Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

O: Tai antaa olla.

(23 posts)

1. Ismo Repi
    Ismo Repi
    Profiili

Tai hei antaa olla.
    Tais olla vaan brittiterään kiimaa tai sen gazellen perään haikailua, mut ei sitä vielä kannata mihinkään tarpeeseen lähteä rinnastamaan.

Kiitti kuitenkin osallistuneille ajasta ja vaivasta.

en se minä ollut ja oli siellä muitakin
    Lähetetty 11:31, 3.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  2. Taitaa hetchins, sachs ja mustavalko kuva olla ainoot joihin menee 32mm rengas. Hieman hämäävät esimerkki kuvat. Voisin suositella velodromi scottia, jos niitä vielä jostain sais.

Itse keräilen myös suunnilleen noilla teksti kriteereillä olevia pyöriä. Just ton kokosiakin. Ovat tosi kivoja ja hyviä.

Minkä hintasta etit?

pt
    Lähetetty 21:48, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  3. Ismo Repi
    Ismo Repi
    Profiili

Noi kuvat on joo ihan vaan suuntaa antavia. Jotain ton henkistä ympärivuotiseen ajoon soveltuvaa. Tai no, pärjäävään on varmaan parempi sana.
    Sitä palstan volvo bobia oon aina välillä käyny lurkkimassa, ja sen perusteella antanut itseni ymmärtää et bj vigorelliinkin voi saada sen justjajust pyörimään. Ehkä tää oli vähän sellanen "ehdota mulle ostettavaa"-topikki. :)

O: Rolleri muhveilla, kivoilla putkilla ja hyvällä käsityö-fiiliksellä?

Lähetetty 23:08, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  4. mustAfa
    mustAfa
    Profiili

abaut mikä vaan astetta kivempi nk. harjoitusmaantierunko siis käy?

lane changin' chain swangin'
    Lähetetty 23:13, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  5. mustAfa
    mustAfa
    Profiili

menin heti kattelee hilary stonen tarjontaa ja pomppas tällnäe silmille ;OO

Lähetetty 23:16, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  6. osta tää ja laita ketjunkiristäjä

Lähetetty 23:18, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  7. Ismo Repi
    Ismo Repi
    Profiili

Haha ff, tota samaa lobsteria on kyl kateltu sillä silmällä muutamaan otteeseen. Ihmeen kauan ollu myynnissä. Niinku toikin, niin hyvään hintaan saa kyl cx-kompliitteja maailmalta.

Ohan tos afa ainakin detaileja ja siistihän toi on kyl, mut ei se mun rolleri taida olla.

Jäiks se josbansen ehdota mulle ostettavaa lanka elämään vai vaihtuks siinä nimi tai jotain? Olis voinu tänkin topsun hoitaa kyl hyvin ihan vaan postauksena sinne - tälläset tunnepohjaset "tiedän tarkalleen mitä haen kun näen sen" tyyppisen ilmon laittaminen on loppujen lopuks aika turhaa, kun homma menee kuitenkin ebayssa kahlaamiseksi. Kait.

Lähetetty 23:42, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  8. Ismo Repi - 23:42, 4.11.2014  » 
    tälläset tunnepohjaset "tiedän tarkalleen mitä haen kun näen sen" tyyppisen ilmon laittaminen on loppujen lopuks aika turhaa, kun homma menee kuitenkin ebayssa kahlaamiseksi.

pistä toiveet Orłowskille ja ajele vielä talven aikana sun toivepyörällä.

Lähetetty 23:50, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  9. Ismo Repi
    Ismo Repi
    Profiili

esim. Bob on hra Orlowskia huomattavasti ylempänä mun tunnepohjasissa ratkaisuissa, vaikkei täyskustomhommia olekkaan. Rourke olis vielä ylempänä, ja sehän duunais jo cowicsista cowinta ysiviiskolmostakin. Mut tota, kommuuttiraami plus kahteen toboon, ehkei kuitenkaan.

Lähetetty 23:54, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  10. rourke on kova. Omani ei kyl maksanu 2toboo, eikä oo stainlessii. Eikä kyl tuu tarpeeks kilsoikaan. Odottelee laatu osia tai jtn...

Tässä taitaa selvästikkin olla enemmän gb-tarvetta. Brittibayssä/foorumeilla noita kyllä löytyy aina välillä ja jos 300£ ei oo liikaa, sellanen löytyy ihan ookoo aikavälillä.

pt
    Lähetetty 23:58, 4.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  11. voisitsä ismo summaa sanallisesti(yhteen kokonaisuuteen) mitä haet koska noi kuvat selkeästi johtaa harhaan.
    sä haluat siis samalla "vintaagia", seksiä sekä laatua ja cx-kumia pitää mahtua?

Lähetetty 0:04, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  12. Sirkus
    Sirkus
    Profiili

sä et vaa iiro hoksaa.

en ole niin sisällä "skenessä", että olisi jargon hallussa.
    Lähetetty 0:08, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  13. Ismo Repi - 23:08, 4.11.2014  » 
    Sitä palstan volvo bobia oon aina välillä käyny lurkkimassa, ja sen perusteella antanut itseni ymmärtää et bj vigorelliinkin voi saada sen justjajust pyörimään.

Mercian Vigorelliin saa niiden frame-builderissa speksattua tilaa 32 mm:n kumeille, eri jarruvaihtoehtoja ja kaikkia kivoja kiinnikkeitä, joista tykkään. Harmi vaan, että nekin on aika tyyriitä.

Lähetetty 0:15, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  14. Sirkus - 0:08, 5.11.2014  » 
    sä et vaa iiro hoksaa.

mä tunnistan kyllä omat(kalliit) asenneongelmani.

Lähetetty 0:16, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  15. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Aivan ihania runkoja Hilaryllä kyl nytkin. Ja jos jarrun reach on ilmoitettu olevan joku 50mm tai pari milliä enemmän, niin 32-millinenhän mahtunee mainiosti. Tuo joku krossirunko, ja pari ratarunkoakin joissa reach tota luokkaa.

Joko Josbanse ehti myydä sen ranskiksen?

Lähetetty 0:17, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  16. Tota Clive Stuarttia harkitsin tosi pitkään ennenku kaapista jo löytyvä krossikeke sai mut hankkimaan pomppiksen. Älyttömän nätti runkosetti.

Lähetetty 0:21, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  17. mustAfa
    mustAfa
    Profiili

kimppatilaus hilarylle ja villapaita-cyclocross -kerho pystyyn?

Lähetetty 0:26, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  18. Ismo Repi
    Ismo Repi
    Profiili

FF - 0:04, 5.11.2014  » 
    voisitsä ismo summaa sanallisesti(yhteen kokonaisuuteen) mitä haet koska noi kuvat selkeästi johtaa harhaan.
    sä haluat siis samalla "vintaagia", seksiä sekä laatua ja cx-kumia pitää mahtua?

No joo, voisinhan mä koittaa vähän tarkentaa.
    Sul on tossa kyl jo aika hyvin tiivistettynä noi viimisessä virkkeessä - siihen kun vielä lisätään et fiilistelen tosiaan suuresti et rungon valmistaja on kokenut kädentaitoja harjoittava ihminen, rungonrakentaja, ei niinkään valmistuttaja/brändi. Ei sillä etteikö myös nyt esim Rourkekin olisi myös nimenä brändi, eikä taida olla Brian eläissään yhtään runkoa itse kasaan tigannut, vaan sillähän rungot rakentaa poikansa Jacob, mutta kuitenkin. Ymmärrät varmaaan.
    Toiseksi, kyllähän täällä taitaa toi Union Jack liehua nyt sellasessa myötätuulessa, et kai ton - region of origin: GB - vois kanssa lisätä ainakin isona plussana.

Tos Clivessä on kyllä seksiä. Ja villapaita krossithan olis mahtavaa. :)

Lähetetty 13:44, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  19. selventävää.

Lähetetty 14:00, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  20. [ ] Vintaagi
    [X] Sexi
    [X] Laatu
    [X] cx-kumi
    [X] GB

Lähetetty 14:05, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  21. negaatio - 14:05, 5.11.2014  » 
    [ ] Vintaagi
    [ ] Sexi
    [ ] Laatu
    [X] cx-kumi
    [X] Taiwan

Nih.

Se on vaan niin vitun mystinen jäbä, etten mäkään aina tiedä mitä se tekee tai haluaa.
    Lähetetty 14:13, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  22. Zigura
    Zigura
    Profiili

:)

Jeden Tag so schnell.
    Lähetetty 16:08, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM
  23. pikkuratas - 14:13, 5.11.2014  » 

negaatio - 14:05, 5.11.2014  » 
    [ ] Vintaagi
    [ ] Sexi
    [ ] Laatu
    [X] cx-kumi
    [X] Taiwan

Nih.

Sekä Bob Jacksonin että On Onen omistajana allekirjoitan myös. Bobin suhteen koko olis sitten kai 55,5cm, kun oma on 54,5cm.

Lähetetty 17:16, 5.11.2014, 4 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: