Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

M/A: Runko ja muuta sälää

(44 posts)

1. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Myynnissä siis uusien projektien tieltä, ja yleisen tilanahtauden vuoksi seuraavaa materiaalia:

(sori jos kuvat on kehnoja)

Nishiki teräsrunko, vuodelta 1991, jos oikein muistan. Jykevä. Sinkopuhallettu ja lakattu (Mitat milleinä sinne päin):
    Top tube 575, nyyttien osumakorkeus 850, keskiön (68 mm brittikierteellä) korkeus maasta 280 (700x28 renkailla), takahaarukan leveys 130. Kiinni myös (jos haluaa) 120 mm stemmi, jossa kiinni 470 pitkäks chopattu tanko, jossa Salsan gripit. Jarrulaite on geneerinen V-jarrukahva + Shimpan halpisjarru. Tästä olis pari kymppiä mukava saada, mutta tärkeintä että pääsis hyvään kotiin. Ei oo pakko kaikkia osia ottaa rungon kera, mut ku ne olis ny siinä kiinni.

Epämääräisiä stemmejä. Tod. näk. 25,4 kokoa kaikki.
    -Tuntsan hyrbidistä jäänyt, säädettävä, tuumainen, 120 mm
    -tuntematon, mustaks maalattu 80 mm
    -SR 80 mm
    -WIN (?) Made in Japan 100 mm
    -ITM 50 mm

Satulatolppia.
    -musta 26,0; 260 mm
    -Kalloy, kirkkaahko 26,2; 300 mm
    -Tricrossin vakiokiekura 27,2; 350 mm
    -PBK Carbon 27,2; 300 mm

Jarruja.
    -Weinmann Vainqueur 750. Ulottuvuus n. 55-70 mm
    -Outojarru. Takana lukee Taiwan ja 616H9004. Dia-Compen jarrupalat on, mut ei mitään hajua onko itse jarru sen merkkinen. ulottuvuus muikeasti 70-90 mm.

Polkimia.
    -SR:n vanhat maantiepolkimet. Laakereissa ei tunnu pahemmin klappia.
    -Tricrossin muovipokimet, joihin vaihdettu BRC -merkkiset koukut kokoa M, sanovat olevansa Made in Italy

Tankoja.
    -Truvativ 31,8 joka pätkitty 510 pitkäks
    -tuntematon 25,4 x565
    -Belleri droppitanko 410 leveä

Satula.
    -Kashimax 7382. 270x140. Päällinen oli hajalla joten askartelin vanhasta nahkatakista kömpelösti uuden.

Hinnat: yritin epätoivosesti pähkäillä jotain sopivaa, mutta sälän kohdalla kovin hankalaa oli. Suurin osa vois olla sellainen 0 euroa.

Tavarat sijaitsee Turussa, enkä ymmärrettävästi viitsis alkaa lähettelemään, mut saatan liikkua Espoossa päin kuun vaihteessa (Ropecon) jolloin auton kyydissä tavara kulkis hianosti.

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 21:06, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  2. syclone
    syclone
    Profiili

polkimista pm

Lähetetty 21:16, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  3. joope
    joope
    Profiili

Truvativ 31,8 joka pätkitty 510 pitkäks

Voisin vaihtaa kahteen juomaan jos ei jollain ole suurempaa tarvetta, voin vaikka tulla hakemaan melkein mikä ilta vaan.

hynysen näköinen mekaanikko
    Lähetetty 21:33, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  4. Heikki P.
    Heikki P.
    Profiili

pm (kenties turhaan) polkimista

Lähetetty 21:34, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  5. zeikok
    zeikok
    Profiili

Onks toi hiili-tolppa oikeesti kevyempi kuin tricrossin mukana tullut? Jos on niin vois kiinnostaa

Lähetetty 21:34, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  6. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

Noista stemmeistä toi 100 millinen WIN ja toi musta vois mennä mulle, jos ei muilla oo tarvetta. Paljos tossa mustassa olis vartta minimiupotuksesta ylöspäin?

"Onneksi skidit pitävät skarppina ja moottoripyöräily on minulle eräänlaista joogaa.” - Pertti ”Nipa” Neumann
    Lähetetty 21:40, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  7. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Jopas nyt. Eli.

Enssijaisesti olis mukava luovuttaa tavaraa Turussa, mutta todellakin olen Espoon Dipolissa käymässä 31.7-1.8, joten sinne voin tuoda tavaraa.

#Joope: oon huomenna Kertussa n. 16-20, voin tuoda tangon sinne.
    #Syclone: kummat polkimet? ITM stemmiä tarkoittanet? Voin tuoda Espooseen jollei oo yhteyksii Turus.
    #Heikki P: Riippuen miten nopeempi (Syclone) pystyy tavaraa hakemaan.
    #Zeikok. On se keykäisempi. Tilasin sen kurillani PBK:sta jollain 13 egellä, mutta siinä on turhan paljon setbäkkiä joten ei ku pois. Missäs sijaitset?
    #NKOTB: Ei kai muut vielä kysyneet. Musta nousee max 12 senttiä.

Hinnat: omantunnon mukaan.
    Yhteystiedot: nolla viis nolla 581 5345/Antero

wtpooh: "Helvetti, kyllä keski-ikäinen konttorirotta on kykenevä jos sen annetaan vaan olla ja toteuttaa itseään."
    Lähetetty 22:06, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  8. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

12 senttiä kuulostaa just mun mitalta. Jos saat temmit huomenna pakattua mukaan Kerttuun, koitan hoitaa noutajan paikalle.

"Onneksi skidit pitävät skarppina ja moottoripyöräily on minulle eräänlaista joogaa.” - Pertti ”Nipa” Neumann
    Lähetetty 22:21, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  9. anttig
    anttig
    Profiili

Moi, onko kumpikaan jäljellä:
    SR 80 mm tai WIN (?) Made in Japan 100 mm
    olisin loppuviikosta tulossa Turkuun musatapahtumiin, niin voisin napata jommankumman tai molemmat.

Lähetetty 22:35, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  10. joope
    joope
    Profiili

huomenna Kertussa n. 16-20, voin tuoda tangon sinne.

Ok, pääsen töistä seiskalta, sitten Kerttuun.

hynysen näköinen mekaanikko
    Lähetetty 23:44, 20.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  11. Voisin tuon dropin ostaa vaikka Dipolin pihalta (asun Otaniemessä), jos kukaan ei ehdi sitä ennen hakemaan pois...

Lähetetty 7:15, 21.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  12. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Päivitetty. Jäljellä:

-Nishiki runko (varauksella. Tuon sen nyt julki, että vain nouto, tai toimitus Turun alueelle.

-Tuntzan stemmi (taitaa lentää metalliroskikseen)

Tolppia
    -musta 26,0; 260 mm
    -Kalloy, kirkkaahko 26,2; 300 mm
    -Tricrossin vakiokiekura 27,2; 350 mm
    -PBK Carbon 27,2; 300 mm (varauksella)

-Molemmat jarrut

-25.4 x 565 tanko

-satula

Lähetetty 8:57, 21.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  13. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Ai niin, PBK:n kamojen kanssa tuli tänään jostain syystä ylimääräinen Michen Carrier. 5E?

Lähetetty 13:22, 21.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  14. osasto
    osasto
    Profiili

Moi, mua kiinnostais: Kalloy, kirkkaahko 26,2; 300 mm & mahdolisesti tuntematon 25,4 x565 tanko. Mistä päin Espoota ja monelta ensi pe. olisi mahdolista hakea kamat? Saako nämä kummatkin kädenpuristuksen hinnalla? Kiitos.

Lähetetty 15:11, 26.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  15. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Eli tällaiset tavarat pitäis tuoda Otaniemeen lauantaina 1.8. Oon onnistunut hankkiutumaan epähuomiossa eroon sellaisestakin sälästä jotka olin luvannut toisaalle (sori) mut hämäännyin tavaran kovan kysynnän vuoksi. Eli, tällaisia piti tuoda Otaniemeen lauantaina 1.8. Korjatkaa jos on virheitä.

Bellerin droppi: SaBer
    Tricrossin kiekura: Meke
    Kalloy 26,2 ja 565 tanko: osasto
    Vanhat maantiepolkimet ja 50 mm stemmi: Syclone

Sit laatikossa on vielä:
    -PBK:n hiilaritolppa (joku sitä kysyi? mutta ehdin hätäpäissäni deletoida liikaa peeämmiä kun yritin selkeyttää tilannetta)
    -Tricrossin muovipolkimet joissa BRC koukut HUOM! kun ne on kokoa M niin voisin ne vaihtaa päittäin jos jollain on ylimääräisiä L/XL koukkuja nurkissa
    -Weinmannin jarru

Plus uutena tulokkaana, Modolo Tangenziale 90 jarrukahvat. Kuva löytyy mun P.Wagon topicista. Käytetty pari kuukautta, mukavat ja slickin näköiset, mutta jarruteho ei oo ihan nykytasoa. Kustansivat vaijereneen NOSsina 15 egee, joten olis kiva saada niistä ehkä kymppi?

Lähetetty 9:24, 28.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  16. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Joh. Nähdennyt sälöineni Dipoliin päin. Numerohan löytyy muutama viesti ylempää.

Lähetetty 11:58, 31.7.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  17. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Zing! Niskahien perään on kyselty vielä, ja mää pönttö en oo näemmä päivittänyt mun listaa. Elikkäs. Sitä ei oo enää. Muut sälät on varastoitu mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin tällasta ainakin on. Varmaan on muutakin mutta en nyt jaksa muistaa mitä.

-PBK:n hiilaritolppa
    -Tricrossin muovipolkimet joissa BRC koukut (M)
    -565 x25,4 tanko, kolhiintunut hopea
    -Weinmannin jarru
    -Miche carrier rengas
    -Surly Tuggnut, poistettu käytöstä koska kolhin sen ruuvin aina pyörää parkkeeratessani, täten ruuvi on hiukka mutkalla joten se pyörii hiukka tahmeasti, prkl.
    -Modolo Tangenziale 90 jarrukahvat
    -jätelavalöytö: maasturin 25,4 stemmi jossa ulottuvuutta 90mm ja max korkeus n. 140mm. Pultti puuttuu, musta ja kolhuinen.

Lähetetty 12:32, 13.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  18. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

Oliks sulla noista modolon kahvoista kuvaa, google ei auta? Se 26 millin tolppa meni siis jo?

Lähetetty 12:55, 13.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  19. hoolie
    hoolie
    Profiili

Hö,mulle kelpais toi tuntsan stemmi,kulutkin voisin kustantaa jos se matkais tänne :)

Lähetetty 15:26, 13.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  20. Acidbug
    Acidbug
    Profiili

Pm, muovipolkusimista ja hiilaritolpasta

Lähetetty 11:34, 14.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  21. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Joo. Eli tällaista on vielä:

-eli tossa pyydetty lähikuva Modoloista (siis alustavasti varattu?)

ja muuta kamaa:
    -PBK hiilaritolppa (varattu)
    -polkimet (ja häkit?) (varattu)
    -Tektron jarrut, oli PW:ssä alkuperäisinä. Rumat.
    -26.2 x 300 satulatolppa
    -stonga 25.4 x 565
    -vielä pari stemmiä, mustassa ulottuvuus 90 ja max korkeus jotain 140, toisessa 60 ja 100 tjsp
    -Weinmannin jarru, perussälää
    -BOONUS: prototyyppijalkavyö, ciccailuun tai pyöräpooloon. Ei oo käyttöö, joten voin antaa tahi jopa lähettää postikulujen hinnalla (pitäis mennä <50 g kirjeenä) jos jotakuta hotsittaa testata (posti on nääs lähikaupan yheydessä).

Semmosta.

Lähetetty 11:50, 14.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  22. NKOTB
    NKOTB
    Profiili

Mä huutelin modoloiden perään, mutta mun suunnitelmat nyt muuttuu kaks kertaa päivässä, eli jos joku ehtii hakea ne pois ennen mua, en itke perään.

Lähetetty 12:32, 14.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  23. kyttyra
    kyttyra
    Profiili

Jotain muutakin vielä:

-Thomsonin tolppa, hopee, setbäk, 27,2x330. Käytetty mut kunnossa. Toinen kuusiomutteri on kulunut eestaas säätämisestä, ja Elite-teksti on vähän kulunut. H:30 rahaa.

-Hieman patinoitunut, luonnonvalkoinen kulttisatula Selle Italia Turbo, pantakiinnityksella. VÄLTTÄMÄTÖN lisävaruste retropyörään, eli lyhyesti sanottuna, jos sulla ei oo Turboo, sä et oo MITÄÄN. H: juoma.

Kamera on nyt jossain mutta voin pistää kuvia jos kinnostusta on.

Lähetetty 14:11, 28.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  24. basti
    basti
    Profiili

Selle!

“Someday we'll find it, that rainbow connection,
    the lovers the dreamers and me.”
    -Kermit
    Lähetetty 14:14, 28.8.2009, 10 years sitten. # Login to Send PM
  25. basti
    basti
    Profiili