Yksivaihde.net » Pyöräverstas – Workshop

ouryn perkeleet ja tupit eli gripit yleensäkin

(432 posts)

1. .....
    .....
    Profiili

en itse ainakaan irrota niitä mistään ku vedetään loppuun saakka <3

Lähetetty 11:20, 26.9.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  2. bike_futurist
    bike_futurist
    Profiili

onko toi painosäästö nii radikaali et kannattaa ottaa riski gripiin pyörähtämisestä. pahimmas tapauksessaha tossa nytkähtää kädet alta, menee nurin ja murtuu ranteet tai enemmän

foamejahan saa myös lukoilla jos tykkää liukkaista gripeistä

Lähetetty 11:25, 26.9.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  3. Painonsäästö toki suurin syy miksi noista kiinnostuin, vaikka eipä sitä eroa tietenkään oikeasti ajossa huomaa. Tulipahan ostettua budettini rajoissa kevyin tanko mitä löytyi, joten grippien pitäis olla saman henkiset... Perus lukkogrippejä mulla on kyllä. Grippejä mulla ei tosta tangosta tartte irrotella joten teippi ei haittaa jos se vaan pitää tupit tukevasti tangossa. DSPn kumimainen pinta kiinnostaa, perus foamien hien varastointi ja tästä johtuva kuoleman haju ei kiinnosta. Kunhan mietiskelin että en pilaisi teipin liimoja jollain liuotinta sisältävällä Windex-korvikkeella.

Lähetetty 12:29, 26.9.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  4. Joka kerta on kaduttanut kun oon tarkastellut kontaktipisteitä ensisijaisesti puntarin avulla

nutip - 21:29, 19.10.2017> »
    lötköä terästä alle ja löllytään auringonlaskuun
    Lähetetty 12:32, 26.9.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  5. Näin saattaa käydä, mutta kaikkea on vissiin kokeiltava!

Lähetetty 13:04, 26.9.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  6. tmar
    tmar
    Profiili

Onko katkasemattomaan Jones tankoon muita pitkiä grippivaihtoehtoja kun esi chunky xxl ja-tai jonesin gripsit? Odi longneck xxl voisi toimia, liimattuina kun ne muistaakseni lörpötti.

Lähetetty 14:41, 29.12.2019, 9 months sitten. # Login to Send PM
  7. myltsi
    myltsi
    Profiili

Longneckit on ainaki hyvät. asenna ilman liimaa ja varmista päistä rautalangalla, pysyy varmasti ilman mitää pyörimisisiä. Tai sit paksuinta lizardskinin nauhaa ja sillä koko tanko.

Lähetetty 16:04, 29.12.2019, 9 months sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Pyöräverstas – Workshop

Search with Google: