Yksivaihde.net » Arvostele mun ajopeli

AMA: 2009 Vigorelli joka on AIVAN HYVÄ

(171 posts)

1. qlt
    qlt
    Profiili

eläispä itekki 10v

pyörä luonnollisesti 5/5

thefootdown - 13:55, 5.9.2014
    I was under the impression that the members of this forum were nice helpful people.
    Lähetetty 15:09, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  2. sani
    sani
    Profiili

5/5 pyörä ja manfrotto

Crusty - 15:41, 2.6.2016
    Välillä kun lukee näitä juttuja täältä ni pelotta, että oon jossain psykoosissa.
    Lähetetty 18:17, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  3. antsa, hieno pyörä mut kaikel kunnioituksella, jos oon myymäs tota cxss ni laitan sulle kyl viestiä enne sitä.

Lähetetty 19:11, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  4. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

FF - 19:11, 2.12.2018  » 
    antsa, hieno pyörä mut kaikel kunnioituksella, jos oon myymäs tota cxss ni laitan sulle kyl viestiä enne sitä.

Nii, sehän on erittäinkin tolkun ehdotus sillä cxss xxl on aika lailla saman kokoinen kuin endurace cf disc xl: laskeskelin että jos cxss:n ohjaamon laittais samalle korkeudelle kuin mitä se mulla on enduracessa ollut niin edellisen ulotus olis n. 2 mm suurempi.

Mutta: voisinko mä rakastaa sitä kuten tätä vammaista lasta?

voisinhan mä laittaa vigorelliin myös 120-130 mm +17° stemmin :D

....
    ....
    ....

pitäiskö? Oiskohan kellää turussa sellasta ees testiin

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 19:43, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  5. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Hyvät on edellissivun kuvat! Taide syntyy tuskasta.

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 19:44, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  6. criticalm
    criticalm
    Profiili

Ihanan värinen vigorelli. Tosin toi vaakaputken "vigorelli" näyttää joltain 90-luvulla uudelleen brändätyn huonekalufirman logolta.

Lähetetty 19:45, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  7. Mull Dundane
    Mull Dundane
    Profiili

olipas yhtäkkiä aika paljon kakkaa :o

ja aika näpsäkän oloinen pyörä! :)

Lähetetty 19:56, 2.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  8. Paawo
    Paawo
    Profiili

Ei kaipaa muuta kuin kovaa ajoa vaan! Liian paljon porukat siirtynyt vaihteisiin....

Lähetetty 21:17, 6.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  9. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Itsekin olen toki siirtynyt n. 98% vaihteisiin mutta kyllä tälläkin oma paikkansa on <3

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 23:32, 6.12.2018, 7 months sitten. # Login to Send PM
  10. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Answer 20/20 koska miksipä ei. Sain myös lopulta aikaiseksi vaihtaa loppuunajetut ketjun ja rattaat. Nyt 45 edessä 17 takana

Lähetetty 21:00, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  11. Konsta
    Konsta
    Profiili

Onks toi se answerin stonga.

1-vaihteiset: RodagiraScottHelkamaSingularNopsa
    Lähetetty 21:02, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  12. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^joo, ehit kommentoida ennenkuin ehdin ninjaeditoida :D

Lyhyen testin perusteella ajoasento tuntui aika pappaiselta, mutta enpähän mäkään enää mikään nuori oo. Mikäli toi tanko jää, niin täytyy varmaan jonkun sortin jarrulaite asentaa.

Lähetetty 21:03, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  13. Konsta
    Konsta
    Profiili

Juu. Mää laittasin täten ns. dibsaukset tankoon kiitos.

Lähetetty 21:23, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  14. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Käännetään stemmi toisin, eli oikein päin nii loppuu pappamaisuus.

Lähetetty 21:30, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  15. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^^olis pitänyt tilata wiggleltä useempi kun halvalla sai mut ku omaan käyttöön en tarvinnut useampia. Ja nythän ne sit on jo loppu :/

^se jää nähtäväks, nyt satulasta tangonpäihin on pudotusta vaivaset kuus senttiä tmv

Lähetetty 21:31, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  16. Konsta
    Konsta
    Profiili

kyttyra - 21:31, 28.5.2019  » 
    Ja nythän ne sit on jo loppu :/

Tiedetään, tiedetään.

Lähetetty 21:32, 28.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  17. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Flippasin stemmin. Ei se tanko järin alhaalla oo siltikään, kiitos 188 mm emäputken.

Nyt harmittaa vielä enemmän etten ostanut useempaa 2020 tankoa: 720 mm on vähän turhan mallia seiväs ja joku 680 mm olis varmaan passeli mitta mutta ainukaista ei viittis sahata heti lyhyeks D:

Lähetetty 18:05, 29.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  18. RandySpaniel
    RandySpaniel
    Profiili

Stemmi käännettynä näyttää paremmalta.Paljonko on nyt pudotusta satulan yläpinnalta kädensijojen yläpinnalle?Paljonkos mitta satulan nokasta tangon päihin?Entäpä kammenpultista satulan yläpinnalle?
    Yritän suhteuttaa omaan Ridley katurataan tämän kokoa ja ajoasentoa.

Mikäs juttu tää leveät tangot(eli puunhalausta) nopeissa pyörissä on???

Lähetetty 21:12, 29.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  19. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^
    -satulalta tangon yläreunaan pudotusta 8-9 cm.
    -satulan nokasta tangon päihin n. 67,5 (mutta satula on spessun power jossa on aika lyhyt nokka)
    -kammenpultista satulan yläpinnalle n. 82 cm (mutta tykkään pitää satulaa aika alhaalla)
    -(ja ihan kaiken kaikkiaan onhan toi tsygä aika naurettavan pieni mun 191 cm rungolle - 130 mm stemmi on harkinnassa :D )
    ...

-joo toi tanko lienee turhan levee ja joku 66-68 cm olis varmaan parempi mutta 1) toi pyörä ei oo sen nopeempi kuin kuskinsa ja 2) en viittis heti ens töikseni sahata rare af kuitu tankoa töpöks D:

EDIT n. 30 kilometrin jarruttoman fixed elämän jälkeen totesin että sellainen elämä ei edelleenkään sovi mulle, joten laitoin eteen jarrulaitteen (kiitos munakorvalle jolla oli muovikassillinen sekalaisia kahvoja kerholla :) ). Kellarista löytyi myös vanhaa tankonauhaa jota kieputtelin tankoon - nyt sen keskivaiheilta saa hyvän hyökkäysotteen:

Lähetetty 22:31, 29.5.2019, 1 month sitten. # Login to Send PM
  20. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Ei tää kyl mikään ama oo vaan 10 vuoden projekti matka joka on välillä maistunut saaketin paskalta mutta välillä myös melko makealta ja joka alkaa vasta nyt saada (ehkä) lopullista muotoaan.

Kiiltää ku papin mulkku ja on 130 mm pitkä. Huom myös yokozunan compressionless vaijerinkuori:

Tubeless elämä häämöttää jo jossain päin tulevaisuutta tämänkin pyörän osalta. Päätin myös että yks thomsonin palikka pitää jossain pyörässä olla:

Jarrupalatkin vaihdoin mutta niistä en viitsinyt kuvaa ottaa :D

Lähetetty 7:11, 20.6.2019, 4 weeks sitten. # Login to Send PM
  21. manuelkala
    manuelkala
    Profiili

second best stem 8)
    hieno

Kona Sutra LTD counter: 1
    ᚱ*ulkomaalaisen näköinen since 1989*ᚱ
    Lähetetty 7:14, 20.6.2019, 4 weeks sitten. # Login to Send PM
  22. mites tää fagorelli läpändeeros kestäny aikaa nnom

edit. kiitos otsikon non apo -muokkauksesta :) kehitysvammaisille vittuilu still best, pyörätuolissa ei pääse protestoimaan

Lähetetty 7:16, 20.6.2019, 4 weeks sitten. # Login to Send PM
  23. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

ununu - 7:16, 20.6.2019  » 
    mites tää fagorelli läpändeeros kestäny aikaa nnom

heh
    näin pride-viikon alla vuonna 2019 sama tuli mieleeni. great minds think alike

Vammanen lapsikin on vähän suspekti ilmaus mutta sellaisena mää oon tota aatellut jo monta vuotta

Lähetetty 7:21, 20.6.2019, 4 weeks sitten. # Login to Send PM
  24. muistatteko ku oman aaltonsa niitse napero eli yung kid_scientifik meinattiin lynkata tääl aluks mut pr-pelastui nnom vetoamalla kirjoitusasuun vammane :D aisssvvv missähän se keskustelu on. no ei kaivella vanhoja, arvostan skidiä mielipidevaikuttajana tänä päivänä ja itsekin tuuttailen tänne edelleen kaikenlaista sontaa

peas, not peace, not peas

Lähetetty 7:25, 20.6.2019, 4 weeks sitten. # Login to Send PM
  25. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^enpä kyllä voi sanoa muistavani :/

Ja ununu ei nyt vedä hernettä nenään: minä en kehitysvammaisille nähdäkseni vittuillut. Mikäli konsensus on kuitenkin se että otsikko on loukkaava niin vaihdan sen kyllä.

EDIT jaahas ninjailua oikein urakalla puolin/toisin

Mut eniveis, muistatteko tämän:

Lähetetty 7:34, 20.6.2019, 4 weeks sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Arvostele mun ajopeli

Search with Google: