Omalla alalla näyttää siltä että mahdolliset kolot täytetään sisäisesti. Nykyään lähetin pitää osata melkein kuukaudessa olemaan saatana hyvä jos meinaa itsensä elättää (valitettavasti).. ellei joku muu elätä ja itse harrastaa, niitä päiviä odotellessa.
Ja koska automiehet ovat puikoissa ja intistä päässeitä nuoria tai virolaisia on saatavilla halvalla ajamaan autoa, näyttää ammattitaitoisen polkupyörälähetin kaivaminen jostain aika hankalalta.
Bring taitaa ainoastaan ainoastaan ottaa taloonsa alihankkijoita eli vähintään tmi pitää olla pydessä.
A2B:llä on kaksi fillaria ajossa, joista toinen taitaa ajella ajoittain autoa jos fillarikeikkaa ole.
Hyötypyörä täyttää vakanssit sisäisesti, salvaatio-mielessä mikäli näyttää siltä että töitä olisi kolmelle. Harppaus 2:sta lähetistä 3:een on sen verran reilu, että töitä saisi olla aika paljon enemmän että minä ja Olli ei kyettäisi.
Autot eivät kaupungista vähene ja autoilun kustannukset näyttävät nousevan.. joten fillarilähetti-renesanssia odotellessa.
Pyörähuollot tarvitsevat varmasti huoltoon kohtapuoliin apuja ja mielestäni tuossa Rengasmies-hommassa on potentiaalia jos/kun se hoidetaan hyvin. Jouni sen nostikin hyvin viime kesänä. Ympärivuotiseksi työksi siitä tuskin on, mutta jos siihen esim. yhdistäisi jotakin asiaan liittyvää.
Näkemyksiäni kyllä kerron jos olet halukas kyselemään ja kuuntelemaan.
Moni näistä asioista tosin vaatii sitä kuuluisaa "yrittäjä-henkeä", joka mielestäni on kekseliäisyys, joustavuus ja sopeutuminen uusiin ja yllättäviin tilanteisiin.. mikä ei ehkä kaikille ihmisille sovi.
Edit/lisäys: Älä tee rakkaasta harrastuksestasi duuniasi, pilaat harrastuksen.
Lähetetty 12:44, 21.2.2013, 6 years sitten.
# Login to Send PM