British Racing Green. Koko on nähdäkseni 52, mutta Eetu korjasi sen olevan 54. (Tuolta ehkä paikkansapitävä geo tai sitten ei: https://geometrygeeks.bike/bike/specialized-langster-2008/)

Pyörä on Aivan Kevyt ja valmis ajoon. Runko on alumiinia.

Kiekot: Aerorage ja Aerotrack
    Renkaat: Gatorskinit tais olla 28 mm
    Satulaputki: kiinankuitu
    Satula: Joku random "Trasher" tmsv. cro-mo kiskot
    Keula: kuitua, ei tarkempaa tietoa
    Polkimet: vihreät, muovia
    Sträpit: jonku muistaakseni portugalilaisen jäbän ompelemat

Itse olen tähän laittanut etujarrun, kiekot, ohjaamon, ohjauslaakerin uusintaa ja mikä tärkeintä: pirikellon. Myös voimansiirtoa huollettu keskiön osalta ja ketju kohtuu tuore.

Huomaathan, että pyörässä on jumalaton määrä chippejä. Lisäksi takajarrusiltaa on viilattu, jotta taakse on mahtunu nastarengas. Suora ja ehjä runko. Tässä naamassa on arpikin kaunistus ja pyörän käyttäminen tai rungosta lukitseinen ei totisesti itketä niinku ensimmäinen naarmu parketissa.

Sijainti Oulu, voin lähettää ostajan kuluilla. Koeajomahdollisuus onnistuu Toppilassa tai keskustassa.

HP: 240 €, ilman kiekkoja kokonaisuus 90 €.

Edit: varattu toviksi (13.5 asti), että ostajakandidaatti ehtii Tampereelta Ouluun.

Edit: meni kokonaisena kiitos kiinnostuksesta.

Rahanmenoa ei voi estää, ainoastaan ajoittain hidastaa.
    Lähetetty 20:11, 4.5.2019, 6 months sitten. # Login to Send PM
  2. 54 koko, varma tieto.

takajarrusilta on maalattu, jotta kiekon mahtuu slämmään, joka ei og-langsterissa ollut koskaan mahdollista. tein tään helsingissä poolokentän laidalla.

keula ei ole alkuperänen vaan planet-x:n maantiekeula. alkuperänen keula katkes brightonissa kun toinen pelaaja kaatu pooloissa päälle. tää keula on mun mielestä parempi.

ostim tän fillarin gumtreen kautta etelä-lontoosta. ali g -tyyliin pukeutunut puolalaisjäbä myi sen mulle. hauska reissu, mukava pyörä, voin kertoo lisää vaikka et tahtos ees kuulla.

Ei ollut fiksusti postattu Eetulta -
    Lähetetty 21:46, 4.5.2019, 6 months sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

Search with Google: