Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Moni meistä on rikollinen - jarruttomuuskeskustelu

(454 posts)

1. Asia selvä

Pahoinvoinnin aakkoset a-b-c-d-x ja m
    Lähetetty 0:24, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  2. BOSS
    BOSS
    Profiili

Lumikko saa liika vahvoja kicksejä tästä aiheesta ja sen takia se ei suostu lopettamaan. Hän haluaa niin paljon vaan jutella tästä aiheesta, ettei välillä tunnu edes pitävän kiinni omasta mielipiteestään.
    (Tämä on vain oma, subjektiivinen mielikuvani, jonka olen vaikeasti saanut muodostettua pitkien, paasaavien ja semanttisesti epäselvien viesten vyyhdistä. Eikä edeltävä kuvaus viesteitä koske vain Lumikkoa.)

Mä olen sit Turku -fani!!!
    -kid scientific
    Lähetetty 1:22, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  3. negaatio
    negaatio
    Profiili

mulla on gängstässä 41x18 ja ei tunnu et siinä jarrua tarvis. En jaksa laittaa kun aina välillä kännissä koitan barspinnejä.

jeesuspyörään jarru tulee kunhan pakolliset valokuvat on saanut otettua

Lähetetty 1:31, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  4. Subdog
    Subdog
    Profiili

Jos joku hipsteri joskus kolaroi pyöräni tai itseni kanssa, turpaanvedon määrä on kertautuva puuttuviin jarruihin nähden. Jos ei kolaroi tai aiheuta muille vaaraa, olkoon niin.

Länsimaista zeniä lainaten; 'Elämä on mielteeni'.

Lähetetty 9:39, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  5. Subdog - 9:39, 11.5.2012  » 
    Jos joku hipsteri joskus kolaroi pyöräni tai itseni kanssa, turpaanvedon määrä on kertautuva puuttuviin jarruihin nähden.

hei ootko sellanen ns. kova jätkä? vetäisit itseasiassa ihan mielelläsi muutenkin jotain hintelää viiksekästä fiksihipsteripelleä pataan ihan muuten vaan. käytkö salilla kans? lisää tätä anaboolitestoragea, kiitos.

toivottavasti pyörästäsi löytyy käsijarrut edestä ja takaa. mielellään nestelevarit, että varmasti pysähtyy.

Lähetetty 9:44, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  6. Subdog
    Subdog
    Profiili

jussi - 9:44, 11.5.2012  » 

Subdog - 9:39, 11.5.2012  » 
    Jos joku hipsteri joskus kolaroi pyöräni tai itseni kanssa, turpaanvedon määrä on kertautuva puuttuviin jarruihin nähden.

hei ootko sellanen ns. kova jätkä? vetäisit itseasiassa ihan mielelläsi muutenkin jotain hintelää viiksekästä fiksihipsteripelleä pataan ihan muuten vaan. käytkö salilla kans? lisää tätä anaboolitestoragea, kiitos.

:). Elähän nyt.

Lähetetty 9:46, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  7. BOSS
    BOSS
    Profiili

^^repesin

Mä olen sit Turku -fani!!!
    -kid scientific
    Lähetetty 10:11, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  8. Saakki
    Saakki
    Profiili

http://fi.wikipedia.org/wiki/Zen

http://en.wikipedia.org/wiki/Zen

Ei kyllä meikäläisen kaaliin mee tuo vapari ja jarruttomuus yhdistelmä. Fiksi vielä joo. Ehkä jossain Pohjanmaalla mutta ei kyllä täällä Joensuussa viittis Noljakasta hurauttaa vaparin kanssa ilman jarruja keskustaan. Siinä ei paljon zeniläinen ajattelu auta..ehkä tarvittaisiin enemmänkin ennustajan taitoja jos aikaa hengissä selvitä. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

tiger pattern tiger tiger animal pattern
    Lähetetty 11:06, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  9. User has not uploaded an avatar
    Homelite
    Profiili

Hmm, muhun törmäsi eilen Tampereen Kuninkaankadulla selkään joku hipsteri jarruttomalla fiksillään, sininen pompino oli jos oikein katsoin.

En vetäny turpaan. En edes räyhännyt enkä uhkaillut. Nyt kun asiaa mietin niin olisin ehkä pystynyt hakkaamaan tämän kuskin, se oli noin 165 cm/ 50 kg. Varma en taistelun lopputuloksesta tietenkään voi olla.

Hemmetti jos olisinkin pystynyt pieksemään sen enkä edes yrittänyt? Mitä tällaisessa tilanteessa tehdään? Pystynkö nukkumaan öitäni hyvin enää koskaan?

Lähetetty 15:53, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  10. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Pomppis on niin lutuinen, ettei sellaisen kuskia tee mieli tirvaista.

Rollerit taasen... Huh-huh!

42/18
    Lähetetty 15:59, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  11. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

BOSS - 1:22, 11.5.2012  » 
    Lumikko saa liika vahvoja kicksejä tästä aiheesta ja sen takia se ei suostu lopettamaan. Hän haluaa niin paljon vaan jutella tästä aiheesta, ettei välillä tunnu edes pitävän kiinni omasta mielipiteestään.
    (Tämä on vain oma, subjektiivinen mielikuvani, jonka olen vaikeasti saanut muodostettua pitkien, paasaavien ja semanttisesti epäselvien viesten vyyhdistä. Eikä edeltävä kuvaus viesteitä koske vain Lumikkoa.)

Korjaan arviotasi lyhyesti.

Itse aihe ei aiheuta kummoistakaan värinää suuntaan tai toiseen. Jarruitta ajo on vaarallisempaa ja laitonta, mutta en pane edes merkille sitä jos joku muu ajaa jarruitta ja ajan toisinaan ilman jarruja itsekin.

Se mikä mun kierroksia nostaa on aiheesta käytävän keskustelun surkea taso. Lähinnä jarruttomuuden puolustelu on ollut niin ärsyttävää luettavaa, että kommentointikynnykseni on ylittynyt. Subdogin kirjoitus olisi puolestaan ollut jarruttomuuden paheksujien puolelta typerä ylilyönti, mutta arvioin sen olevan huumoria.

Taannoin sanoin melkein varmaksi, etten kokeilisikaan jarruitta ajoa keskustelun tason vuoksi, mutta tältä osin olen takkini kääntänyt.

"En usko että tulee talvea tänäkään vuonna." -SuicideHub
    Lähetetty 16:02, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  12. Minäkin autoillessa useimmiten moottorijarrutan. Silti tykkään että autossa on joka pyörässä kuitenki toimivat levyjarrut, kun niitä tarvii aina muidenkin takia.

Ei muuta kuin että PEACE OUT ja katsokaa vaikka kissakuvia jotka ovat ältzinsöpöjä.

Ajattelin tässä ehdottaa että Helkama bundlaisi Jopojen kanssa kypäriä kun 90% jopokuskeista ajelee ilman kypärää, mutta ei siellä ole sivuilla kuin puhelinnumero johon soittaa. Enpä paranna maailmaa, ainakaan tänään.

"The stiffness of the 7005 frame make its ride more harsh. For smoother riding bikes, choose 6061 frames."
    Ähnliche Suchen: pinarello, cinelli, bianchi, gios, merckx, eddy merckx, campagnolo, wilier, elton john, colnago master, basso
    Lähetetty 16:46, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  13. pocky - 16:46, 11.5.2012  » 
    Minäkin autoillessa useimmiten moottorijarrutan. Silti tykkään että autossa on joka pyörässä kuitenki toimivat levyjarrut, kun niitä tarvii aina muidenkin takia.

Lähetetty 18:20, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  14. Crusty - 18:20, 11.5.2012  » 

pocky - 16:46, 11.5.2012  » 
    Minäkin autoillessa useimmiten moottorijarrutan. Silti tykkään että autossa on joka pyörässä kuitenki toimivat levyjarrut, kun niitä tarvii aina muidenkin takia.

Aika maturea.
    Menkää te vitun huligaanit sinne velolle vetää ilman jarruja, siellä se on laillista.

Laki kuitenkin sanoo, että pelkkä lihasvoima ei toimi jarruna. Ja tää aihe on käsitelty jo aiemminkin.

"The stiffness of the 7005 frame make its ride more harsh. For smoother riding bikes, choose 6061 frames."
    Ähnliche Suchen: pinarello, cinelli, bianchi, gios, merckx, eddy merckx, campagnolo, wilier, elton john, colnago master, basso
    Lähetetty 21:29, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  15. pocky - 21:29, 11.5.2012  » 
    Laki kuitenkin sanoo, että pelkkä lihasvoima ei toimi jarruna.

Jos sinä et osaa ajaa fiksillä niin älä tule kertomaan sitä meille.
    Lähetetty 21:42, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  16. Aivan vitun loistavaa. Tää jos joku saa tervehtimään vastaantulevaa fiksaajaa. Lukolla naamaan.

Projekti: Hiiliteräs
    Lähetetty 21:44, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  17. Ehdotan jarrulliset vs. jarruttomat-sotaa, turpiin vaan (ja lukolla feissiin) jokaista vastapuolen edustajaa -> vahvempi rotu voittakoon. Näin puhdistetaan skene vääräuskoisista oli lopputulos mikä tahansa.

höpönassut

rungossa nostepisteitä
    Lähetetty 21:47, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  18. ununu
    ununu
    Profiili

mjaa.

Lähetetty 21:50, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  19. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Mä epäilen pockyn olevan joku jarruttomana vetelevä viiksivallu, joka on suorittamassa "false flag"-operaatiota osoittaakseen myös jarruttomuuskriittisten tyyppien pitävän keskustelun tason tukevasti huonona.

Ei kai täs, tasoissa ollaan.

Olisi ihan suunnattoman siistiä, jos tää turpaanvetouhkausten ja "ite oot"-inttämisen välimaastossa liikkuva myrsky vesilasissa jäisi tähän viestilankaan, ettei tarvii vaikka Road Blissin puolella jatkaa samaa linjaa. Kun täällä foorumilla on ihan hyviäkin keskusteluita ja tyyppejä. Myös osa täällä riehujista.

Lähetetty 22:47, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  20. Lumikko - 22:47, 11.5.2012  » 
    Mä epäilen pockyn olevan joku jarruttomana vetelevä viiksivallu, joka on suorittamassa "false flag"-operaatiota osoittaakseen myös jarruttomuuskriittisten tyyppien pitävän keskustelun tason tukevasti huonona.

Kyllä mulla oli Langsterissa molemmat jarrut, kun ajelin pidempiä lenkkejä sillä. Oli itse asiassa aika pariki kertaa hyödylliset. Esim. kun eräs vanhempi nainen päätti olla toisella puolella kelviä ja sen koira oli flexin päässä toisella puolella. Ja toki parit alamäkipommitukset myös seivannut siltä että ois menty Metsähallituksen puolelle.

Tällä hetkellä on vain tuo Peacemaker jossa on pelkkä etujarru.
    Kyllä mä pidän tota zenhomoilua julkisilla paikoilla silkkana urpoutena. Ja kuten sanoin, siellä velolla saa posottaa niin kovaa kuin lystää ilman jarruja. Ihan kuten tuolla lentokentällä ihmiset saa ajaa niillä autoillaan täysii sen mailin verran, ja Alastarolla eri ratapäivinä vähän mutkitellenki, kunhan muistavat kypärät.

Rajojaan saa kokeilla niille suunnatuilla paikoilla, mutta pitäkää egoboostailut poissa sieltä missä liikkuu muita ihmisiä, kuten lapsia.

Lähetetty 23:28, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  21. ^Ja lapsenmielisiä jotka jaksaa vääntää tästä vaikka sillä ei mitään vaikutusta ole asiaan. Ja kuten joku viisas sanoi niin "ilmeisesti niillä ketkä ajaa jarruttomalla fiksillä se homma toimii".

Get the Flash Video

nina - 18:36, 23.4.2013  » 
    Satula keulii. Se tuntuu hyvältä vain mukulakivillä ajaessa.
    Lähetetty 23:34, 11.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  22. JvG
    JvG
    Profiili

Minne jarru ajon ajaksi?

Get the Flash Video

Aika mahtavaa keskustelua tää. Sama se mulle onko jallua vai ei kunhan sen ajokkinsa saa pysähtymään kun on tarvis.

En tiiä kannattaako ottaa tyylivinkkei foorumilta, jolla puolet pukeutuu camoshortseihin
    Lähetetty 1:10, 12.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  23. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Ilmeisesti niillä ketkä ajaa jalkakäytävillä se homma toimii.
    Ilmeisesti niillä ketkä ajaa kännissä se homma toimii.
    Ilmeisesti niillä ketkä ajaa vilkkuva valo edessä se homma toimii.

Hei, tää selittelyhän toimii!

Pocky, yritin olla hauska. Toi moottorijarrutusvertaus oli vaan huono, sori.

Lähetetty 1:34, 12.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  24. mez
    mez
    Profiili

vasaraasialainen - 15:59, 11.5.2012  » 
    Rollerit taasen... Huh-huh!

Vittu mä vedän

“Nothing compares with the simple pleasure of a bike ride.” John F. Kennedy
    Lähetetty 1:37, 12.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM
  25. pocky - 21:29, 11.5.2012  » 

Crusty - 18:20, 11.5.2012  » 

pocky - 16:46, 11.5.2012  » 

Aika maturea.
    Menkää te vitun huligaanit sinne velolle vetää ilman jarruja, siellä se on laillista.
    Laki kuitenkin sanoo, että pelkkä lihasvoima ei toimi jarruna. Ja tää aihe on käsitelty jo aiemminkin.

en oo vastaan enä puolesta lähinnä tota argumentointia tässä heittailen.

Lähetetty 1:58, 12.5.2012, 2 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: