Yksivaihde.net » Yksivaihde.net – About the site

Bugi: thread-id:t heittävät

(13 posts)

1. Joku bitti taitaa olla vinossa. Ketjut "Tampere" ja "Fiilistelykuvia" väittävät molemmat olevansa 137. Samaten näyttävät sekoavan "Konversiot kunniaan" ja "2009 parhaat ajot".

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Minulla on nastarenkaat alla, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
    Lähetetty 23:38, 18.12.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  2. tampere on 449. kokeile klikata tuota merkitse kaikki luetuksi -nabbulaa, jos vaikka auttais. Tätä ongelmaa on raportoitu muutamia kertoja saitin hitorian aikana, mutten ole ikinä itse päässyt todistamaan enkä selvittämään syytä tai korjausta.

Nyt on pakko kirjoittaa aiheen vierestä
    Lähetetty 23:45, 18.12.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  3. En nyt ihan tarkalleen tiedä, mitä teen väärin, mutta tätä ilmenee tätä nykyä ehkä kerran viikossa tai sitä rataa. Alkaa olla puolittainen showstopperi.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Minulla on nastarenkaat alla, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
    Lähetetty 0:39, 29.1.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  4. Mulla "log out" on auttanu, ts. kirjautumattomana oon päässyt lukemaan kaikki, sillon kun tota on esiintynyt. Jossain vaiheessa mulla teki tota koko ajan, nyt ei oo vähään aikaan ollut (kop kop)

"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away."
    - Antoine de Saint-Exupéry
    Lähetetty 8:45, 29.1.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  5. tya
    tya
    Profiili

Jos klikkaa sitä viereisessä "tuorein" -sarakkeessa olevaa "3 hours ago" -linkkiä vasemmalla palstalla olevan threadin otsikon sijaan niin pääsee oikeaan threadiin.

Lähetetty 18:53, 29.1.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  6. dpstyles
    dpstyles
    Profiili

KRNKY (krnky)

heittää tällä hetkellä "mikä vapaaratas" säikeeseen.

"LEADER IS ALWAYS LEADING....LEADER DON'T CRASH"

Ois muuten NJS Kisapaita kaupan.
    Lähetetty 15:27, 5.4.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  7. fillarji
    fillarji
    Profiili

Sama juttu ollut melkein jo viikon useammassakin threadissa, en jaksanut vaan postata uutta aihetta..

Lähetetty 16:23, 5.4.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  8. Boulala
    Boulala
    Profiili

Mulla tekee tätä heittelyä nyt melkein joka toisessa topicissa. Selaimen välimuistin tyhjennys tuntuu välillä auttavan asiaan. Firefox CTRL + SHIFT + DEL, tunnin ajalta varmaan riittää.

Lähetetty 10:41, 10.5.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  9. tommi
    tommi
    Profiili

Ei taida mennä ihan oikeille osoitteille seuraavat ketjut...

3Al 2.5V (kp) -> Olmo Team Professionisti
    Fiksailua Turussa (tuhto) -> Ostoksilla

Aja enemmän, speksaa vähemmän
    Lähetetty 9:53, 22.6.2010, 10 years sitten. # Login to Send PM
  10. ekaa kertaa itselle tuli tämä bugi just. tuo liittyy noihin oransseihin linkkeihin, joten kaikkien viestien luetuksi merkkaamisen pitäis auttaa.

Lähetetty 9:26, 11.9.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  11. Jotain häikkää säikeissä, sillä osa heittää väärään ketjuun (esim. "Muualla myynnissä" -> "M: chopattu bullhorni..." jne.). Mitään sääntöä tälle en pienellä kokeilemisella löytänyt paitsi, että kaikki toimii mallikkaasti kun en ole kirjautuneena sisään, eli liittynee jotenkin luettuihin ja lukemattomiin. (Osa luetuista/oransseista linkeistä toimi, osa ei?)

Oonks tyhmä kun en tajuu?

Everything matters (probably because there is so much of it).
    - Roy Wagner
    44/17
    Lähetetty 18:22, 14.9.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  12. Mika K
    Mika K
    Profiili

Samaa täällä eli tänään moinen tapahtui eka kertaa..

Lähetetty 14:00, 23.9.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM
  13. oletteko noudattaneet tuota korjausohjettani. Tämä bugi on siis hyvinkin tiedossa, joten jokaista kertaa ei enää tarvitse raportoida, mut jos tuo luetuksi merkkaaminen ei auta niin kertokaa vaikka siitä.

Lähetetty 14:11, 23.9.2010, 9 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Yksivaihde.net – About the site

Search with Google: