Yksivaihde.net » Myydään – For sale

MYYTY: Leader x PC Kagero

(1 post)
  • Started 2 years ago by Jupe

1. Olen niin syvällä oravanpyörässä ettei fikseille jää enää aikaa. Myydään nyt pari vuotta lähes käyttämättömänä ollut Kagero.

Runko L, phantom pearl eli se nopeampi. Itse olen 180 cm, inseam jotain 82 cm luokkaa ja saatanan kankea. Rungon koko just hyvä.

Speksit:
    *Mack HF single fixed 32h, H+Son Archetype, DT Comp 3X alunippeleillä (joo kehät laitettu ehkä vähän päin persiitä- älä kysy miksi, en tiedä)
    *Omnium 165mm, Velosolon rieska 47T, EAI 18T, KMC K710, XT lukot
    *Thomson setback, kiinakuitu Toupe = tosi jeba ja kevyt, Thomsonin tolpan panta. Vaihtoehtoisesti voin myydä myös mustalla inline Thomsonilla.
    *Thomson X2 100 mm, Easton Haven 711 mm, uudet Sensus gripit, Odsyn jarruvipu =olen tullut vanhaksi, niin asensin jarrun tänä keväänä, mutta skidaamalla on menty eli jarrupinta on edelleen täysin koskematon. Kahva kerettiläisesti väärällä puolella, mutta voi kääntää toiselle puolelle.
    *Halutessa mukaan saa myös kapean kiinakuituriserin Odin Loncgneck XL gripeillä

Taipuu myös talvipyöräksi

Mukaan tuleekin lisäksi
    *alumiininen levyjarruhaarukka
    *levyjarrukiekko
    *hydraulinen levyjarru 160 mm levyllä
    *pari 35mm krossinakkeja (käytettyjä)

Tällä on sitten välillä jopa ajettu, joten löytyy pieniä (katu-uskottavia?) käytönjälkiä maalipinnasta - lukotusnaarmuja, coasting-naarmuja klosseista, muutamia chippejä ketjuista, jne jne. Denttejä ei ole.

Onhan tää hyvä, näkeehän sen jo KRNKY:n tarrastakin. Laita viestiä ja tule katsomaan!

Hinta 850€
    Sijainti Tampere/Hervanta
    Yhteys joko YV tai tervonen.jussi (a) gmail.com

Hyväksyttävän AMA:n postaaminen Yksivaihteeseen on tarkkaa hommaa kuin persereiän poraaminen keppihevoselle.
    -Lumikko
    Lähetetty 23:39, 13.6.2018, 2 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Myydään – For sale

Search with Google: