Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Soittokello, pirikello, äänitorvi tai töötti

(208 posts)

1. Otto ehkä ironisesti kysyi soittokellojen perään kellotopsussa ja eihän täällä soittokelloille omaa lankaa ollutkaan tätä ennen.

Itsellä oli Pelagon kupoli käytössä, mut varsin heikosti kesti ihan perus kaupunkiajoa, joten viskoin jotkhaan. nyt ois haussa semmoinen ring-ring-kello työmatkapyörään, jotta saisi lampaita paimentaa. Ilman kättä en osaa vislatakaan.

Spoke Divider

Spoke Divider
    Lähetetty 11:19, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  2. konkeli
    konkeli
    Profiili

Mä sanon Ding-dong. Kauniimman puoliskon kauppakassissa on joku mätänetistä kotoisin oleva varsin äänekäs kello, se on hyvä. Tosin aerodynamiikka kärsii rajusti.

***Ei nää mitään saatanan taikamiekkoja ole vaan polkupyöriä.*** Jii/2013

lisäys 01/2015: "vitun pällit"
    Lähetetty 11:23, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  3. Smurf
    Smurf
    Profiili

Pelagon avaruudetinkello on kiva (kuparin värinen).. jää soimaan pitkäksi aikaa.

Lähetetty 11:24, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  4. netspider
    netspider
    Profiili

Suosituksia suht. kompakteista, kovaäänisistä ja jämäköistä soittokelloista erityisesti OS-tangolle otetaan vastaan.

Mä en tahdo muuta kun et
    dingdong-kelloni
    soittaa saa
    pimpeli pom
    pimpeli pom

Kun ajat, aja!
    Lähetetty 11:25, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  5. mez
    mez
    Profiili

Törmäsin tämmöseen ja olin et jummijammi tää on saatava. Hyvän näkönen ja kaikkea. Mut emmä 50 dolppua kellosta maksa.

“Nothing compares with the simple pleasure of a bike ride.” John F. Kennedy
    Lähetetty 11:28, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  6. SanttuT
    SanttuT
    Profiili

Mulla on muutama erilainen kello.

Prismasta peruskello. Ääni on tuttu ja turvallinen rrr-ring. Toimii.

Lontoosta tuotu kaksiääninen kello. Ding-dong. Toimii, tosin osa porukasta sekoittaa ovikelloon.

Ja vielä performance ja katurata, musta peukalolla kierrettävä kello. Kli-kli-kling. Toimii ja on kevyehkö.

radalle 51/13
    kadulle 47/19
    Lähetetty 11:28, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  7. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

^oisko viimeksi mainitusta lisäinfoja? määreet mätsäsivät.

Partatera-Pietari - 18:19, 24.3.2019  » 
    palveluiden tarjoaminen nyt vain tulee kehittymään tällaiseen suuntaan
    Lähetetty 11:31, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  8. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Prisman peruskello on luottokampe, mutta oli puhetta, että olisivat siirtyneet myymään toista mallia. Sitä samaa, melko samannäköistä, jota fillarikellarikin myy. Ihan hienosti pärisee sekin, mutta kestää vähemmän kaatuilua ja pitää enemmän tahatonta ääntä röykkyisellä alustalla.
    Pidemmillä ruuveilla noi sopii ylikokoiseenkin. Tai vaikka stemmiin.

Lähetetty 11:32, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  9. Samps
    Samps
    Profiili

Mä olen tässä jo pitkään odotellut että the belllin verkkokauppa aukeais. Kickstarterista myös.

Cinelli because it's mash no one cool rides a dodildo | Myydään: A: kromikeula M: Fiksikiekot
    Lähetetty 11:33, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  10. SanttuT
    SanttuT
    Profiili

Onhan tuolla toisessakin kelloketjussa kuvia, niin pitänee ottaa omista kelloista tänne räpsyt.

Katuradan kello suunnileen kuvan mukainen.

radalle 51/13
    kadulle 47/19
    Lähetetty 11:34, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  11. kaupunkimaasturissa honk-honk-torvi clasulta

muissa käytän suutani

Lähetetty 11:36, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  12. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

juu, piti tarkentamani, että mistäpäin? pienelle ja vähäeleiselle kellolle olisi tarvetta.

Lähetetty 11:37, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  13. Smurf
    Smurf
    Profiili

Mulla on myös tuollainen ja toinen vastaaava "pikakiinnityksellä" ihan kelpoja kilkuttimia.

Harmi että kököstivät prisman kruunukelloja, vanhempi malli sieti aika kauan rinkuttelua ennen kuin jousi antoi myöden.

Lähetetty 11:41, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  14. Ihiis
    Ihiis
    Profiili

Siivu gatorii katuun varoitukseks tarvittaessa.Hyvä töötti(ei halpa).

Lähetetty 11:41, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  15. konkeli
    konkeli
    Profiili

Hopen vapari on myös todettu hyväksi varoittimeksi. Maantielenkitkin muuttuivat pyörittämiseksi kun vaparia ei voi ilman tulppia kuunnella.

***Ei nää mitään saatanan taikamiekkoja ole vaan polkupyöriä.*** Jii/2013

lisäys 01/2015: "vitun pällit"
    Lähetetty 11:42, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  16. netspider
    netspider
    Profiili

Smurf - 12:41, 5.9.2013  » 

Mulla on myös tuollainen ja toinen vastaaava "pikakiinnityksellä" ihan kelpoja kilkuttimia.
    Harmi että kököstivät prisman kruunukelloja, vanhempi malli sieti aika kauan rinkuttelua ennen kuin jousi antoi myöden.

Mulla on näistä pelkästään huonoja kokemuksia. Toimii jonkun aikaa ennenkuin jousi löystyy. Ääni on myös todella hiljainen. Jousi on myös vempula eli se pitää virittää juuri oikeaan suuntaan että kilahtaa metalliin. Hanskat kädessä talvella mission impossible.

E: hmm, saattaakin olla hieman eri malli, omissani on liipasinosa ehkä hieman lyhyempi.

Kun ajat, aja!
    Lähetetty 11:43, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  17. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

^^pätee myös kingiin; ei tee mieli coastailla. tunnustan käyttäväni ajoittain myös skiddausta äänimerkkinä =/

Lähetetty 11:45, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  18. Samps - 12:33, 5.9.2013  » 
    Mä olen tässä jo pitkään odotellut että the belllin verkkokauppa aukeais. Kickstarterista myös.

No voi jehna. Ylisuunniteltua paskaa tyylitietoisille idiooteille. Toi ylempänä oleva KS-projekti sentään toimii myös loskassa ja pakkasessa, eikä siinä ole muovista äänenvaimenninta ympärillä. Kallis disainer-kilikello, joka irtoaa käden käänteessä, kiinnostaa myös.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 11:47, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  19. peltsip
    peltsip
    Profiili

netspider - 12:43, 5.9.2013  » 

Smurf - 12:41, 5.9.2013  » 

Mulla on näistä pelkästään huonoja kokemuksia.

kuin myös, varmaan 3 tai 4 erilaista olen käyttänyt ja kaikki yhtä huonoja. nyt on vielä yksi käytössä josta pitäis päästä eroon eli löytää parempi tilalle.

e: crescent retron vakio, jokseenkin tällainen on hyväksi koettu kun ei ole jousta:

gpxgxp leiriin laskuri count 22.4.2017 = 100+100+10+160+30=400e
    Lähetetty 11:48, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  20. Smurf
    Smurf
    Profiili

^mulle voi kierrättää ihan ilmaiseksi.

Lähetetty 11:49, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  21. ritari_s
    ritari_s
    Profiili

dx:n kello on edukas ja helppo kiinnittää, samoja tais olla CRC:ssäkin melkein samaan hintaan mutta niissä on joku urpo teksti valkoisella.

edittiä: ääni tossa vois kyllä olla inasen kovempikin.

Epäilyttävästi YV-henkinen hemmo
    Lähetetty 11:52, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  22. nalle wheelroos
    nalle wheelroos
    Profiili

Mulla on kyllä se Pelagon kello palvellut ihan ansiokkaasti nyt pari vuotta, tosin välillä on pitänyt muistaa kiristää se kupoliosa ettei leviä käsiin. Oli kivijalkakauppojen valikoimasta ainoa joka miellytti silmää, asennettu stongaan 90 asteen kulmassa kupoli kuskiin päin. Ihan keskustassa ajellessa joutuu välillä kilkuttelemaan jonkun aikaa että edessäolevat kuulee/tajuaa, kai niille huutaakin voisi. Aina välillä tulee haaveilleeksi Airzoundista, mutta sillä heruisi tilan lisäksi varmaan jotkut sakot. Toki myös ihavituruma + epäkäytännöllinen.

puheenvuoroni ei sisällä propositioita, väittämiä, omia näkemyksiä, mielipiteitä, mitään

bullhorn pride ry
    Lähetetty 11:53, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  23. alfns
    alfns
    Profiili

Biltsun pikakiinnityskellot on ollu hyviä. Pieniä, halpoja ja riittävän äänekkäitä. Raision kaupasta on ainakin vielä hetki sitten saanu mustana ja tukevammalla kielekkeellä olevia, toi näyttää rimpulalta.

Lähetetty 11:55, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  24. hvt
    hvt
    Profiili

Minulla on Crane Karen kiinnitettynä kierteytettyyn spaceriin. Näyttää ja kuulostaa kivalta, mutta ääni on vilkkaammilla väylillä joskus vähän turhan vaimea.

Lähetetty 11:57, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  25. jonielmeri
    jonielmeri
    Profiili

netspider - 12:25, 5.9.2013  » 
    Suosituksia suht. kompakteista, kovaäänisistä ja jämäköistä soittokelloista erityisesti OS-tangolle otetaan vastaan.

Kona Storessa oli pari laatikkoo valoja ja kelloja joita sai ottaa ilmaseks. Ite otin yhden pimputtimen OS tankoon.
    En nyt tiedä onko kovin jämäkkä ja pitkäikäinen, mutta kun ilmatteeks saa, niin nappaa kerralla pari mukaan.

kagge
    Lähetetty 11:58, 5.9.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: