Yksivaihde.net » Aiheen vierestä

Radio

(124 posts)

1. mannine
    mannine
    Profiili

mannine - 15:12, 12.6.2017  » 
    mulla menny dekmantelin jälkeen 90% redlightradion kuunteluksi.
    naapurit on varmasti yhtenä kyrpänä jos tulee ranskalaista deathmetallia

Brain fried. Ei myötähäpeää

Natural Born Käppä
    Lähetetty 8:12, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  2. User has not uploaded an avatar
    Anonymous
    Profiili

Sirkus - 20:39, 25.4.2018  » 
    Joo, toi yllämainittu vähän väsynyt kaveri. Loman tarpeessa?
    - asiasta toiseen -
    Jos saisit kuunnella pyöräilykulttuuriin sekä pyöräily-yhteisöön liittyvää radiosisältöä, millaisia aiheita toivoisit käsiteltävän? Pyöräretkeilyä maailmalla, reportaaseja tapahtumista, mielenkiintoisia hahmoja pyöräilyn harrastajina / kulttuurin kukoistajina? Fokus voidaan pitää ihan vaikka tässä yhteisössä ja sen liepeillä, esim. mistä Yksivaihteella käsitellyistä asioista kuuntelisit myös audiota?

Nauhotusvehkeet mukaan ja Koirakivelle?

Lähetetty 8:32, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  3. Trilo - 8:32, 26.4.2018  » 

Sirkus - 20:39, 25.4.2018  » 
    Joo, toi yllämainittu vähän väsynyt kaveri. Loman tarpeessa?
    - asiasta toiseen -
    Jos saisit kuunnella pyöräilykulttuuriin sekä pyöräily-yhteisöön liittyvää radiosisältöä, millaisia aiheita toivoisit käsiteltävän? Pyöräretkeilyä maailmalla, reportaaseja tapahtumista, mielenkiintoisia hahmoja pyöräilyn harrastajina / kulttuurin kukoistajina? Fokus voidaan pitää ihan vaikka tässä yhteisössä ja sen liepeillä, esim. mistä Yksivaihteella käsitellyistä asioista kuuntelisit myös audiota?

Nauhotusvehkeet mukaan ja Koirakivelle?

Tää + murhakontti
    Pyöräpajan punk-erikoisohjelma
    Pauluksen säätiedote
    Messlyfe-tarinoita kadulta
    Pitkänmatkanpyöräilijän ajatuksia

nutip - 21:29, 19.10.2017> » 
    lötköä terästä alle ja löllytään auringonlaskuun
    Lähetetty 8:47, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  4. Sirkus - 20:39, 25.4.2018  » 

Fiktiivinen kuunnelma bikepacking-retkestä Urho Kekkosen kansallispuistossa.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 8:52, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  5. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

Sit sellanen ohjelma missä foorumin valikoidut vakiojankkaajat väittelee siitä kuka on eniten oikeassa, tai väärässä.

Lähetetty 9:38, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  6. kaukomieli - 9:38, 26.4.2018  » 
    Sit sellanen ohjelma missä foorumin valikoidut vakiojankkaajat väittelee siitä kuka on eniten oikeassa, tai väärässä.

Mielensäpahoittajahan aloitti radiosta, et sillee toi kommentti oli oikeassa paikassa.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 11:01, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  7. baader
    baader
    Profiili

Radio Rex Joensuussa pitää kirpputoria, se on ehkä parasta radioviihdettä ikinä.

YV kirppisradiossa joka toinen soittaja olis kyl Ununu ja aina välillä Josbanselta tulis sellanen kansanradio henkinen purkaus säännöistä.

-Clubs are for seals-
    Lähetetty 12:13, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  8. esim pyöräliitto vois antaa talvipyöräilyvinkkejä.

no ei.. jutustelua erinäisestä pyörän käytöstä arjessa ja vapaa-aikana eri näkökulmista vois olla kiva kuunnella laajemmankin yleisön. Eli ei liian diippiä speksausta vaan semmoisia realistisia inspiraation lähteitä pyöräilyn lisäämiseksi.

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 12:55, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  9. rokpete
    rokpete
    Profiili

baader - 12:13, 26.4.2018  » 
    Radio Rex Joensuussa pitää kirpputoria, se on ehkä parasta radioviihdettä ikinä.
    YV kirppisradiossa joka toinen soittaja olis kyl Ununu ja aina välillä Josbanselta tulis sellanen kansanradio henkinen purkaus säännöistä.

=D "ja kiihtelysvaarassa olis vähän käytetty raejuustopurkki kahdella eurolla"
    samaisen radiokanavan (vai olikohan sen Radio Jokinen silloin...) lemppariohjelma oli kyllä "Soita ja purppase" (vai purpase?) - kansanradiota parhaalla twistillä. Soita ja kerro mikä hankaa. Ja jengihän soitti =D

*** Hidas ja hiljainen ***
    Lähetetty 12:59, 26.4.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  10. Sirkus
    Sirkus
    Profiili

tnts - 12:20, 13.6.2018  » 
    Kävin nim. Sirkuksen haastateltavana aiheesta duunarin retkipyöräily ja vinkit aloittelijoille. juttelu löytyy nyt podcastina

Frankton - 12:28, 13.6.2018  » 
    Tätä ohjelmaa on pitänyt mainostaa myös radio topikissa!

tosiaan, tätä on nyt tehty kesän mittaan, lämmin suositus jos matkakuumetta niin kuuntelemaan Sissi Korhosen haastattelu, sekä tänään tulee mielenkiintoinen pätkä missä mun kanssa juttelemassa Pelagolta Mikko Hyppönen sekä Tern Bicyclesiltä Joakim Uimonen. Tulee ulos Radio Helsingissä n. 14.20 reilu vartin versiona, mutta yritän saada iltapäivän aikana nettisaitille koko 45min pätkän jossa mielenkiintoista asiaa pyörien suunnittelusta, viennistä ja markkinoista, pyörävalmistajien suhteista komponenttivalmistajiin, sähköpyöristä yms.

Mulle voi laittaa vaikka PM:llä myös kommentteja ohjelmaa koskien, toistaiseksi ollaan menty vähän pintapuolisemmin johtuen että sisältö ajetaan ulos prime timessä, mutta ajatuksenani on ollut tehdä vähän pidempää ja ehkä hieman harvemmin ilmestyvää podcastia enemmän yhteisön sisälle suunnattuna. Eli diipimmille leveleille ois mahis päästä!

en ole niin sisällä "skenessä", että olisi jargon hallussa.
    Lähetetty 11:35, 13.6.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  11. Jani S
    Jani S
    Profiili

Yle & Pekkinen tarjoaa taas sisältöä
    https://areena.yle.fi/1-4512508

Lähetetty 15:08, 3.9.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  12. ritari_s
    ritari_s
    Profiili

http://www.radiohelsinki.fi/ohjelma/rane-raitsikka-tokela/
    Radiosta tulee muuten taas ohjelmaa, just nyt!

Epäilyttävästi YV-henkinen hemmo
    Lähetetty 19:58, 26.9.2018, 1 year sitten. # Login to Send PM
  13. Tämä Poolside:han ei ole varsinaisesti "radio", mutta varsin metka kuitenkin.

Crusty - 15:41, 2.6.2016
    Välillä kun lukee näitä juttuja täältä ni pelotta, että oon jossain psykoosissa.

the fastest metabolism in the west
    Lähetetty 15:13, 30.7.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  14. hjordis
    hjordis
    Profiili

Taneli Roininen Yle Puheen aamussa. Samalla myös yllätyspolttarit.

2:05 ->

https://areena.yle.fi/1-50213269

Lähetetty 9:35, 9.8.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  15. Jos jazzista tykkää, kannattaa tsekata TSF Jazz! On uutta ja vanhaa, isoja ja pieniä nimiä, eri aligenrejä jne.

Välillä kun lukee näitä juttuja täältä ni pelotta, että oon jossain psykoosissa.

Lähetetty 7:42, 28.8.2019, 5 months sitten. # Login to Send PM
  16. Sepsodus - 10:18, 14.1.2020  » 

Frankton - 9:14, 14.1.2020  » 
    hitto ku radiohelsingin aamushow on rikki :/ ei yhtää jaksa kuunnella.

Joo on Anna Cadiaa ikävä.
    Edit: Aaargh täällä on radiotopsu enkä muistanu tätä ja oon aina hyljeksinyt ihmisiä jotka ei postaa oikeeseen topsuun ja nyt oon yks niistä. Voi paska.

joo anna cadia takas ja se toinen tyyppi.

Lähetetty 10:27, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  17. Sepsodus
    Sepsodus
    Profiili

Se koira vois palata, sitä toista ihmistyyppiä ei oo niin kova ikävä. Pääsi moukkalistalle nightvisions-dissauksilla.

Tunnun olevani vähemmistöä siinä suhteessa, että mun mielestä toi Njassa ei oo koskaan ollut kovinkaan kummonen, pahimmillaan aivan kamala.

Lähetetty 10:48, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  18. Sepsodus - 10:48, 14.1.2020  » 
    Se koira vois palata, sitä toista ihmistyyppiä ei oo niin kova ikävä. Pääsi moukkalistalle nightvisions-dissauksilla.
    Tunnun olevani vähemmistöä siinä suhteessa, että mun mielestä toi Njassa ei oo koskaan ollut kovinkaan kummonen, pahimmillaan aivan kamala.

luulen että njassa on vaan vähä semmonen pakollinen paha jota vaan täytyy sietää. se "hassusetä" jouluna kodissa.

Lähetetty 10:50, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  19. Sepsodus
    Sepsodus
    Profiili

Aika vähän on enää sellaisia ohjelmia/tekijöitä joita erityisen mielellään tuolta kuuntelee, mutta jotta ei menisi pelkäksi valitukseksi niin Henri Pulkkinen on oikein hyvä!

Lähetetty 10:58, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  20. Suosittelen Radio Finlandia Costa Del Solia aamuun. Laadukasta musaa ja hyvää spekulointia ajankohtaisista asiosta. Myös tunnaribiisi pamahtelee pari kertaa tunnissa soimaan ja voi veljet että on kova.

Get the Video Player

Elämästä tulee muuten aika paljon helpompaa, kun lopettaa pilkunnussinnan ja aloittaa oikean nussinnan.
    Lähetetty 11:27, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  21. inforest
    inforest
    Profiili

:I

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 17:40, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  22. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

saaren maailmanlaajuinen radio

Partatera-Pietari - 18:19, 24.3.2019  » 
    palveluiden tarjoaminen nyt vain tulee kehittymään tällaiseen suuntaan
    Lähetetty 8:33, 15.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  23. dras - 11:27, 14.1.2020  » 
    aamuun

Breakfast w/ SK Vibemaker @ Rinse FM | London & Worldwide

Lähetetty 9:30, 15.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Aiheen vierestä

Search with Google: