Yksivaihde.net » Aiheen vierestä – Offtopic

Pyöräily ja skeittaus

(120 posts)

1. tewms
    tewms
    Profiili

No, ehkä vähän kärjistin mutta joo onhan se ezmode, ja hyödyllinen sellanen jos vetää runin vieressä aikalailla samaa kyytiä. Harmi kun tartututti

(-(-_(-_-)_-)-)
    Lähetetty 12:32, 5.10.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  2. Yks jätkä veteli skootilla paikallista miniä ja ihasteli mun upouutta skedeä. Pyysi saada kokeilla. Mikäs siinä, oli kohtelias ja innoissaan. Siitä se kiipes hyllylle ja droppasi. Suoraan selälleen. Lauta pöpelikköön.

"Joo, tota, nojaa vaan eteenpäin reilummin. Ootsä dropannu ennen miniin?"

"En oo. En mä oo skeitannu koskaan!"

Olisinpa minäkin vielä kuolematon. Sen sijaan vanhin kersa näki Ponkesin kassin ja Niket eteisessä ja nauro, et mulla on keski-iän kriisi.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 16:05, 6.10.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  3. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Mikä oli muuten syy päätyä kyseiseen dekkiin? Onko noi retrokamaa, vai ihan joku uusi ammattilainen? Taitaa olla Vallelyt ja Satan kaupas tyyliin viimeisiä, jotka tunnistan.

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 19:44, 6.10.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  4. Pari sivua taakkepäin. :)

asb - 9:35, 12.8.2019  » 
    Myyks kukaan Powellia Stadissa? Lamina listaa, mut ei niillä oo mitää myynnissä. Aattelin alottaa taas ja mennä tällä kertaa ihan fanboy-meiningillä.

Get the Video Plugins

Tän videon alussa, siinä kolmen minuutin jälkeen, toi selostaa mikä dekin muodon idea on.

Get the Video Plugins

Edit: Tsekkaa muuten The Nine Clubin haastattelu Mike Vallelyn kanssa. Se on vaan viis tuntia pitkä.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 23:21, 6.10.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  5. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

<o

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 7:06, 7.10.2019, 10 months sitten. # Login to Send PM
  6. Oon viimeaikoina skeitannut enemmän, kuin pyöräillyt. Tilasin uuden flightdekin, nykyinen rutisee teilistä ja tuntuu olevan silminnähden löysä. Osaispa ländää trukeille. Naapurin kersa sai isältään perinnöksi vanhan dekin, jossa on keskisormen kuva, joten oma kersakin innostui taas skeitauksesta. Olin jo ostamassa sille temppuskoottia, mutta ei kai sitte tarttekaan. Mopoteinit on saapuneet Vantaan parkkeihin. Meno 5/5.

Mikä tärkeintä, kaks päivää on menny niin, ettei ekat viistoista minuuttia tunnu siltä, että olis ekaa kertaa laudalla. Tuli nimittäin vähän takapakkia tuon keuhkokuumeen aikana.

Lähetetty 9:29, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  7. accro
    accro
    Profiili

Huomaa kyllä, että on yli 30v kun ei vaan pysty ostamaan mitä tahansa dekkiä. Pitää kyylätä ties mitä wheelbaseja netistä. Mutta on se kumma, kun dekit tuntuu niin jyrkiltä. Kestävyysurheilu pilannut popin näin se on.

1. (slang) hooked: addicted, unable to resist
    Lähetetty 9:48, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  8. Itel nykyää leveempää dekkiä ku ikinä ja pelottaa koko ajan ihan hemmetikseen.

Sheep, like all wool-bearing animals, instinctively travel north, where it’s colder, and they won’t be so stuffy.
    Lähetetty 14:33, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  9. AssOfTheBay
    AssOfTheBay
    Profiili

asb - 9:29, 29.5.2020  » 
    Oon viimeaikoina skeitannut enemmän, kuin pyöräillyt.

Itellä samat ja ilahduttaa ku alkaa löytymään vähän varmuutta noihin juttuihin. Vaikka kaikki kyllä pelottaa enemmän ku vaikka viis vuotta sitten.

Toinen mikä on ollut mukava kehityssuunta, on oman skeittauksen analyyttisempi lähestyminen. Kun ennen treenas/yritti jotain temppua, niin sitä vaan toisti kunnes se meni tai kyllästy yrittämiseen. Nykysellään pohtii että mitäköhän vois tehdä toisin, jos sitä jalkaa/painoa siirtäs johonkin ja mihin suuntaan tässä vaikka potkasis, eikä vaan päämäärättömästi yritä samalla tavalla muuttamatta mitään.

Lähetetty 15:07, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  10. josbanse
    josbanse
    Profiili

Missäs porukka käy rullailemassa? Ite oon pääasiassa käynyt viime viikkoina granissa, mutta kiinnostais kyllä yv porukallakin skedekerhotyylinen toiminta, jos samoille parkeille eksyy.

Lähetetty 15:11, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  11. AssOfTheBay
    AssOfTheBay
    Profiili

Mä oon ite käynyt nyt Tapulissa ja Kartanonkoskella viime aikoina.

Lähetetty 15:46, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  12. Sano ny et ollaan oltu samaan aikaan Tapulissa... Useammin tosin käyn Matarissa, mutta Tapulissa on enemmän tilaa lapsille.

Lähetetty 20:58, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  13. josbanse
    josbanse
    Profiili

Ite asun tapulin parkin vieres, et jos porukkaa meinaa mennä rullaa ni mulle voi ainaki laittaa viestiä. Tapulissa on mun mielestä hyvän kokoluokan mini, mut onha se asfalttiflätti vähä ankee nykyparkkeihi verrattuna

Lähetetty 21:26, 29.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  14. maakari
    maakari
    Profiili

Skeittikerho kiinnostaa.. itse käyn skeittaamassa dolanilla tai keltaisella kongacargolla, tuu morottamaan jos satutaan samaan aikaan

Lähetetty 11:03, 30.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  15. pkks
    pkks
    Profiili

Ite palannu kans lajin pariin 20v tauon jälkeen, tossa on Jätkäsaaressa omalla takapihalla ihan hyvä curbispotti ja parkissakin uskaltanu ei-ruuhka-aikaan. Yllättävän hyvin lähteny, vaikka ei sitä mitään osaa.

Lähetetty 11:16, 30.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  16. josbanse
    josbanse
    Profiili

Onko sunnuntairullailijoita tapuli/lepuski/grani akselilla?

Lähetetty 14:29, 31.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  17. josbanse - 14:29, 31.5.2020  » 
    Onko sunnuntairullailijoita tapuli/lepuski/grani akselilla?

Näin perheellisenä noita aikoja ei kyl etukäteen paljoa sovitella... Se on nopee tunti tikkausta kun vapaa aika löytyy. :)

Kenen Haro Mary SS Tapulin portin pielessä äsken?

Lähetetty 21:35, 9.6.2020, 1 month sitten. # Login to Send PM
  18. mannine
    mannine
    Profiili

https://areena.yle.fi/1-50294363

Natural Born Käppä
    Lähetetty 23:17, 2.8.2020, 2 days sitten. # Login to Send PM
  19. Rolf
    Rolf
    Profiili

^Big Brotherin tarina. Tosi hyvä vaikkei pyöräilyyn liitykään.

Lähetetty 6:07, 3.8.2020, 1 day sitten. # Login to Send PM
  20. Rolf - 6:07, 3.8.2020  » 
    ^Big Brotherin tarina. Tosi hyvä vaikkei pyöräilyyn liitykään.

Oli hyvä palauttaa mieleen miten oma suhtautuminen asioihin on muuttunut.

Lähetetty 11:37, 4.8.2020, 17 hours sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Aiheen vierestä – Offtopic

Search with Google: