Yksivaihde.net » Projektit

P: Surly Steamroller -09

(17 posts)

1. inforest
    inforest
    Profiili

Mulla alkaa keväällä puoliviikkoiset duunit toisessa kaupungissa ja oon vähän scouttaillu jotain varapyörää, jota pitää siellä. Kaikenlaista on käyny ostokoreissa, mutta sitten Toveri-Roj vinkkasi 49cm Rollerin torista. Tinkasin vähän ja noudin pyörän Turusta. Vaikuttais, että ei oo ihan kauheesti ajeltu. Vähän jotain rotafix/chaindrop-jälkee keskiömuhvissa, mutta muuten maalitkin ehjät. Miksiköhän tästä muuten puuttuu dekaalit?

Purin ja pesin

Kasasin uusiks samoilla kiekoilla, kammilla, stemmillä, tolpalla ja laakereilla. PartsBinistä vaihtoon KMC sl 710, kiinankuituriser, SLR, M520, 35mm kojakit.
    Standover tuntui kauhean korkealta s-kokoiseksi rungoksi ja otin lopulta mittanauhan käteen. Sehän onkin 53cm.

25.2.2019

Nyt mielen päällä liikkuu noin kolmenlaisia tulevaisuusvisioita

1: Annan olla näin ja ajan huoletonna auringonnoususta auringonlaskuun (Ehkä palautan ton paskan etujarrun ja laitan MTB-kahvan)
    2: Mannisoin keulan ja laitan jonkun hydrolevarin. Tämä tarkoittaisi vähintään navan vaihtoa. Sit tietysti harmittais noi jarrupinnat ihan vietävästi, niin eihän se jäis siihen
    3: Panen ns. ALL IN. Stragglerin 650-keula tilaukseen ja täyspitkät loksut ja midforkkiinniketartsi ja ja...

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 15:19, 9.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  2. lnstj
    lnstj
    Profiili

Kuhan panet.

KRM - Cogkola
    Lähetetty 15:37, 9.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  3. Ismo Repi
    Ismo Repi
    Profiili

inforest - 15:19, 9.2.2019  » 

1: Annan olla näin ja ajan huoletonna auringonnoususta auringonlaskuun (Ehkä palautan ton paskan etujarrun ja laitan MTB-kahvan)

eri onnistuneesti scoutattu varapyörä

voi laittaa jarrun, voi laittaa ton tartsinki. it's all good.

en se minä ollut ja oli siellä muitakin
    Lähetetty 15:40, 9.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  4. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Rolleri parhaassa värissään, joka muuten oli tuotannossa vain vuonna 2009.

Lähetetty 16:32, 9.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  5. inforest
    inforest
    Profiili

^Kiitos tästä tiedosta. Korjattu...

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 16:52, 9.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  6. Tompsukka
    Tompsukka
    Profiili

Surly dekaalit about räjähtää irti kosketuksesta. Ainakin aikoinaan omassa cc:ssä.

Lähetetty 17:16, 9.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  7. Juu siis asentelin omaani toista pullotelinettä putkiklemmareilla, mutta jostain syystä piti ensin jeesusteipin kanssa vähän mallinnella, mihin kohtaan tarkalleen. "Surlystä" jäi sitten puolet kirjaimista teippiin, niin poistin samaan rahaan loputkin. Ässä putosi keulalta kokonaisena itsekseen.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Minulla on nastarenkaat alla, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
    Lähetetty 15:30, 10.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  8. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

surlyjen parhaita puolia että ne mauttomat tarrat ropisee veke ajamalla vastatuuleen.

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014 ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽
    Lähetetty 15:40, 10.2.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  9. inforest
    inforest
    Profiili

Nonni. Kaikenmaailman laareja on tongittu ja tolpaks ja stemmiks on tullu kiinankuitua. Ostin myös Stavaan leveemmät lokarit ja laitoin siitä vanhat tähän. Kaikenlaiset mannisoinnit ja muut korvakejuotokset on vielä tekemättä ja p-clampeilla mennään lokarikiinnikkeiden suhteen.

Lähetetty 22:32, 25.2.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  10. majava
    majava
    Profiili

Mitkä kumit alla?

Lähetetty 12:09, 26.2.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  11. inforest
    inforest
    Profiili

Kojakit

Lähetetty 12:24, 26.2.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  12. inforest
    inforest
    Profiili

Ekat koeajot vasta nyt. Koko on ihan passeli, vaikka varmaan se pienempikin menis. Voi olla, että tästä ei oo mulle droppitankopyöräksi, mutta ei sen välii. Etuloksua pitäis saada vähän korkeemmalle, mut se vaatis jonkun toisen jarrun. Ehkä sen levarin sit, kun kerkee. 47/17 myös liian raa'at näillä keleillä/läskeillä.

Lähetetty 15:38, 15.3.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  13. Kare_Eskola
    Kare_Eskola
    Profiili

Ei kysyttävää. Laita vielä ekstraläppä tuohon takaloksun etupäähän, et kadu.

Korson Kaiku / Hi5bikes.fi / http://vapaaratas.blogspot.fi

"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
    Lähetetty 18:27, 15.3.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  14. inforest
    inforest
    Profiili

Entiä? Hommahan lähti tietenkin keulimaan, kun jarrulle/lokarille ei ollu tilaa.

Lisäkuraläppä varmaan laitettava heti, kun ekat kurat menee kengästä sisään. Vai pitäiskö laittaa jo ennen sitä?

Lähetetty 20:22, 19.3.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  15. ein0.0
    ein0.0
    Profiili

keulimaan
    koska isompi a-c heh heh

Sivukuva kiinnostaa. Ihan kivan näköinen ratkaisu kyllä

Lähetetty 20:26, 19.3.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  16. inforest
    inforest
    Profiili

Lauantai-illan pienet

Lähetetty 0:39, 24.3.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  17. baader
    baader
    Profiili

Hyvin sopii toi keula kyllä. Ja cantit>levyt.

-Clubs are for seals-
    Lähetetty 9:05, 24.3.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Projektit

Search with Google: