Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Nuorten (alle 18) topikki

(8 posts)
  • Started 4 years ago by Keksironi
  • Latest reply from madutin

1. User has not uploaded an avatar
    Keksironi
    Profiili

Onko täällä muita nuoria, kun tuntuu että yksivaihteilu ei vaikuttaisi olevan meillä nuoremman sukupolven edustajilla kovin suurta. Tähän topikkiin voi siis laittaa tarinan miten itse tuli touhuun mukaan ja millä pyörällä ajelee.

Itse ikää 15v tasan viikon päästä 16. Katselin instagramista sinkula kuvia ja aattelin että tuommoisen haluan. Ensimmäinen pyörä Tunturi Vip tosin jalkajarrullisella kiekolla. Tällä hetkellä autotallissa valmistuu Helkama Kulkuri VI. Jostain syystä tykkään ajella pyörillä jotka ovat ainakin vanhempia kuin itse.

Lähetetty 21:13, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  2. Biciolli
    Biciolli
    Profiili

Hyvä lanka. Tervetuloa mukaan! Hei muut - ei sitten lytätä näitä tyyppejä niinkuin tapana on uusien jäsenten kohdalla.

Kertokaa projekteistanne. Tehkää AMA- ja projektilankoja. Odotan mielenkiinnolla.

Biciolli 3,9 x 16 v = 63 v

Mee Olli vittuun siitä pätemästä.
    Lähetetty 21:21, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  3. JJ90
    JJ90
    Profiili

ping ale99

negaatio - 22:51, 16.8.2010

Välillä tulee vähän semmoinen olo ettei ole kovin vakavasti otettava pyöräilijä.
    Lähetetty 21:26, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  4. nalle wheelroos
    nalle wheelroos
    Profiili

Kaikki odotukset oli ladattu ale99:iin, mut sit se alkoi mopoilemaan.

puheenvuoroni ei sisällä propositioita, väittämiä, omia näkemyksiä, mielipiteitä, mitään

bullhorn pride ry
    Lähetetty 21:27, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  5. User has not uploaded an avatar
    Keksironi
    Profiili

No mun puolella ei ole pelkoa mopoilusta kun myin kevarinikin pois noin kaksi viikkoa sitten. Tajusin että pyöräily sopii paremmin elämäntapoihini ja palvelee samalla maajoukkue tasolla olevaa urheilu uraani.

Lähetetty 21:31, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  6. http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=4172

aina tänne yks uus geni mahtuu

Lähetetty 21:37, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  7. IhanaTaina
    IhanaTaina
    Profiili

Mähän olen alaikäinen vielä muutaman kuukauden. 3 vuotta tullu ajeltua jarruttomalla. Projekteja ollu about 1 per vuosi tjtn. Ollu hipompaa ja ei niin hipoa kamaa. Kaikki alko terässiivestä ja nyt ollaan taas konversiossa, välissä ollu pari ratarunkoa, mutta sopivimmaksi päätyi yllättäen vanha rossini. Nyt alla vaihdeproju jota oon koittanu väsätä kohta kaks vuotta mutta mitään en oo saanu aikaseks.

Lähetetty 21:43, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
  8. madutin
    madutin
    Profiili

Aina tulee hyvä mieli kun näkee nuorempaa porukkaa siistien pyörien päällä. Tuntuu olevan se perussetti että kun ensin on elämänsä ekat 15 vuotta joutunu sotkemaan fillarilla pakosta niin sitte kun saa moottoroitua kulkupeliä alle niin pyörällä ajaminen ei enää kiinnosta pätkääkään. Sitte menee se kymmenisen vuotta ennenku uskaltaa kokeilla uudestaan minkä jälkeen touhu vie kunnolla mukanaan :D

Lähetetty 21:57, 14.7.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: