Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

harder better faster stronger eli pyöräilyn treenaustopsu

(256 posts)
  • Started 4 years ago by nalle wheelroos
  • Latest reply from Smurf

1. Mä en träkkää missään paljon muuta kuin matkaa ja ehkä nopeutta, mutta mulla on aina liikkuessa tommonen budjetti-garmin joka on tehty lähinnä terveyden ja hyvinvoinnin, ennemmin kuin huippusuoritusten tarpeisiin. Tykkään siitä että se pitää automaattista päiväkirjaa unesta, sykkeistä, arvioi kulutettuja kaloreja jne.

Ku ajan pyörää sekä työssä että vapaa-ajalla, niin ton päiväkirjan avulla voi vähän koittaa arvailla syitä siihen miksi joskus ei kulje ja miksi joskus huvittaisi olla mieluummin kotona. Näkee miten se vaikuttaa kun kiireisiä työpäiviä tulee useita peräjälkeen.

Useimmiten se selkein syy-yhteys löytyy kuitenkin oman fiiliksen ja edellisen yön unien välillä.

negaatio - 22:45, 25.3.2019  » 
    alustatalous tosiaan ei ole laitonta muttei ole myöskään vittuilu
    Lähetetty 6:58, 15.4.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  2. SuicideHub - 23:44, 14.4.2019  » 
    Itse koen niin tarkan tehon säännöstelemisen vähä ankeeksi, ennemmin vähä tempoo mäissä välillä ja mitä milloinkin tilanteen mukaan, sopivasti säästellen.

Just tää. Esim jonkun maltillisen nousun ottaminen vähän nopeammin, tai hetkittäinen vähän kovempi sprintti tasamaalla on eduksi mm. oman viihtymisen, mutta myös verenkierron, lihasaineenvaihdunnan sekä niska- ja hartiaseudun verryttelyn kannalta.

Randonneuring kysyy kärsivällisyyttä mutta toiset ovat kärsivällisempiä kuin toiset. Toiset ovat myös kokeneempia kuin toiset.

Lähetetty 7:07, 15.4.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  3. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Vedin gravelpyörällä tasan 100km lenkin about 50% gravel/alfaltti samalla nopeudella kuin urbaanin 100km lenkin aeropyörällä viime vuonna.

Tämä voi johtua vain fiksin vahvistamista jaloista, all hail gatbana.

Lähetetty 17:21, 16.5.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  4. Paskapuhetta mutta uskotaan. Itse veikkaisin kuitenkin että gravelilla on vähemmän tarvetta hidastaa liikenteen vuoksi kuin urbaanilla asvaltilla.

Lähetetty 17:24, 16.5.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  5. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

No mun urbaaneilla reiteillä ei oo yhtiäkään valoja tai risteyksiä joissa tarvii pysähtyä, nää on tarkasti suunniteltu.

Mutta on se totta että esim. keskuspuisto-voutila väli on aika lepposaa ajella tasasella nopeudella ilman murheita.

Lähetetty 17:28, 16.5.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  6. Smurf
    Smurf
    Profiili

Itsellä loppui tälle vuodelle Westend-Haukilahti kesken.

Syytän vetämistä.

Lähetetty 20:10, 16.5.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: