Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Nolot tunnustukset (pyöriin liittyvät) huom: 1 postaus = 1 tunnustus

(571 posts)

1. Konsta
    Konsta
    Profiili

Jouner - 12:52, 7.6.2014  » 

Konsta - 18:11, 6.6.2014  » 
    ..12 kpl Flite-satuloita. Seitsemän niistä on kiinni pyörissä mutta pahinta on että niiden lisäks oon hamstrannu maanisesti vielä neljä Flitee varastoon.

Nolottaa kysyä, mutta onko niitä 11 vai 12 oikeasti?

Huh, oot oikeessa. Ykstoistahan niitä vaan on. Onneks sentään noin päin eikä niin että oliski ollu viis ylimäärästä.

e. Ai niin ja nyt pitää tunnustaa. Ööö.. käytin kamalasti rahaa kiinalaiseen satulatolppaan kun ei kelvannut 3K-pinta vaan piti olla semmoinen marble. Jotta mätsäis kampien kanssa. Äh, kaikki mun tunnustukset liittyy sairaalloiseen kuluttamiseen.

Ja sössöttäjät. Tässä langassa saa kyllä sössöttää, mutta se maksaa aina yhden tunnustuksen!

1-vaihteiset: RodagiraScottHelkamaSingularNopsa
    Lähetetty 11:59, 7.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  2. Nolo tunnustus:
    Ostin Lown kun luulin että se olisi se taikamiekka joka muuttaa kaiken ja tekee olon trooppisen euforiseksi. Kyllä mä sillä paljon ajoin, mutta ihampaska silti. Hiilari/teräs toimii suomen (rupu)teillä paremmin vaihteiden kanssa.

Fiilikseen sopiva biisi:
    https://soundcloud.com/national-park-poetry/since-youve-asked-feat-maija-sariola-club-for-five

normaali - 11:23, 7.2.2014  » 
    Ei vittu, onko Uskaki koneteekkari? Kasvaako se isona Certiksi?
    Lähetetty 12:14, 7.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  3. Konsta - 12:59, 7.6.2014  » 
    Ja sössöttäjät. Tässä langassa saa kyllä sössöttää, mutta se maksaa aina yhden tunnustuksen!

Ok, mulla on sitten parikin tunnustusta rästissä, kun* sössötin kielipoliisiväkivallasta:

- Aikanaan ostin valkoiset randot melkein brg:n sävyiseksi maalaamaani konversioon, jossa oli valkoista raitaa, ja kuvittelin, että pyörä oli tosi siisti juuri värikoodauksen vuoksi.

- En osaa kasata kiekkoa.

Nyt alkoi päässä soimaan tämä. (Ihan sikahyvä biisi, en valita.)

...
    * huomaa: "kun", vaikka tuossa pitäisi olla koska, shiiii et ajatteluni sumenee!!!1

Everything matters (probably because there is so much of it).
    - Roy Wagner
    44/17
    Lähetetty 12:50, 7.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  4. fillarji
    fillarji
    Profiili

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml

tuollaista varmaan ei kukaan tunnusta? Vaikka fetisseistä on jo puhetta...

Oma tunnustukseni on että ennen tuhlasin helkkaristi rahaa pyöriin, nyt olen parantunut. Kolme hyvää pyörää riittää.

Lähetetty 21:47, 7.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  5. Off-topic: onkohan polkupyörän kanssa parittelu sinällään rikos Britanniassa vai joutuuko siellä seksirikollisrekisteriin harrastaessaan mitä tahansa seksuaalitoimintaa... vuokraamassaan hotellihuoneessa?

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Minulla on nastarenkaat alla, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
    Lähetetty 21:56, 7.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  6. ech - 22:56, 7.6.2014  » 
    Off-topic: onkohan polkupyörän kanssa parittelu sinällään rikos Britanniassa vai joutuuko siellä seksirikollisrekisteriin harrastaessaan mitä tahansa seksuaalitoimintaa... vuokraamassaan hotellihuoneessa?

Ihan samaa funtsin. Outoa, toki, mutta miten laitonta? Ja nyt kyllä lähti jakoon mun Tähänastisen Internet-urani Eniten Off-Topic- palkinto.

vasaraasialainen - 10:54, 29.3.2019  » 
    Ei mikään kulje minkään kanssa linjassa. En mä ole mikään samurai.</block
    Lähetetty 23:29, 7.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  7. Biciolli
    Biciolli
    Profiili

Biciolli - 11:03, 7.6.2014 »
    ^ Ajattelu sumenee kun käsitteitä käytetään väärin. Kyllä puhekielenkin tulee olla rakenteeltaan oikein. Ei kukaan sano olevansa hanuri, jos on taitava hanuristi.
    Edit: Jos tuo välinpitämätön asenne on vallalla jopa yliopistoihmisten keskuudessa, ei ole ihme että Hesarikin on nykyään paska lehti ja täynnä ajatteluvirheitä.

Ei se sumenna ajattelua, koska kieli opitaan käytössä, jolloin yleinen käyttö myös vaikuttaa siihen mitä merkityksiä käsitteet saavat (esim. tässä tapauksessa käsite fetissi, joka voi - minusta nyt ainakin - kuvata sekä kohdetta, että tilaa). Päinvastoin, ajattelua sumentaa jämähtäminen tiukkoihin sanakirjamääritelmiin.

Jo pelkästään sanan fetissi käsitehistoria kertoo, että sitä on "käytetty väärin" (ts. että se on saanut uusia merkityksiä) ja että tämä väärinkäyttö on ollut hedelmällistä ajattelun kannalta. . . . . . .

Jatkan tätä Kielipoliisi-langassa. Ei pilata tätä kivaa lankaa. :-)

Mee Olli vittuun siitä pätemästä.
    Lähetetty 11:47, 8.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  8. nysimum
    nysimum
    Profiili

Bruuttus - 22:55, 6.6.2014  » 
    Kun kasasin ensimmäisen fiksin ostin myös etunapaan rattaan ja ketjun (:D)

Aemilius - 0:51, 7.6.2014  » 
    Olen oksentanut voimansiirtoon

Nyt kyllä.

Mä oon vielä niin nyyppä etten edes tajua hävetä osaamattomuuttani enkä ees oikeastaan vielä hahmota, miten paljon on asioita joita en osaa. No, eiköhän se häpeä sieltä vielä hiivi.

Niin, paitsi tässä yks päivä kyllä laitoin ajatuksissani/kasausinnossani raiserin väärinpäin (ei siis ylösalas sentään)... Ja tajusin asianlaidan vasta sit kun olin jo laittanut tankoteipit ja jarrukahvat paikoilleen. "Hmm tää kyllä näyttää oudolta."

Oonpa aika körny.
    Lähetetty 14:21, 8.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  9. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

Mulla oli joskus B-kaupan sliksit maasturissa.

Unohdin jokunen vuos sitten kännispäissäni pyöräni naapuri Pizzerian eteen pariksi yöksi.

E: se tunne kun havahtuu maanantai-aamuna pyöräkellarin ovella et mis mun pyörä on ja hetken kelattuuaan bongaa sen risteyksen toiselta puolelta pizzerian edestä.

Lähetetty 16:48, 8.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  10. Leevi
    Leevi
    Profiili

Kerran jätin pyöräni kaverin kaverin talon pihaan etkoilla ja siitä lähettiin bussilla baariin (ja takas). Parin päivän päästä, kun pyörää taas tarvitsin, olin aivan varma että se on pöllitty kellarista ja menin yliopistollekin siitä meuhkaamaan kavereille ennen kuin yhtäkkiä muistin.

48/18 42/16 41/16
    Lähetetty 17:59, 8.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  11. User has not uploaded an avatar
    lantti
    Profiili

Valkoisissa renkaissa tai muissa palikoissa ei ole mitään vikaa.

Lähetetty 20:50, 8.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  12. presta
    presta
    Profiili

Lukkolipat on tullu otettua parikertaa, nolotti.

Kerran olin kuumana kesäpäivänä pitkällä pyöräretkellä, ja juomat loppui kesken jo alkumatkasta. Lähimpään kauppaan arvioin olevan 30km.
    Jano oli kova, piti pysähtyä yhden talon pihaan pyytämään vettä juomapulloon. Tämä ei sinällään ole kai noloa, mutta matka jatkui ja kilometrin päässä olikin kyläkauppa. Näky oli muuten kuin keidas aavikolla.

Noloa on myös se, että käytän liikaa aikaa netissä nimen omaan tällä foorumilla pyörimiseen. Voisin vaikka ajaa enemmän.

# # # Myynnissä # # #
    Lähetetty 13:49, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  13. Eilen säädin levyjarruja tunnin ja ihmettelin kun ei saa minkäänlaista pitoa, vaikka säädän miten ottavaksi. Viimein keksin tarkistaa että onko jarrupaloissa pintaa. Ei muuten ollu.

skenen joukoissa seisot - skenen lippua kannat

" I'm built for comfort, I ain't built for speed"
    Lähetetty 13:51, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  14. mohnomishe
    mohnomishe
    Profiili

Eilen päätin opetella cyclocrossipyörällä bunnyhoppia kaatuneen puun yli. Lensin ekalla yrityksellä komeasti over the bars. Nyt on muuten polvet ja sääret mustelmilla. Kai täytyy jättää hoppailu niille, jotka osaa

Lähetetty 15:50, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  15. Npertj
    Npertj
    Profiili

ei vaan yritä uudestaan hölmö

vakiovänkääjä
    Lähetetty 16:28, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  16. mohnomishe
    mohnomishe
    Profiili

Npertj - 17:28, 9.6.2014  » 
    hölmö

Jos mahdollista niin ei vittumaista kommentointia tai pilkkaa vaan tuhtia tunnustustykitystä.

;_;

Lähetetty 16:43, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  17. tsa
    tsa
    Profiili

presta - 14:49, 9.6.2014  » 
    Kerran olin kuumana kesäpäivänä pitkällä pyöräretkellä, ja juomat loppui kesken jo alkumatkasta. Lähimpään kauppaan arvioin olevan 30km.
    Jano oli kova, piti pysähtyä yhden talon pihaan pyytämään vettä juomapulloon. Tämä ei sinällään ole kai noloa, mutta matka jatkui ja kilometrin päässä olikin kyläkauppa. Näky oli muuten kuin keidas aavikolla.

Työskennellessäni muutama kesä sitten pyöräilevänä lehdenjakajana pääsi vesi loppumaan kesken eräänä trooppisen kuumana yönä. Janon yltyessä kestämättömäksi join sitten epätoivoissani löytämäni pihalle jätetyn kastelukannun tyhjäksi. Onneksi se ei sisältänyt lisäravinteita.

Kipu kouluttaa, kipu kasvattaa.
    Lähetetty 16:59, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  18. qlt
    qlt
    Profiili

^:D

Serbiassa heräsin kerran roskakasasta ja koko mukana ollut omaisuus oli kadonnut nokosten aikana. Matkalla suurlähetystöön meinasin kuolla lämpöhalvaukseen ja oloa helpottaakseni join jonkun talon seinässä olleesta puutarhaletkulle tarkoitetusta hanasta. Luulin sen olevan paha, mutta kyllä toi kastelukannu vie voiton!

thefootdown - 13:55, 5.9.2014
    I was under the impression that the members of this forum were nice helpful people.
    Lähetetty 18:10, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  19. Smurf
    Smurf
    Profiili

mohnomishe - 16:50, 9.6.2014  » 
    Eilen päätin opetella cyclocrossipyörällä bunnyhoppia kaatuneen puun yli. Lensin ekalla yrityksellä komeasti over the bars. Nyt on muuten polvet ja sääret mustelmilla. Kai täytyy jättää hoppailu niille, jotka osaa

Kyllä se muutaman kyntämisen jälkeen menee tai useamman.. ennemmin tai myöhemmin kuitenkin.

Usko pois, kokemusta on.

Lähetetty 19:50, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  20. tsa - 17:59, 9.6.2014  » 
    Työskennellessäni muutama kesä sitten pyöräilevänä lehdenjakajana pääsi vesi loppumaan kesken eräänä trooppisen kuumana yönä. Janon yltyessä kestämättömäksi join sitten epätoivoissani löytämäni pihalle jätetyn kastelukannun tyhjäksi. Onneksi se ei sisältänyt lisäravinteita.

:'D Kiitos tästä, tämä on tähänastisista tunnustuksista ehdoton suosikkini! Luin ajat sitten ja vieläkin naurattaa.

Everything matters (probably because there is so much of it).
    - Roy Wagner
    44/17
    Lähetetty 21:40, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  21. oetseli
    oetseli
    Profiili

Pidän lukkoa kamalasti satulatolpan ympärillä. Merkkejäkin alkaa olemaan. Tosin ajelin tossa lukko repussa ja oli ihmeen hiljainen kyyti kyllä. Ei mitään enää, valaistuin juuri.

e: Bordo, joten ei ehkä pahin kolisija, mutta kuitenkin.

Lähetetty 22:38, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  22. mannine
    mannine
    Profiili

reppu on nolompi ku lukko kiinni tolpassa, koululaiset pitää reppua ja ne saa ajaa jalkakäytävillä

Natural Born Käppä
    Lähetetty 22:40, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  23. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

^Entä jos reppu on täynnä kaljaa tai muuta koululaisilta kiellettyä, onks se viä nolompi?

Tai se et repussa on paperia messissä, nuhanenän ja kakkapyllyn vuoksi. Ja puhun siis ihan omasta puolestani.

Lähetetty 23:21, 9.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  24. oetseli
    oetseli
    Profiili

^onks sulla sellanen pylly, et siihen kondensoituu kakkaa pinnalle tasaisin väliajoin tai?

Lähetetty 7:10, 10.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM
  25. Juissi
    Juissi
    Profiili

'Ajoin' kerran liukuportaat alas Itä-Pasilassa. Ei mennyt ihan ns putkeen se toimenpide.

...että sikäli.
    Lähetetty 9:00, 10.6.2014, 5 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: