Yksivaihde.net » Pyöräverstas

Laakerit

(113 posts)
  • Started 10 years ago by markkuj
  • Latest reply from Harrihyt

1. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Konsta - 13:19, 21.1.2019  » 
    Riippuu varmaan laakerin koostaki mutta esim 30-millisen laakerin ulkokehä on yksinään semmone aika joustava kaari. Ja joku naarmu tai yksittäine kolo ei kyllä laakeripesän seinässä haittaa yhtään mitään. Ainakin jos vertaa siellä kököttävän laakerin ulkokehän aiheuttamaan haittaan.

Niin, voisi tuossa käydä hyvinkin.

Lähetetty 13:21, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  2. naitsirK
    naitsirK
    Profiili

Lämpöä en uskalla antaa, kyseessä joku vintagespoke niin syttyisi vielä tuleen koko käppä. Tuollainen ulosvetotyökalu olisi hyvä kokeilla jos löytyisi jostain. Taidan alkajaisiksi yrittää vielä tarkemmin pienellä talttapäällä ja sit kun oon aiheuttanut tarpeeksi tuhoa niin voisin olla vaikka murhakontille yhteydessä.

Edit:dremelkin löytyisi mutta oon senverran malttamston dremelöijä että en jaksais vaihdella niitä jatkuvasti hajoavia pikkukiekkoja

Lähetetty 14:15, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  3. wex4
    wex4
    Profiili

Kiehuvan kattilan päällä saattaisi toimia myös?
    Normaalin tarjousta pidän parhaimpana ideana.

Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi näitä rakentelen.
    Lähetetty 14:33, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  4. RTZ
    RTZ
    Profiili

Akseliin kiinni lukkomutteri, johon on viilattu tylppä mutta tarpeeksi ohut "kynsi", jonka saa kehän taakse ja siitä longottelee ulos.

Näin onnistuin itse tässä kerran.

asb - 13:48, 9.3.2018  » 
    aika siistiä vetää muna asennossa alaotteelta autojen ohi
    Lähetetty 14:52, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  5. Lakimies84
    Lakimies84
    Profiili

Irroitusöljyä, lämpöä ja tipahtaa sieltä pois. Näin se ainakin tapahtui päässäni:)

Lähetetty 15:00, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  6. User has not uploaded an avatar
    Pegee
    Profiili

Itse olen onnistunut kasaamaan konelaakerin uudestaan yhden kuulan vajaana. Sitten kun laakeri taas kasassa niin pääsee akselilla tms lyömään sen irti. Tämä jos sulla on loput osat tallella vielä.

Lähetetty 15:24, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  7. kunba
    kunba
    Profiili

Ite justiin lämmittelen partsilla kuumailmapuhaltimella pomppiksen runkoa jossa tolppajumi kun hyvä keli noihin hommiin. Eli kuumaa/kylmää.

ylittää törkeydessään komeasti vähäisen seksistisen tölväisyn
    Lähetetty 15:30, 21.1.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  8. Tinpe
    Tinpe
    Profiili

Mistä edullinen HT2 bb, jossa vaihdettavat konelaakerit?
    Hopea tarjoaa joka paikassa mutta kai niitä muitakin on?

Too true to be good.
    Lähetetty 15:07, 7.5.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  9. Oisko joku "mistä näitä osia saa" tai joku keskiötopi parempi keskiön hakuun, ku geneerinen konelaakeritopi?

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 16:35, 7.5.2019, 7 months sitten. # Login to Send PM
  10. Hakusessa Hopen Pro 3 Mono napaan laakerit 17 x 28 x 7mm ja 17 x 26 x 5mm. Muutama kumpaakin
    Etrasta löytyy vain toista ja laakericenteristä ei tainnu löytyä kumpaakaan.
    Hopen omien laakereiden lisäksi löytyi vain Rullabearings.

Onko kukaan tilannut Rullabearingsilta? Näyttäis olevan noin puolet halvempaa kuin Hopen omat ja postikulut on kohtuulliset.

pt
    Lähetetty 22:24, 2.12.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  11. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Täällä on mielestäni ihan hyvä valikoima ja halvat hinnat. Mitään "pyörien omia laakereita" ei ole olemassakaan kuin acrosin märissä päiväunissa.

http://www.wychbearings.co.uk/

Lähetetty 22:26, 2.12.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  12. Mun käsityksen mukaan ainakin Kingillä on kuitenkin just niitä "omia laakereita".
    Mutta Hopen osalta tarkoitin kyllä ihan vaan niiden brändäämiä laakereita. Ei niissä taida olla sen enempää omaa kuin HOPE kirjoitettuna muoviin.

Täytyy kattoo kummasta tilaa, kun Wychinkin halvimmat vaihtoehdot menee hinnaltaan aika lähelle Hopen brändäämiä laakereita.

pt
    Lähetetty 22:43, 2.12.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  13. https://www.tampereenlaakerikeskus.com

Tuolta löytyi noi molemmat laakerit.

Lähetetty 22:46, 2.12.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Pyöräverstas

Search with Google: