Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

TQHCFR esittää: Hors Catégorie.LISÄÄ PASKAA LAHKEESEEN

(89 posts)
  • Started 6 years ago by vallengrach
  • Latest reply from .....

1. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

9.8.2014

Tom Ritchey swore he’d shave his moustache when Ritchey components stop winning races.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 17:52, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  2. mikkes
    mikkes
    Profiili

No nyt!

Lähetetty 18:09, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  3. jerppa
    jerppa
    Profiili

Mahtanee olla joku ntkt jutska kyseessä?

munakorva - 19:37, 15.12.2013  » 
    siis eikö noi njsrungot oo iha paskoja :D
    Lähetetty 18:16, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  4. Jooona
    Jooona
    Profiili

Tää on hyvä!

Lähetetty 18:19, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  5. User has not uploaded an avatar
    SucraM
    Profiili

Mukana!

Lähetetty 18:40, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  6. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

jerppa - 19:16, 20.7.2013  » 
    Mahtanee olla joku ntkt jutska kyseessä?

Googlen perustella vois veikata jotain tuskallista. Aavistan pahaa, sappinesteen make tuli suuhun.

vallengrach - 18:52, 20.7.2013  » 

au

au

au

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 19:18, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  7. Meigä messiss :D

"Turussa ei ole pyörälähettejä. Ja kaikki turun pyörälähetit ovat työttömiä."
    Lähetetty 21:07, 20.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  8. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 20:10, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  9. antik
    antik
    Profiili

Ehkä ajan ehkä en -_^

Lähetetty 20:28, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  10. Sanon jo etukäteen, (jos nyt on kyse siitä mitä luulen) ETTÄ TÄTÄ VARTEN VÄLITYKSIÄ VAIHTAVIA EN PIDÄ JUURI MINÄÄN!!!!!!

Lähetetty 20:34, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  11. jerppa
    jerppa
    Profiili

Googlasin tämän ja päätin et oon mukana yli kolmosen välelllä ;D

Lähetetty 20:37, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  12. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

munakorva - 21:34, 21.7.2013  » 
    Sanon jo etukäteen, (jos nyt on kyse siitä mitä luulen) ETTÄ TÄTÄ VARTEN VÄLITYKSIÄ VAIHTAVIA EN PIDÄ JUURI MINÄÄN!!!!!!

...en ole tosin kovinkaan kernas lähtemään tähän leikkiin, mutta pakko kai se on

Lähetetty 20:39, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  13. miglos
    miglos
    Profiili

Ei millään pahalla mutta pitäisköhän teidän pistää se oma foorumi pystyyn?

hustlers game.
    Lähetetty 21:39, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  14. rasisti.

Lähetetty 21:44, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  15. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

miglos - 22:39, 21.7.2013  » 
    Ei millään pahalla mutta pitäisköhän teidän pistää se oma foorumi pystyyn?

keep on walking boy. they will never stop

Lähetetty 21:47, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  16. miglos
    miglos
    Profiili

Mun pointti on se että tällä foorumilla esiintyvät sisäpiirin ntkt jutut on aikas perseestä. Kun mä pidin mun ällärit niin se oli avoin kaikille ja sinne tulikin naamoja ketä en ennen tuntenut mikä oli kliffaa. Lisää avoimia juttuja/kutsujaTällejä etc. Täällä on muutenkin niin paljon hevon paskaa nykyään niin ajattelin oksentaa sen nyt tähän. Sorry tästä, mutta saitte varmaan mun pointin?

hustlers game.
    Lähetetty 21:52, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  17. velo_love
    velo_love
    Profiili

<eiblockquote>miglos - 22:52, 21.7.2013  » 
    Mun pointti on se että tällä foorumilla esiintyvät sisäpiirin ntkt jutut on aikas perseestä. Kun mä pidin mun ällärit niin se oli avoin kaikille ja sinne tulikin naamoja ketä en ennen tuntenut mikä oli kliffaa. Lisää avoimia juttuja/kutsujaTällejä etc. Täällä on muutenkin niin paljon hevon paskaa nykyään niin ajattelin oksentaa sen nyt tähän. Sorry tästä, mutta saitte varmaan mun pointin?
    Eipä hötkyillä! Kyllä tämä varmasti on ihan avoin tapahtuma ja ajankohdat ja muut tarpeelliset detaljit ilmaantuvat lankaan sitten kun ne ovat tarkentuneet ja hioutuneeet. Itse olen erittäinkin syvällä pelissä tässä TQHCFR-hommassa ja siltikään en ymmärrä tästä mitään. Tämä ei ole ntkt, tämä on lupaus siitä, että kohta ajetaan. Tämä on lupaus jostakin hyvästä.

E: quote meni vituiks mutta en jaxa yrittää korjata sitä koska älypuhelimella se on ärsyttävää.

Lähetetty 22:00, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  18. jerppa
    jerppa
    Profiili

Joo oishan meillä fb ryhmä mut aika meh toimintaa sellainen. Hyvä oksennus kyllä miglos :)

Lähetetty 22:00, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  19. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^^^ymmärrän pointin - mutta olisit voinut tarkentaa sen jo aiemmassa viestissä.

Mulla kiehahti oitis mm. tämän (paikallisen puheenaiheen) takia ja täten laitoin oitis ton tyhmän paksun pojan kävelemään. Tässäkään langassa ei ollut varmaan tarkoituksena ärsyttää ketään, ja avointa lisätietoa varmaan seuraa sitten kun on sen aika.

En itsekään tiedä tarkkaan mitä on tulossa, mutta otsikon perusteella arvelisin että kyseessä on Turussa järjestettävä ylämäkikisa jossa sappinesteet lentää ja Munis kiroilee katkerasti kuin RR1:llä konsanaan.

Lähetetty 22:03, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  20. miglos
    miglos
    Profiili

No hyvä. Itse toivon tosiaan enemmän avointa tai jotenkin helpommin paikallesaavuttavaa meininkiä ja onhan se niin, että monikin joka tätä foorumia lukee niin haluaisi ilmaantua paikalle mutta ei vaan kehtaa mikä on sääli. Olinhan minäkin joskun noobiena jossain tsadin haarcore lähettien pooloissa tai jossain ja hyvä että kehtas moi sanoa.. Tarpeeksi kun siellä pyöri niin nykyään tulee monta fillaristia vastaan jotka jopa tunnen.

Mutta, joo ei se nyt tämän langan vika ole ja niin kuin sanoitte niin tähänkin on infoa tulossa.

Vatsalaukku tyhjä.

hustlers game.
    Lähetetty 22:14, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  21. muista syä munii

Lähetetty 22:15, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  22. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

^^mitä tulee tohon uskaltamiseen, niin väittäisin että paikallisissa tapahtumissa on aika matala osallistumiskynnys. Ainakin kahdessa viimeisessä TQHCFR esittää -häppeningissä on ollut ainakin mulle ennalta tuntematonta väkeä (mikä ei tietty kerro paljoakaan, koska mulla on todella huono nimi- ja kasvomuisti). Samaten, nyt kuluneena kesänä skenelaiturillekin on pyöräillyt harva se päivä ihan tuiki tuntematonta sakkia, mut mä luulen, et melkein kaikki on otetty sydämellisesti vastaan.

Tahtoo siis sanoa, et ei täällä oo sellaista eliteskeneä, joita n00bien pitäis kattoo ylöspäin. Tai mistä mä sen tiedän, kun en nää tilannetta ulkopuolelta.

No ni. Eiköhän tää riittänyt mun osalta. Siirryn takaisin spekulaatiolinjalle: mä näytän varmaan tapahtuman jälkeen tuolta:

Lähetetty 22:27, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  23. Ale99
    Ale99
    Profiili

Biciolli - 11:37, 31.8.2012  » 
    Paskat!
    STEEL IS REAL! FUCK THÖ PALPA!
    Lähetetty 22:43, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  24. Turku on rakkautta, tämä lanka jännitystä. Kyllä kunnon tiisereitä pitää olla

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 22:55, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  25. jerppa
    jerppa
    Profiili

Oon mietiskelly eri vaihtoehtoja mahdollisille horssi mäille eikä muita tule mieleen kuin hsalon mäkiautorata? Tai kaskenmäki mut se on aika vilkas liikenteeltään tälläiselle tapahtumalle :/

Lähetetty 22:57, 21.7.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Search with Google: