Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Palpa- ja beater-tarroja skenelle

(139 posts)

1. Vituttaa kyllä jos se kirje on oikeasti kadonnut. Ei tietysti voi täysin poissulkea sitäkään selitystä, että meikäläinen on kämmäilly nimen/osoitteen kanssa, mutta... Painokin oli muistaakseni n. 30g kun punnitsin, joten pitäisi kulkea yhdellä postimerkillä 2. luokan kirjeenä ilman ongelmia.

Hyväksyttävän AMA:n postaaminen Yksivaihteeseen on tarkkaa hommaa kuin persereiän poraaminen keppihevoselle.
    -Lumikko
    Lähetetty 17:34, 10.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  2. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^emmää usko et nimen/osoitteen kans on voinut tulla kovin paljoo kämmiä, jollei oo kirjottanut kaikkee väärin. Kyl mää syytän itellaa tästä.

Oh well, mut joskus vaan käy näin. Just viikonloppuna kaveri kerto miten itella oli omin päineen ohjannut kirjeitä väärään/edelliseen osoitteeseen, vaikka toiset kirjeet taas oli menneet perille just sinne oikeeseen paikkaan.

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 17:41, 10.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  3. mikkes
    mikkes
    Profiili

kyttyra - 16:41, 10.12.2013  » 
    ...miten itella oli omin päineen ohjannut kirjeitä väärään/edelliseen osoitteeseen, vaikka toiset kirjeet taas oli menneet perille just sinne oikeeseen paikkaan.

Meikäläinen kun elää tätä Savonlinna - Turku väliä opiskeluajat, niin voin kyllä todellakin yhtyä tuohon. Postia sataa ihan sattumanvaraisesti kumpaankin osoitteeseen, ja kerran kun selvittelin erään kirjeen kohtaloa, niin ei Itellalla ollut mitään selityksiä niiden säädöille.

Lähetetty 18:58, 10.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  4. DanielBraun - 13:47, 4.12.2013  » 
    Itella hoitaa!
    Mä oon tainnu aikaisemminkin mainita, mut helvetinmoista kusipaska rahastusta koko kioski.

Toistan itseäni

kid_scientifik - 9:13, 4.1.2017  » 
    valot sammutettu loistavat kirkkaina
    Lähetetty 19:02, 10.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  5. hemppa3000
    hemppa3000
    Profiili

Jupe - 13:39, 5.12.2013  » 
    Sen sijaan kuvat kiinnostaa, joten laittakaapa näytille mihin tarroja on liimailtu!

Nopsa sai decalssin

Lähetetty 18:02, 14.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  6. mohnomishe
    mohnomishe
    Profiili

palpa double whopper

Lähetetty 2:33, 15.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  7. MikeNAS
    MikeNAS
    Profiili

Jupe - 16:18, 10.12.2013  » 

kyttyra - 15:58, 10.12.2013  » 
    2. Onnistuisikohan lisäerän teettäminen turqulaisille kun MikeNAS palaa? Käsittääkseni kaikki oleellinen pitäisi olla jo valmiina Biminin-miehellä.

Mä en ole hetkeen, tai ollenkaan palaamassa samoihin töihin. Näillä näkymin Suomeen vasta joskus ensi kesänä, tai jos sittenkään. Laitan silti pienen lisäerä tilauksen menemään, toimitusaika täysin avoin ellen sitten käy itse tekemässä niitä joululomalla kun olen Suomessa.

Lähetetty 3:45, 15.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  8. Lisäerä olis hieno homma ja mun puolesta ne vois toimittaa suoraan Anterolle. Merkkasin kaikkiin kuoriin myös omat osoitetietoni eikä Turun kuori ole tullut takaisinkaan. Turun tarrat taitaa olla Itellan ikuisessa loopissa. Tosi paska homma.

Pistäkees lisää kuvia!

Hyväksyttävän AMA:n postaaminen Yksivaihteeseen on tarkkaa hommaa kuin persereiän poraaminen keppihevoselle.
    -Lumikko
    Lähetetty 23:53, 16.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  9. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

HEI ETTE USKO! POSTILAATIKOSTA TIPAHTI JUST ÄSKEN KIRJE, JOKA SISÄLTÄÄ...TARROJA! Kirje btw leimattu Turussa 9.12.

6 sinistä columbus palpatarraa
    6 punaista columbus palpatarraa
    6 sinistä columbus beatertarraa
    6 punaista columbus beatertarraa
    7 kierrätyspalpatarraa (joista yks pyydettiin varaamaan)

Eli saapi noutaa tai sit toimittelen kaupungille joskus. Koetan jakaa niitä oikeudenmukaisesti ja tasaisesti.

EDIT ...tämän lisäksi 2 postikorttia, osoitettu jollekin toiselle Leppäselle...

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 14:35, 18.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  10. Hyväksyttävän AMA:n postaaminen Yksivaihteeseen on tarkkaa hommaa kuin persereiän poraaminen keppihevoselle.
    -Lumikko
    Lähetetty 14:44, 18.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  11. mulla on pari columbus palpaa ja yksi beater jos joku hesalanmäellä kaipaa

Being a loser is such a drag
    Lähetetty 14:44, 18.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  12. Erik
    Erik
    Profiili

^ Meigä! Nappaa messiin, jos joudat.

En edes ymmärrä miksi hukkaatte aikaa tässä threadissa!
    Lähetetty 14:49, 18.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  13. mohnomishe - 1:33, 15.12.2013  » 
    palpa double whopper
    http://i.imgur.com/9yOib7K.jpg

Menikö sullakin vinoon? :)

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 15:20, 18.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  14. Kampi
    Kampi
    Profiili

Mullekin kelpaa palpa ja beater tarrat, jos jollain on ylilmääräisenä?

The terrible form determines the range.
    Lähetetty 15:23, 18.12.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Search with Google: