Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Vaatteet

(6217 posts)

1. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

Lumikko - 18:58, 15.9.2020  » 
    Mä tykkään Taktisissa Farkuissa kaikesta paitsi nimestä. Tai no menee nimiki läppänä.
    Kestää kulutusta, joustaa, ja noi takakaarrokkeeseen piilotetut taskut on just sopivat ja hyvällä paikalla puhelimelle ja vastaavalle sälälle, vaikka pitkulaiseksi taitellulle varasisurille ja minipumpulle. Ommeltu tossa etelänaapurissa.
    En paljon muut housut jalassa nykyään pyöräile tai oikeastaan muutenkaan vietä aikaani.

meikäläinen noilla puheilla piruuttaan meni ja osti. oon nyt pari viikkoo pitäny ja oon kyllä tykänny. tää on kiva sekotus vähän löysempää tai "normaalimpaa" fittiä ja sitte venyvyys siihen kaupanpäälle.

hyvä vinkkaus oli ty

tilanteit tulee ja tilanteit menee mut rokkenrollforeverman
    Lähetetty 15:18, 17.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  2. nalle wheelroos
    nalle wheelroos
    Profiili

tmar - 16:17, 17.10.2020  » 

nalle wheelroos - 16:01, 17.10.2020  » 
    ^Mites esim. swrven softhellit tai mid-weight wwr:t?

mistäs näitä saisi ostettua? 33x34 koossa.

Jenkki-swrve:llä näyttäisi olevan saatavilla softshellejä, UK-puodissa ei oo just tossa koossa valitettavasti, mutta mid weightejä puolestaan on regularina. Mä joskus sovitin jotain swrvejä kaupassa, ja silloin muistelen että mitoitus on naftihko, eli kokoa isompi voisi olla sopiva, vai oliko sulla huomioitu jo mitoissa?

puheenvuoroni ei sisällä propositioita, väittämiä, omia näkemyksiä, mielipiteitä, mitään

bullhorn pride ry
    Lähetetty 15:48, 17.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  3. Onko kokemuksia Five Ten Trailcross flättikengistä? Kestääkö päivittäistä käyttöö? Miten koko ja lesti vertautuu esim Vanseihin?

Kiinnostaa myös onko näitä missään kivijalassa.

In girum imus nocte et consumimur igni
    Lähetetty 11:53, 18.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  4. ^ kengät on joo vaatekappale, mut varmaan spesifimpi kenkätopsu vois toimia myös tämmöisissä kysymyksissä.

niin ja tietty flättikengille omansa

The outside world – there is my wonderful
    Lähetetty 17:13, 18.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  5. tnts - 18:13, 18.10.2020  » 
    ^ kengät on joo vaatekappale, mut varmaan spesifimpi kenkätopsu vois toimia myös tämmöisissä kysymyksissä.
    niin ja tietty flättikengille omansa

Kiitti! Googlen haku oli huono ja tyhmä! Spd-topi löyty enkä sitten tarkemmin varvaskoukkutopaan kurkistanu.

In girum imus nocte et consumimur igni
    Lähetetty 17:35, 18.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  6. donM
    donM
    Profiili

Kaipailen käyttökokemuksia hyvin hengittävistä takeista maastoon. Kuoritakit ja jotkut halvat softshellit kastuu hikoillessa sisältä, mutta syksyn viimat ja kosteus alkaa mennä ajopaitojen tms. läpi. Hengittävyyden lisäksi saisi siis olla jonkinlaista hylkivyyttä roiskuvalle vedelle. Sadetakkihommat toki erikseen.
    Enduran ja Vauden luetteloissa hyvänoloisianäköisiä malleja, esim MTR spary. Goret yms. tuntuu liian performancelta.
    Suosituksia?

Lähetetty 21:19, 18.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  7. Tee
    Tee
    Profiili

^ Patagonian Dirt Roamer on kyllä ihan hiton hyvä MTB-rotsi, erittäin hengittävä myös. Paitsi että en ole sillä koskaan mettässä ajanut, kun on arki käytössä ja ajossa koko ajan. On kyllä kallis myös, ostin joskus Camusta jonkinlaisesta alennuksesta. Mutta tällä käytön määrällä voisin harkita ostavani täyteen hintaankin.

edit: itsellä toimii myös kerrosten kanssa vaikka melko fitti rotsi on
    edit: ei tietenkää 100% waterproof, koska hyvin hengittävä ja takatasku riittänyt yllättävän hyvin arkikäyttöön

Lähetetty 8:49, 19.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  8. donM
    donM
    Profiili

Tän tyylinen on juuri se mitä haetaan! Hinta tosin vähän hirvittää, kun metsässä rymytessä rikkoutumisen vaara on suuri.
    Waterproof ei pidä olla, sillä nämä ei kuitenkaan koskaan hengitä riittävästi. Enduran, Foxin tms pyöräfirmojen takkeja olen katsellut, mutta monessa softshell-merkintä työntää luotaan. Jostain tuulitakkiosastolta löytyisi varmaan tarkoitukseen sopiva, mutta toimivuus selviää vasta käytössä.

Lähetetty 9:53, 19.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  9. Minkäpitunen/kokoinen Timo olet ja mikä koko sulla tosta Pataguccin Dirt Wizardista on? Flepattaako vai onko oikeesti fit-fit?

Hiton hyvä Rabin Arc on nyt virallisesti loppu. Kaikki ominaisuudet hävinneet :/ Mut eka voisin speksaa softshellin. Katotaan se kovempi kuori myöhemmin. Vettä se vaan on.

Lähetetty 9:59, 19.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  10. Tee
    Tee
    Profiili

Mä olen 183ish, läskejä en ole punninnu hetkeen.. jossain ehkä 78-82kg haarukassa mennään, riippuen vuodenajasta tai jostain. skidii pelastusrengasta tossa keskellä.
    Rotsi kokoa M. Mulle täydellinen. fit, mut ei liian fit. pitää räpsiä joku foto

Mulla on toinenkin hengittävä luottokampe kesäsimmille ilta-keleille, jonka mallinimeä en muista.
    Joku Black diamondin tosi ohut pakkautuva softshell, schoellerin matskua. kyä hengittää
    edit: Black Diamond, Alpine Start Hoody. Tämä siis paljon kevyempi kuin toi pataguzz, eikä mitään vedenhyljintää
    Ja kesällä en tota patagoniaa juuri käytä, syssyllä ja keväällä

Lähetetty 10:18, 19.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  11. Taikasanoja, tänks. Meni ostoslistalle.

Lähetetty 10:21, 19.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  12. Tee
    Tee
    Profiili

kandee vielä väijyä kuvia netistä, jossain arvostelussa oli 185cm ukkelilla L koko, ja sergio Patagonesin omassa promo-videossa taas mennään kittanammalla tyylillä, jolloin se etuosa näytti vähä lyhyeltä casuaalimpaan menoon. Ehkä mulla on lyhyt torso, niin toi M- on kyl just hyvä edestäkin.

Lähetetty 12:27, 19.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  13. accro
    accro
    Profiili

happo-orgiat - 9:04, 22.10.2020  » 

TheMiklu - 22:46, 21.10.2020  » 
    Jos tuntuu, että sormet ja varpaat jäätyy ei ratkasu oo paxummat töppöset ja kinttaat vaan lisää vaatetusta muualle

Jep, tähän perustuu esim liivin toiminta. Kylmässä verenkierto priorisoituu pitämään tärkeämmät sisuskalut lämpiminä, jolloin sormet ja varpaat palelee. Sitten kun keskivartalolla on lämmin, riittää raajoille ja iholle taas kaistaa.

Tää viesti herätti vastustamattoman halun levittää liiviherännäisyyttäni.

Liivi on ollut pyöräilykäytössä kesäkeleiltä ydintalveen varmaan viitisen vuotta. Mulla on kaksikin liiviä: Toinen pelkkä tuulikuori ja toinen Q36.5:n softshell-tyylinen kudosliivi, joka hengittää paremmin mutta pitää silti lämpöä sisällä ja viimaa ulkona. En eläis ilman.

Mutta.

Selasin keväällä toria ja huvikseen kokeilin, myiskö kukaan mitään Western Mountaineeringin kamaa. No siellähän se odotti: M-koon untuvaliivi 50€. Heti ostin. Aluksi pidin sitä siellä täällä, mutta ei siinä sen kummempaa. Vähän naureskelin siinä itelleni, että nyt on otettu tämäkin askel kohti rahoitus pääaineena -estetiikkaa.

Ilman liiviä tuli kuitenkin outo olo. Keskivartalo oli aina pikkasen jähmeessä jos oli viileempi ilma ja joku ohut takki päällä. Otin liivin mukaan parille pyöräreissulle. Pakkautuu sikapieneen ja lämmittää leirissä painoonsa nähden naurettavan tehokkaasti. Yks aamu oli kylmä ja satoi hulluna. Laitoin kaikki vaatteet päälle mitä oli mukana. Untuva kuulemma menettää eristyskykynsä märkänä, mutta kyllä se märkäkin liivi blokkas viimaa ja lämmitti.

Tällä hetkellä toppaliivi on mun käytetyin yksittäinen vaatekappale.

1. (slang) hooked: addicted, unable to resist
    Lähetetty 9:54, 22.10.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  14. donM
    donM
    Profiili

Takin hankinta suoritettu. Kävin hakemassa Sportsourcelta varaston viimeisen Ion Trace Hybrid -rotsin. Osin vedenpitävää kangasta, mutta suurimmaksi osaksi hengittävää ja paikoin rei'itettyä softshelliä. Ohut ja pieneen pakkautuva.
    Lisätietoja valmistajan sivuilta. Pitäisi olla parasta mahdollista näille keleille. Raportoin kokemukset, kunhan pääsen koeajolle.

Lähetetty 9:40, 23.10.2020, 6 days sitten. # Login to Send PM
  15. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^^untuvaliivi on pop näillä välikeleillä kyllä. Suojaa kriitiset osat ajoviimalta & pitää ihan kivasti vettä, ja jos kesken matkan alkaa hiostaa niin helppo ottaa poies.

Oma on joku kevätalesta ostettu tyyliin 50 eurolla, en ees muista merkkiä

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 11:17, 23.10.2020, 6 days sitten. # Login to Send PM
  16. mustAfa
    mustAfa
    Profiili

kirppareilla noita untsikkaliivejä näkyy vähän väliä ja aina ne himottaa, mut ei kyl itelle toimi pyöräilyssä oikeen, liian kuuma tulee keskivartaloon. joku kevytuntsikka liivi voisikin toimia, mut noi tavis elämään mietityt on yleensä semmosta 5cm paksua peittoa.

tällä hetkellä (+5 - +10c) 1-2 villapaitaa ja ohuehko tuuliliivi riittää mulle jos tarkotus ajella reipasta vauhtia

lane changin' chain swangin'
    Lähetetty 13:04, 23.10.2020, 6 days sitten. # Login to Send PM
  17. crcm
    crcm
    Profiili

Tuli hankittua SWRVE:n black cordura skinny farkut. Ensihätään pitää sanoa että eivät todellakaan ole skinnyfitit. Tämän pystyy kyllä päättelemään heidän mittataulukosta, joka on kohtuu tarkka. Malli on siis huomattavasti lähempänä Slim fittiä ja siinäkin aavistuksen rennommasta päästä. Verokkina Leen Luke farkut on ovat olleet 34/30 tai 32 lahkeella passelit ja aika fitit.

Ensipuraisu on ihan positiivinen. Kangas ei ole mitään superflexaavaa, mutta ihan mukavaa. Vyölenkkejä on enemmän kun normifarkuissa. Valmistusmaa on Pakistan, jota muuten ei mainita missään UK sivustolla.

Aika näyttää miten Swärvet kestää.

Lähetetty 18:34, 29.10.2020, 12 hours sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Search with Google: