Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

110% – Orlowski & Rychtarski -fiilistely/spekulaatio/kriittisyys

(629 posts)

1. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

peltsip - 21:30, 21.2.2016  » 
    sori mutta toi näyttää semmoselta ntkt -hommalta. selviää aika äkkiä kun alkaa hahmottelemaan vaikka paintilla sitä säädettävää levarikiinnikettä tuohon.

peltsip - 9:19, 22.2.2016  » 

Lumikko - 23:32, 21.2.2016  » 
    Se voi olla kämmi.
    Peltsip: en tiiä Paintista mut mulla on useampi fillari ratahaarukanpäillä ja säädettävällä takajarrun paikalla. Mikä ntkt-homma mulla on nyt jääny huomaamatta?

pointti oli just se paintin käyttö. sillä paljastaa välillä nopeasti semmosia yksinkertaisia juttuja jotka jää helposti huomioimatta.
    sanoisin että ihan hyvä kompromissi tuollaisenaan tuo säätövaraton jarrukiinnike, todennäköisesti saa lukittua halvoilla vaijerijarruillakin takajarrun vaikkei ole ihan maksimaalinen pinta-ala kontaktissa.

peltsip - 9:35, 22.2.2016  » 

accro - 9:23, 22.2.2016  » 
    Löydän google-haulla sata toimivaa ratkaisua, jossa on horisontaaliset dropit ja hahlot jarrusatulalle. Ei tarvi ees kompromissia eikä painttia.

just tän takia kannattais nyt vaan uskoa ja piirrellä sillä paintilla. niin huomaisitte ihan ite vähän juttuja ja ehkä jopa ymmärtäisitte sen jälkeen.

peltsip - 11:44, 22.2.2016  » 
    aika söpöä katsoa sivusta kun huudellaan lujaan ääneen sitä miten ei ns hiffata juttuja alkuunkaan.

peltsip - 12:37, 22.2.2016  » 

kid_scientifik - 12:14, 22.2.2016  » 
    mitä tarkoitat mutulla?

en ole mikään tutkija mutta veikkaisin että tää on semmosta joka ei perustu faktoihin. vähän ikävä pattitilanne tässä kun asiantuntijuuden taso ei riitä omien faktojen tsekkaamiseen.

peltsip - 13:05, 22.2.2016  » 
    no miettikää nyt vittu oikeesti isot ihmiset. ja käyttäkää sitä painttia niinkuin kehotin ja piirtäkää ne hahlot. sit mietitte että jos toi ratkasu on riittävän hyvä niin kannattiko.

mites, sopisiko sen painttikuvan ennakoitua valmistumisajankohtaa alkaa tiedustelemaan?

Partatera-Pietari - 18:19, 24.3.2019  » 
    palveluiden tarjoaminen nyt vain tulee kehittymään tällaiseen suuntaan
    Lähetetty 15:10, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  2. nalle wheelroos
    nalle wheelroos
    Profiili

kid_scientifik - 12:14, 19.3.2015  » 
    vittu mitä hapuilua taas. en minä ala sinua ilmaiseksi opettamaan.

itehän oon vaan tällä metakeskustelemassa

puheenvuoroni ei sisällä propositioita, väittämiä, omia näkemyksiä, mielipiteitä, mitään

bullhorn pride ry
    Lähetetty 15:12, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  3. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

^toi olis kyllä kovin veto peltikseltä ikinä. eli ladata homma painttikuvan varaan ja jättää se painttikuva kuitenkin lopulta piirtämättä, ja sättiä sitten tietämättömiä.

e. on muuten ns. hinnaton tuo keskustelu, josta quottasit.

Lähetetty 15:13, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  4. jussi - 15:00, 19.3.2015  » 
    Mikäs ihme tää newgenin negiksen ja FFiiron Pelago-dissausmeno täällä nyt oikein on?

vitun hyvä quottaus nalle, oonki ettiny aikani tätä jussin kommenttia mun ja jonin pelago-haters-clubin kerhotalon etuoven yläpuolelle teetettävään pronssilaattaan.

Lähetetty 15:21, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  5. peltsip
    peltsip
    Profiili

sen painttikuvan pointti on että siinä itse tajuaisi juttuja sitä tehdessä. alan kyllä epäilemään että painttikuvat on tehty moneen kertaan mutta ei ole tajuttu tuosta tivaamisesta päätellen.

gpxgxp leiriin laskuri count 22.4.2017 = 100+100+10+160+30=400e
    Lähetetty 15:29, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  6. Tää lanka on viihdyttän hyvin tylsää duunipäivää.

kid_scientifik - 9:13, 4.1.2017  » 
    valot sammutettu loistavat kirkkaina
    Lähetetty 15:29, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  7. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

peltsip - 15:29, 22.2.2016  » 
    sen painttikuvan pointti on että siinä itse tajuaisi juttuja sitä tehdessä. alan kyllä epäilemään että painttikuvat on tehty moneen kertaan mutta ei ole tajuttu tuosta tivaamisesta päätellen.

ei kukaan ymmärrä millainen painttikuva pitäisi piirtää ja mitä sen pohjalta pitäisi selvitä.

eli laita nyt vaan se painttikuva. ihan itse. ja mielellään selityksen kera.

äläkä sössötä tivaamisesta kun itse olet homman painttikuvan varaan virittänyt. kyllä sen perään on silloin täysin oikeutettua kysellä.

Lähetetty 15:31, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  8. Npertj
    Npertj
    Profiili

näkisin että tuo emacsilla veivattu havainnekuva ajaa peltsipin ajaman paintillapiirtelyaktin asian

vai kuinka

vakiovänkääjä
    Lähetetty 15:42, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  9. kid_scientifik - 15:31, 22.2.2016  » 

ei kukaan ymmärrä millainen painttikuva pitäisi piirtää ja mitä sen pohjalta pitäisi selvitä.
    äläkä sössötä tivaamisesta kun itse olet homman painttikuvan varaan virittänyt. kyllä sen perään on silloin täysin oikeutettua kysellä.

Ihan vaan varmistan. Onko nyt niin että jos sä et ns. ymmärrä niin kukaan ei ns. ymmärrä?

"Probably you havent heard of me before? If I know the ball park and buyer knows it then it's enough isn't it?"
    Lähetetty 15:44, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  10. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

siis tuoko on se koko tuon peltiksen yllä olevan usean viestin ähinän autuaaksi oikeuttava ratkaisu? eli että tuon pohjalta rych-jäbän korvakeratkaisu on täysin funktionaalinen ja perusteltavissa?

mitä vittua?!

Lähetetty 15:47, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  11. peltsip
    peltsip
    Profiili

joo emacskuva on hyvä, vielä selkeämpi kuin painttituherrus ja mittakaavassakin.

gpxgxp leiriin laskuri count 22.4.2017 = 100+100+10+160+30=400e
    Lähetetty 15:47, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  12. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

syvakma1 - 15:44, 22.2.2016  » 

kid_scientifik - 15:31, 22.2.2016  » 

Ihan vaan varmistan. Onko nyt niin että jos sä et ns. ymmärrä niin kukaan ei ns. ymmärrä?

piirrä toki. ja/tai selitä.

Lähetetty 15:48, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  13. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

eli ei laittanu slotteja, koska kiinteelläkin korvakkeella pystyy akselia siirtämään tietyissä rajoissa?

just.

e. allekirjoittavatko periaatteessa myös ihan tolkun miehinä pitämäni lumikko ja näpertäjä tämän?

Lähetetty 15:49, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  14. Npertj
    Npertj
    Profiili

kukaan ei ole täällä väittänyt että toi ois hyvä mutta voi silti olla perusteltavissa

e: haluaisin tietää onko

vakiovänkääjä
    Lähetetty 15:52, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  15. Varsinainen kysymys ei koskenut piirrosta/paintia, vaan ajatustasi jossa yleistit oman käsityskykysi koskemaan kaikkia muitakin.

"Probably you havent heard of me before? If I know the ball park and buyer knows it then it's enough isn't it?"
  16. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

"voi silti olla perusteltavissa"?

toihan on ihan vitun urpo ratkaisu.

17. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

syvakma1 - 15:52, 22.2.2016  » 
    Varsinainen kysymys ei koskenut piirrosta/paintia, vaan ajatustasi jossa yleistit oman käsityskykysi koskemaan kaikkia muitakin.

eli mitä mieltä olet tuosta? ymmärrätkö kuvan perusteella, että kyseessä on funktionaalinen ratkaisu?

Lähetetty 15:53, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  18. josbanse
    josbanse
    Profiili

kid_scientifik - 15:49, 22.2.2016  » 
    eli ei laittanu slotteja, koska kiinteelläkin korvakkeella pystyy akselia siirtämään tietyissä rajoissa?
    just.
    e. allekirjoittavatko periaatteessa myös ihan tolkun miehinä pitämäni lumikko ja näpertäjä tämän?

Mistäs sitä tietää, josko asiakas on noin pähkäillyt ja päätynyt tuohon ratkaisuun. Yhden linkin lisääminen kuitenkin siirtää tuota kiekkoa maksimissaan sen 13 milliä, halflinkin puolet.

Lähetetty 15:54, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  19. makko
    makko
    Profiili

Mun päähän sattuu lukea tätä helvetin ainaista kid vs maailma kinastelua

Lähetetty 16:07, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  20. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

huolestuttavaa nettidiskurssissa on ennen kaikkea

a) yleinen relativointi, josta on jo ollut puhetta, ja

b) polarisoiva personointi.

jälkimmäinen tarkoittaa eri näkemysten asettamista yhteismitalliseksi poteroimalla ne esittäjiensä ja niihin kiinnitettyjen, otaksuttujen näkemysten ja ominaisuuksien mukaan.

tästä seurauksena suurin osa välttelee keskusteluita ylipäänsä tai ainakin mahdollisuutta tulla asetetuksi kinastelevaksi osapuoleksi, jompaankumpaan ääripäähän. eli postailee korkeintaan poppareita ja päänsärkyjä.

olen huolissani.

Lähetetty 16:11, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  21. Konsta
    Konsta
    Profiili

^ Toihan pätee kyllä internetin ulkopuolellakin iha täysin.

1-vaihteiset: RodagiraScottHelkamaSingularNopsa
    Lähetetty 16:13, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  22. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

varmasti. mutta kaikki mainitut tekijät kärjistyvät ja tehostuvat nettiympäristössä.

Lähetetty 16:13, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  23. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Skidin on nyt vaan vaikea myöntää, että vaikka tuo ei ole hirveän hyvä ratkaisu, se ei myöskään ole käyttökelvoton tai täysin objektiivisesti virheeksi laskettavissa.

En tajua miten noin korkeasti koulutettu nelikymppinen voi olla näin mustavalkoinen asiassa, jossa päivänselvästi on liikkumavaraa harmaalla alueella.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 16:24, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  24. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

en todellakaan myönnä. ratkaisu on todella huono. ja parempi olisi ollut samalla vaivalla toteutettavissa.

Lähetetty 16:26, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  25. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Voit olla ihan vapaasti myöntämättä. Muut keskustelijat kyllä huomaavat tässä villakoiran ytimen, ja pyrkimyksesi esittää puolalaiselta tekijältä rungon hankkimisen riskinä - "koska voi tulla kämmejä" - näkyy kaikille jossain naurettavan ja säälittävän välimaastossa räpiköivänä yritelmänä.

Omasta mielestäni IS-mountit ovat muutenkin urpo ratkaisu ja Post mountit nykypäivää: kevyemmät ja nätimmät.

En kuiteskaa sano rungontekijän kämmänneen, vaikka IS-korvaketta käyttääkin.

Noista korvakkeista voi olla montaa mieltä. Puolasta voi kuitenkin parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan tilata custom-rungon turvallisesti ja säästää rahaa.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 16:27, 22.2.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: