Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

HEL CX Cup 2018–2019

(83 posts)

1. Kare_Eskola
    Kare_Eskola
    Profiili

Asbi turhaan imee hernettä sieraimeen. Belgian pro-krossitkin on välillä vähän slapstick-komediaa, kun jäiseksi vetää, niin miksei sitten meikäläisten taso. Vaarallinenhan se ainoa offcamber ja leikkikentän seutu ei ollut, kun vauhtia oli vähän ja alusta pehmeä. Ja asvaltilla oli jäätöntäkin linjaa noustavaksi.

Itse nautin suuresti kun radalla oli yksi kohta jonka kanssa sai pelata shakkia. Siinä offcamberissa kaksi kertaa tyssäsi eteen kaatuneen takia ja kerran lähti takapää alta, mutta kun löysi linjan niin ai että!

Pellon röykkyisyys oli oma lukunsa, mieluummin kierrän kiviä, mutta mikäpä siinä. Ohjainlaakeri löystyi, renkaat ja kiekot kestivät.

Viime kauden jälkeen olen krossirenkailla ajanut 18 minuuttia (toissapäivänä), joten siihen nähden kunto ja pyöränkäsittely ok.

Lähetetty 22:34, 6.12.2018, 1 week sitten. # Login to Send PM
  2. Radan suunnittelussa ja toteutuksessa ei tällä kertaa täysin onnistuttu. Olosuhteet oli kyllä tiedossa ja silti emme saaneet rataa tavoitteiden mukaiseksi, eli turvalliseksi ja lajinomaiseksi.

Pahoittelut. Yksikin tikki on liikaa. Seuraavalla kerralla sitten paremmin.

T. Matti - helcx

Lähetetty 23:07, 6.12.2018, 1 week sitten. # Login to Send PM
  3. Mach-0 - 23:07, 6.12.2018  » 
    Radan suunnittelussa ja toteutuksessa ei tällä kertaa täysin onnistuttu. Olosuhteet oli kyllä tiedossa ja silti emme saaneet rataa tavoitteiden mukaiseksi, eli turvalliseksi ja lajinomaiseksi.
    Pahoittelut. Yksikin tikki on liikaa. Seuraavalla kerralla sitten paremmin.
    T. Matti - helcx

Olosuhteet huomioiden rata oli ihan hyvä ja olosuhteisiin järjestäjäkään ei pysty vaikuttamaan.

Mutta jos jotain parannettavaa, niin siinä urheilukentältä alas laskettavassa matalassa törmässä olevan tiiliskiven tms. voisi kaivaa pois tai sitten linjata radan vähän enemmän oikealle, jotta rata menisi kokonaisuudessaan kiven ohi. Nyt siinä meni kaksi takarengasta ja multa myös vanne vaihtokuntoon ja olin ymmärtävinäni, että toinenkin renkaansa rikkonut olisi dentannut vanteen myös. Kivi ei ole optimaaliajolinjalla, mutta itse ajoin ohitustilanteen seurauksena sen törmän alas radan vasenta laitaa ja osuin suoraan kiveen. Mäkeen tullessa kiveä ei näe ja siinä vaiheessa, kun sen näkee, ei sitä ehdi enää väistää.

Lähetetty 13:45, 8.12.2018, 6 days sitten. # Login to Send PM
  4. Tupla.

Lähetetty 13:46, 8.12.2018, 6 days sitten. # Login to Send PM
  5. Kare_Eskola
    Kare_Eskola
    Profiili

Joo se kiekkoja syövä kivi oli kisan jälkeen varmaan kylläinen. Kerran jouduin hoppaamaan kun se jotenkin hyökkäsi mun ajolinjalle.

RIP stenun nätti vanne.

Lähetetty 13:49, 8.12.2018, 6 days sitten. # Login to Send PM
  6. ^onneks oli sinkulakrossarin omat kiekot alla ja vanteet niissä puolittain vaihtokamaa jo muutenkin, koska kapeat ja ei tubeless.

Lähetetty 13:58, 8.12.2018, 6 days sitten. # Login to Send PM
  7. Smurf
    Smurf
    Profiili

stenu - 13:58, 8.12.2018  » 
    ^onneks oli sinkulakrossarin omat kiekot alla ja vanteet niissä puolittain vaihtokamaa jo muutenkin, koska kapeat ja ei tubeless.

pitääkö käynnistää kiekonteko-tehdas?

Lähetetty 18:45, 8.12.2018, 6 days sitten. # Login to Send PM
  8. Kiitos kysymästä, mutta mua varten ei tartte. Mulla on kotituotantotehdas.

Lähetetty 21:05, 8.12.2018, 6 days sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Search with Google: