Yksivaihde.net » Aiheen vierestä – Offtopic

turvallisesti kotiin topic

(25 posts)
  • Started 7 years ago by pieni merenneito
  • Latest reply from N00bieMcN00bface

1. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

tulin turvallisesti kotiin

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 3:12, 25.7.2013, 7 years sitten. # Login to Send PM
  2. Tomas
    Tomas
    Profiili

samoin

Lähetetty 3:23, 25.7.2013, 7 years sitten. # Login to Send PM
  3. Gonnorz
    Gonnorz
    Profiili

Hyvä lanka! minun tarvitsisi ostaa uusi lamppu että pääsisin turvallisemmin kotiin

In finland we have this thing called reilu meininki
    Opetelkaa ajaa, vittu
    Lähetetty 3:34, 25.7.2013, 7 years sitten. # Login to Send PM
  4. alfns
    alfns
    Profiili

pieni merenneito - 3:12, 25.7.2013  » 
    tulin turvallisesti kotiin

Sama

Lähetetty 4:58, 25.7.2013, 7 years sitten. # Login to Send PM
  5. mannine
    mannine
    Profiili

Olen harkinnut mestarinherkun ruokien kotiin toimitusta ettei tarvisi poistua kotoa

Natural Born Käppä
    Lähetetty 7:18, 25.7.2013, 7 years sitten. # Login to Send PM
  6. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

Noniin,

otetaas tästä maltillinen nosto kun en kehtaa uutta topsotinta aloitella. Oikeestaan tää topicii on valmiiks aika hyvin nimettykkin, vaikkakin oman topsulin olisin nimennyt "walk of shame topic", mutta whateverest.

Mää tuossa hiljan aloin ton fixed gear ajelun ja oon kyllä tykänny siitä puuhasta ei siinä mitään hitompia itsessään; sen kun menee vaan.

Vaan kun muuten elämässä paineet, ressi, merkityksettömyydentunne, tunteet ja mitä näitä nyt onkaan pääsee kasaantuun niin kaljaahan siinä alkaa vetämään. Vähemmästäkin. Ja kun se kamelin selkä saattaa nasahtaa poikki missä vaan milloin vaan, vaikka suht pienellä pyöräretkellä jossa esim ajelet 10km frendin luo morottaan ja sit vedätkin päädyt etkä uskalla enää ajaa pyörää niin siinä "walk of shamella" sitä on sitte voinu hyvin reflektoida elämäänsä ja valintoja.

Onko täällä sellasta deekumpaa tai tuurijuoppoo jengiä joka joko jättää fillarinsa suunnilleen siihen mihin ajokuntokin jää, tai taluttaa himaan? Kumpaan te viinapirun kiusaamat päädytte? Vai ajatteko vaan ja juopontuurilla kaikki mene paremmin kuin odotettud'?

Enköhän mä ennen lumia kerran tai kaks vielä taluttele jotenka taluttelemisiin!

joo mullon toi ***** vanha mäshi
    Lähetetty 16:51, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  7. lluque
    lluque
    Profiili

Kylhän noita pubeja ja peijaisia tulee koluttua pyörällä. Yleensä skarppaan sen verran kuitenkin et ei oo täysin wasted ja ihan hyvin on päässy polkien himaan. Mut pari hassua kertaa turvautunut bussiin tahi taksiin ja hakenut tsygän seuraavana päivänä.

Lähetetty 17:10, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  8. kunba
    kunba
    Profiili

Kaikki pyöräilijät on juoppoja mut kaikki juopot ei oo pyöräilijöitä.

kaukomieli - 18:38, 21.8.2020  » 
    luokaa niitä trendejä älkääkä piipittäkö.
    Lähetetty 17:34, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  9. e@e
    e@e
    Profiili

joskus oon saattanu biänes maiztiz ajaa fixed gear pyöräl kotii

JYYYH TERRRVE
    Lähetetty 17:46, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  10. ^ sama

hemmetin hemmetti - 13:53, 20.11.2017  » 
    Oispa aikaa ja rahaa ja sopiva fillari ja kovempi kunto.
    Lähetetty 18:22, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  11. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

lasketaaks savuissa ajelu?

Lähetetty 18:32, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  12. kunba
    kunba
    Profiili

Ei oikeestaan koska oletetusti normaali olotila kuitenkin.

kaukomieli - 18:38, 21.8.2020  » 
    luokaa niitä trendejä älkääkä piipittäkö.
    Lähetetty 18:48, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  13. .....
    .....
    Profiili

no onhan tässä tullu vedettä

Lähetetty 19:23, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  14. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

Joo ei mun mielestä savuista tarvi erikseen ees mainita.

Lähetetty 19:26, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  15. .....
    .....
    Profiili

N00bieMcN00bface - 19:26, 7.7.2020  » 
    Joo ei mun mielestä savuista tarvi erikseen ees mainita.

Vedin viikonloppuna vähän pilvee whipskid niskalle >:3

En minä siis vaan joku vintagekaupan myyjä

Lähetetty 19:29, 7.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  16. IhanaTaina
    IhanaTaina
    Profiili

Eipä oo liikaa tullu ajeltua kännissä enää. Tykitin parkkeeratun auton lunastuskuntoon, katkaisin solisluuni ja portaprot siinä samalla. Ambulanssi haki korttelinpäähän tyksiin ja havahduin sieltä sitten. Meni hermot paikalla oleeseen lääkäriin, kysyin olenko vapaa lähtemään. Kieltäydyin kipulääkkeistä ja kävelin kotiin, välillä pysähdyin huutamaan kivusta. Seuraavana päivänä round2 terveystalossa ja paluu tapahtumapaikalle: pyörä pöllitty, noh oppirahoja.
    Tästä oppineena ostin dirt pyörän, koska ei enää kuumottanut. Noh se pyörä on sittemmin myyty, kun ei tullut kuitenkaan ajettua.
    Tarinasta palauduttu aivan hyvin, kaikenkaikkiaan naurattaa koko homma.

Lähetetty 9:15, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  17. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

Oon kaatunu kännissä naamalteni sekä pyörällä että skeitillä mut sillai ihan vähän vaan.

Lähetetty 9:39, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  18. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

En ole ikinä jättäny fillariani menomestoille, olin missä kunnossa vaan. Ja joskus se on johtanu pahoihinkin kaatumisiin, puhdasta tuuria että oon hengissä vielä. Nyttemmin en juurikaan juo paitsi olutta tai viiniä ruuan kanssa, vähensin tälle tasolle jo ennen lapsen syntymää koska pienen ihmisen tekeminen orvoksi on niin tyhmä ajatus että jopa minä pyrin sitä välttämään.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 10:13, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  19. baader
    baader
    Profiili

Nuorena sitä pari kertaa heräs niin että fillari oli poissa, enkä enää muistanut missä.
    Yhdestä otin lukon tarakasta poliisin huutokaupassa.

Samoin joskus seurasin omia jälkiä lumessa aamulla kun hain ruokaa ja olin ajellu koko matkan keskellä tietä, ja suoraan läpi kahden liikenneympyrän.

Lapset kyllä on hillinnyt humalahakuista juomista paljon.

-Clubs are for seals-
    Lähetetty 10:36, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  20. ununu
    ununu
    Profiili

en ois oppinu ajaa fixed gear selvin päin koska fixed gear jarruilla ei todellakaa ollu mikää juttu viel sillo

also

ununu - 9:03, 9.8.2016  » 
    sadan tonnin cargo populuksen edes lukitsematta städärin pilkkuun asti

ei ees oltu populukses missää välis

Lähetetty 10:45, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  21. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

kaukomieli - 9:39, 8.7.2020  » 
    Oon kaatunu kännissä naamalteni sekä pyörällä että skeitillä mut sillai ihan vähän vaan.

Itsellä samankaltasia kokemuksia! Ei oo kovin helmee se, kun herätessään miettii onks outo olo darraa vai aivotärähdystä. Sillähän ei olis väliäkään jos ei olis heränny noita oloja miettimään.

Jännä toi et skidit sitte jengillä kääntää fokusta. Taidatte olla ainakin sillä mittapuulla hyviä isukkeja, onnee teille!

Itte en oo valmis summonaan jotain olentoo olemisen karuun heittelyyn siinä toivossa, että mun dokailu siinä samalla rauhoittuis, mut *kippis*

Mites teitä jotka ootte pannutellu hönöpäissään niin onko tullu poliisijuttuja ja onko puhallutettu? Onks tullu isoo soosoota vai minkälaista siinä tapahtuu?

Lähetetty 16:08, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  22. IhanaTaina
    IhanaTaina
    Profiili

Taisin puhaltaa jotain 1.5 ellen väärin muista, voi olla että enemmänkin. Enivei olin aika hyvässä sanoisinkoettä. Poliisilta tuli puhelu, totesivat että kehon vauriot riittänee muistutukseksi. Vakuutusyhtiö ilmoitti korvaavansa 2/3 vaurioista koska töhöilty kännissä. Lopulta omat kulut 50€ ambulanssimaksu jota en edes jaksanut hakea vakuutuksesta ja ortopedikäynti kuitattiin täysin. Vakuutusyhtiö ei koskaan perinyt mitään siihen kolhittuun autoon liittyen, tiedä siitä sitten. Pyörällä ei kuitenkaan ole promillerajaa varsinaisesti niin varmaan vähän tulkinnanvaraista hommaa. Jos joku muu ihminen olisi loukkaantunut rytäkässä olisi todnäk liikenteen vaarantamisesta ollut kyse.

Lähetetty 16:28, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  23. nikamat
    nikamat
    Profiili

Ite oon huomannu, että pienessä tuiskeessakin pysyy fixed gear pyörällä paremmin pystyssä ja eteneminen on huomattavasti suorempaa, kuin omilla jaloilla. Kroppa tosin pistää aina stopin ennen kun oon siinä kunnossa, etten pyörällä pysyisi pystyssä tai muistaisi aamulla miten oon kotiin tullut. Pää pysyy myös sen verta mukana, että tietoisesti ajaa ei-täysii ja alkaa hudastelemaan jo hyvissä ajoin ennen risteyksiä ja muida kadun käyttäjiä. Pannuttanut oon monesti, mutta aina selvin päin. Eihän se fiksua oo sooseissa liikkua pyörällä, mutta on se itselle vakaampaa ja turvallisemman tuntusta kun lähteä dallaamaan.

Ikkuna ihmisen ahtaaseen sieluun ja iloiseen jokko-oksenteluun.

Haistappa kuule teoriaukko paska.
    Lähetetty 20:18, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  24. kaukomieli
    kaukomieli
    Profiili

N00bieMcN00bface - 16:08, 8.7.2020  » 

kaukomieli - 9:39, 8.7.2020  » 

Itsellä samankaltasia kokemuksia! Ei oo kovin helmee se, kun herätessään miettii onks outo olo darraa vai aivotärähdystä. Sillähän ei olis väliäkään jos ei olis heränny noita oloja miettimään.

Noissa oli sillai onni matkassa et tulokulma oli sellanen et selvisin turvoktuksella, asfaltti-ihottumalla, henkisillä mustelmilla ja pikkuarvilla.

Skeitin kans oli kyl sillai epäonnee et tökkäs pikkukiveen.

Rullailin ihan rauhassa kotiin jostain jatkoilta arabiansiltaa pitkin mut oli vähän kylmä nii laitoin kädet hetkeks takintaskuun pikku alamäessä. Vastaan tuli tappajasepelimurikka ja tein sit aika tyylipuhtaan faceplantin kun ei kädet oikein ehtinyt mukaan, paitsi toisen sain kyl vähän väliin kun rystyset aukes.
    Ei ollukaan aikoihin tökännyt kiveen kun oli vähän muhkummat renkaat, enkä muista et oisin joskus muulloin skeitannut kädet taskussa, mut enemmän sit kuitenkin onnee kun epäonnee kun ois voinu käydä tosi huonostikin. Silmä kävi niin lähellä tonttia et ihan sen vierestä meni nahka rullalle, ei siis mistään ns. silmäkulmasta vaan siitä kohtaa mihkä tulee naururypyt hävis sellanen pikkurillin kynnen kokonen pala. Mut mikään ei kumahtanut, murtunut tai nyrjähtänyt tai muutakaan juuri kosmeettista kummempaa.

Mut se ääni kun kulma osu tonttiin tuli fläsäreinä takas nukkumaanmennessä. Vähän sellanen kirskahdus kun puris kiveen, hyi saatana olikohan siinä enemmänkin sepeliä, onneks sain käden ees vähän väliin.

Ottakaahan iisisti.

E. pyörällä kaaduin kännissä joskus teininä, kerran oon taluttanut, kerran on jääny pyörä parin talon päähän lojuun ja kerran pariksi päiväksi lähipizzerian eteen. Aikas tuurijuoppona sitä on joskus painellu menemään ja pelottavan hyvinhän se tuntu sujuvan.

Lähetetty 21:02, 8.7.2020, 2 months sitten. # Login to Send PM
  25. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

ajankohtane tiedotus seuraa: päästii nimim. pieni merenneito kans turvallisesti kotiin.

oma panos eventtiin oli taluttaa n. 500m

Lähetetty 2:48, 30.8.2020, 4 weeks sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Aiheen vierestä – Offtopic

Search with Google: