Yksivaihde.net » Alan liikkeet

PartaMatti

(141 posts)
  • Started 1 year ago by PartaMatti
  • Latest reply from PartaMatti

1. Ostimpa Spockin, eikä edes kaduta. Varsin hyvä kampe, pää ei palele eikä tuule korviin.

Musta hunter kiinnostelee täälläkin.

Sanoin coolisti että "my feets are my brakes" ja lähdin paikalta.
    -wombbu
    Lähetetty 1:09, 3.10.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  2. tonikos
    tonikos
    Profiili

Mikäs ton 5-panelin korkeus muuten on? Näyttää kuvissa korkeammalta kuin esim. Vansin vastaavat.

Lähetetty 6:58, 3.10.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  3. zykkeli
    zykkeli
    Profiili

tonikos - 6:58, 3.10.2019  » 
    Mikäs ton 5-panelin korkeus muuten on? Näyttää kuvissa korkeammalta kuin esim. Vansin vastaavat.

Tekijä itse varmaan osaa sen teknisen korkeuden ilmoitella, mutta näin 57pään käyttäjänä jolla korvat aika normaalilla korkeudella voisin sanoa, että istuu oikein hyvin. Ei paina korvia mutta uppoaa päähän niin, että pysyy. Ei ole sellainen rekkamieslakin tyylinen kupu.

- Judda -
    Lähetetty 9:30, 3.10.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  4. tonikos - 6:58, 3.10.2019  » 

Lippikset ovat mulla mielummin syviä kuin matalia, tuossa mittasin valmiin lakin ulkopintaa korvan päältä alareunasta keskelle noin 17cm, sisäpinta inasen siis vähemmän. Jos on haastavan mallinen pää niin viestiä vaan niin yritetään sorvata oikea koko.

sinne laavulle on ihan turha tulla ryyppäämään
    Lähetetty 13:16, 3.10.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  5. ziGo
    ziGo
    Profiili

Oma liian syvä lakki vaihtui vähemmän syvään. Matilla kaikinpuolin 5/5 meno, vaikka vähän hirvittääkin sun jaksaminen. Oletan, että yuleva hupparikin on priimaa.

Lähetetty 14:28, 3.10.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  6. ziGo - 14:28, 3.10.2019  » 
    Oma liian syvä lakki vaihtui vähemmän syvään. Matilla kaikinpuolin 5/5 meno, vaikka vähän hirvittääkin sun jaksaminen. Oletan, että yuleva hupparikin on priimaa.

Kiitos huolenpidosta. Elän leppoisinta aikaa miesmuistiin! Ja huppari valmistuneen perjantaina.

Lähetetty 18:28, 3.10.2019, 4 months sitten. # Login to Send PM
  7. Long time no new lippis! Sen verran ollut haipakkaa muiden tuotteiden kanssa! Asiakaspalautetta otettu vastaan ja uudessa mallissa seuraavat ominaisuudet:

Otsapaneeli tuulta hylkivä, loppukaistale puuvillaa, jotta hengittää kypärän alla
    Sivupaneelit ulkoa 100% puuvillatrikoota, sisäpinta mulesingvapaata merinovilla/tenceliä 60/40
    Pidemmät korvaläpät, jotka suojaavat koko korvan ja niskan

Lipan muovia lukuunottamatta kaikki muu matsku Made in Finland

Rajallisesti yksiköitä näin alkuun ja tehdään lisää menekin mukaan, meloonipäille ei valmistunut vielä yhtään!

edit. Jaa niin, Spock-lippikset vetää viimeisiään ja lisää tuskin tulee ihan heti koska kangasta heikosti saatavilla! Kaikkia kokoja hyllyssä!

Talviomena

Lähetetty 18:14, 14.11.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  8. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Mitoitus mietityttää. Mulle menee käytännössä kaikissa päähineissä aina M-koko. Kuitenki senttejä katsomalla pitäis olla L, nuppini ympärysmitta on 58 cm. Kumpaan luottais?

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 23:24, 14.11.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  9. Lumikko - 23:24, 14.11.2019  » 
    Mitoitus mietityttää. Mulle menee käytännössä kaikissa päähineissä aina M-koko. Kuitenki senttejä katsomalla pitäis olla L, nuppini ympärysmitta on 58 cm. Kumpaan luottais?

58 on mulla L. M otsanauha on 54 ja aika kipakka jos venyttää 58:aan.

Lähetetty 3:46, 15.11.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  10. Ja nyt on meloonipäille myös isoa kokoa hyllyssä!

PartaMatti - 3:46, 15.11.2019  » 

Lumikko - 23:24, 14.11.2019  » 

58 on mulla L. M otsanauha on 54 ja aika kipakka jos venyttää 58:aan.

Lähetetty 11:10, 20.11.2019, 3 months sitten. # Login to Send PM
  11. Pidän väreistä. Mun asiakkaat eivät. Siksi uusin lakki on musta kuin sun sielu.

Otsapaneeli tuulta hylkivä, loppukaistale collegea jotta hengittää kypärän alla
    Sivupaneelit ulkoa 100% puuvillatrikoota, sisäpinta mulesingvapaata merinovilla/tenceliä 60/40
    Pidemmät korvaläpät, jotka suojaavat koko korvan ja niskan

On lämmin. Kolmea kokoa, kaikkia hyllyssä nyt.

Lipan muovia lukuunottamatta kaikki muu matsku Made in Finland

Lähetetty 22:27, 30.11.2019, 2 months sitten. # Login to Send PM
  12. Bönthöpussia löytyy taas varastosta. Melko rajallinen määrä, 2/väri. Uutuutena skottiruutu!

Ja nyt myös uusi kiinnitysmekanismi, Cyberian Cordlock. Mukaan 2 velcroa/bägi.

Bönthöpussi

Lähetetty 14:52, 29.1.2020, 3 weeks sitten. # Login to Send PM
  13. Musta Bönthö pääsi loppumaan sama tien, teen tänään lisää joten stokkia on jo nyt verkkokaupassa.

Lähetetty 10:05, 31.1.2020, 3 weeks sitten. # Login to Send PM
  14. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Hajosin vähän "Sielu/talvi" sekä "Soija" -lippiksiin.

EDIT kun S/M Kansanhattu oli mulle ekaks nafti mutta käytössä muotoutui just passeliksi niin minkäkokosta sielua/talviomenaa (jos niitä on vielä tulossa) mun kannattais speksata?

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 11:01, 31.1.2020, 3 weeks sitten. # Login to Send PM
  15. No siis mittanauha käteen ja pään ympärysmitta leveimmästä kohtaa ja tsekkkaamaan kokotaulukkoa. Jos on juuri kahden koon välissä niin ottaisin pienemmän, isompi on aina myös korkeampi. Onko mulla joku koko loppu? Jos erityisiä tarpeita niin meiliä matti@partamatti.com ja laitetaan tuotantoon.

Lähetetty 17:54, 31.1.2020, 3 weeks sitten. # Login to Send PM
  16. Kesä tulla jolkottaa ja kauden ensimmäinen One Size Fits Semi All on valmis. Tampellan vintagekangasta, Made in Tampere.
    Klassinen 4-panel reilulla kuminauhalla, about 55-59cm päähän, eli lähes kaikille. Ekassa erässä kuusi kappaletta, kuvat linkin takaa.

35€+toimituskulut

Lähetetty 12:35, 18.2.2020, 5 days sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Alan liikkeet

Search with Google: