Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Nolot tunnustukset (pyöriin liittyvät) huom: 1 postaus = 1 tunnustus

(609 posts)

1. rostfrid
    rostfrid
    Profiili

Kuvisopet kova. Kouluaikoina luulin että se on vain kädentaitojen opiskelua mutta sittemmin yhden kuvismaikkafrendin kautta olen ymmärtänyt että se on yhtä paljon oppilashuoltoa ja psykoanalyysiakin.

Päivän nolo tunnustus on kun jouduin taluttamaan Tivolitien junaradan puoleisen mäen. Tosin alamäen suuntaan. Jotenkin death wishini ei ole vielä saavuttanut voi vitu ei jaru alas Tivolitietä tasoa. Tai sitten aamulla ei ollut riittävästi promilleja.

车不如自行
    Lähetetty 1:31, 15.2.2020, 6 months sitten. # Login to Send PM
  2. Konsta
    Konsta
    Profiili

karzan - 9:02, 23.3.2020  » 
    kellon kilkuttelun sijasta kannattaa niiskuttaa ja yskiä ajellessaan..

Oon turvautunu tähän taktiikkaan iha oikeestikki tässä viime päivien aikana jo liian monta kertaa.
    Tämä topi lienee oikea tän seikan mainitsemiselle.

1-vaihteiset: RodagiraScottHelkamaSingularNopsa
    Lähetetty 10:05, 23.3.2020, 4 months sitten. # Login to Send PM
  3. Tykkään quill-ahead adapterista, eikä edes hävetä. Hyvä tuote.

Knit Fast. Dye yarn.
    Lähetetty 21:24, 7.5.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  4. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Tapahtui viime talvena. Ajoin Lahdenväylän yli Maaherrantietä ja oikealta Aulangontieltä tuli auto. Oon normaalisti tässä aina väistänyt, koska saavun pyörätieltä, mutta Aulangontielle olikin pystytetty kärkikolmio, joten ajattelin että nyt meen minä ensin. Käsienlevittelyä ja vittuiluahan siitä tuli, ei kuitenkaan äkkijarrutuksia tai suoranaista vaaraa.

Ratin takaa huudeltiin "sulla on itelläki kolmio ja sä tuut vasemmalta idiootti!", jolloin tosiaan huomasin kolmion omassa tulosuunnassakin. En ollu sitä ikinä kattonu koska pyörätieltä ajoradalle = väistämisvelvollisuus jo muutenkin. Hemmetti, olinkin väärässä ja tajusin sen. Huusin kuitenkin takaisin "vali vali", tein kädellä sukkanukkevalitusta ja jatkoin matkaani. Noloa, etten saanu myönnettyä virhettäni vaikka huomasin sen.

Ajattelin tän sopivan tänne tai ragelankaan mut siellä ei saa zeneillä. Ja olihan toi nolo juttu minkä tunnustin.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 16:52, 13.5.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  5. k_ma
    k_ma
    Profiili

Eli tulit sieltä ylikulkusillan suunnasta? Minusta tuon kolmion kuuluisi olla pyörätien oikeassa laidassa jotta se koskisi myös pyörätietä.

Ei niin ketterä, mutta aina eri paikassa.

Muista, että käyttäytymistäsi kaduilla ja julkisilla paikoilla tarkkaavat tuhannet silmät ja että ihmiset siitä tekevät johtopäätöksiään.
    Lähetetty 17:06, 13.5.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  6. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Joo sieltä tulin. Kärkikolmio koskee sijainnistaan riippumatta koko tietä, ei pelkästään ajorataa.

Lähetetty 22:18, 13.5.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  7. k_ma
    k_ma
    Profiili

Okke. No, se oli sit mun nolo tunnustus :)

Ei niin ketterä, mutta aina eri paikassa.

Muista, että käyttäytymistäsi kaduilla ja julkisilla paikoilla tarkkaavat tuhannet silmät ja että ihmiset siitä tekevät johtopäätöksiään.
    Lähetetty 23:59, 13.5.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  8. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

TIL: TRP (arvostettuja jarruja) onkin samaa lafkaa Tektron (ei niin arvostettuja jarruja) kanssa. Tektro Racing Products.

Lähetetty 14:58, 18.5.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  9. 41407
    41407
    Profiili

Tänään olin surkea peesikaveri länärin varrella. Hävettää. Oon rakentanu pääni sisällä toinen toistaan hienompia ja pätevämpiä selityksiä miks lähin vetää täysii ja droppasin sut mutta niistä viis. Olin tahditon ja moukkamainen. Toivon että tää jäi harmittaa mua enemmän ku sua. Pyydän anteeksi.

Lähetetty 22:11, 27.7.2020, 2 weeks sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Search with Google: