Yksivaihde.net » Projektit

Projekti: Ohi on, Rossin

(9 posts)

1. Ensikosketus kiinteävaihteisiin pyöriin tuli viikko ennen armeijaan astumista. Olin työtön, oli kesä, roikuin aurinkotehtaalla fiilistellen mietiskellen että mitä tekis elämällään ennen vihreisiin astumista. Siinä sivussa tuli kolmessa päivässä kasattua fixi.

Nyt, 255 aamua myöhemmin, kevät koittaa ja on aika kasata projekti numero kaksi. Ohi on!

Runko Da3balilta talvella poistettu Rossin, koko 58, kunto rosoinen, väri Rossiniksi hillitty sini/valkoinen. Tällä hetkellä lyöty kiinni ensiprojektista ohjaamoa ja satulaa. Satula jää varmaan mutta ohjaamo vaihtuu. Uusi kiekkosetti on haussa/ehkä jo tulossa.
    Ideana lyödä kiinni kirkasta osaa ja värikoodata aivan hipsterinä, pääfiilistelylähde tähän hölmöilyyn on Mazan Kallion Salama.

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 13:37, 27.3.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  2. Erik
    Erik
    Profiili

Ihanan isänmaallinen. Väri-inspiraatiota haettu maailman parhaimmista uimahousuista?

Kirkkaat kiekot kiinni ja siulla on kasassa passelin solid ajopyörä. Nykyisellään oon tosin alkanut suorastaan vihata yksisträppisiä häkkejä. Etenkin nuo kangasnauhat näyttää ihan kengännauhoilta ja sais miun puolesta kadota. Tuplaremmit ja kirkkaat kiekot.

En edes ymmärrä miksi hukkaatte aikaa tässä threadissa!

MYYNNISSÄ
    Lähetetty 13:51, 27.3.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  3. Thomas
    Thomas
    Profiili

^Annattiinko teille uimahousutkin? Ei vaan oli hyvät, ei tarvinu miettiä mihin DIY-venttiiliadapteri uinnin ajaksi.

Ja ihan tyylikäs pyörätieohjus on the way, hyvä että stemmi vaihtuu!

Lähetetty 14:10, 27.3.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  4. Yes, stemmi vaihdossa just tällä hetkellä, rungon mukana tullut Cinelli. Hasselhoffin-sinistä tosiaan, enpä edes tajunnut tätä korrelaatiota... Bullhornia haluaisin kokeilla.

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 16:02, 27.3.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  5. Herne - 17:02, 27.3.2013  » 
    Bullhornia haluaisin kokeilla.

Bullhorn-kokeilua.

Toimii mutta skidaa liikaa.

Roller94
    Lähetetty 10:46, 1.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  6. manuelkala
    manuelkala
    Profiili

Herne - 11:46, 1.8.2013  » 
    Toimii mutta skidaa liikaa.

pls asplain

Kona Sutra LTD counter: 1
    ᚱ*ulkomaalaisen näköinen since 1989*ᚱ
    Lähetetty 10:49, 1.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  7. Biltsugatorit kuluu loppuun liian äkkiä, kuvissakin flätti, piti taluttaa kotiin

Roller94
    Lähetetty 10:57, 1.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  8. pkks
    pkks
    Profiili

Ihan passelilta näyttää, kunhan toi bullhorn vaihe päättyy. Konversiossa toimii imo joko riser, jarrulla tai ilman tai droppi kahvoilla.

Lähetetty 11:13, 1.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  9. Tulin järkiini ja vaihe on nyt ohi. Lisäksi on tullut ajettua, pannutettua ja koettua sen verran pyörän kanssa että AMA-kunto on saavutettu.

Cinelli maantiestemmi, Gipiemme kammet, on-one kiekot + biltema gatorskini, A-tehtaan satula ja tanko, ouryt.

Roller94
    Lähetetty 13:34, 17.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Projektit

Search with Google: