Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

MIAMI

(34 posts)

1. Lähdin Miamiin lomalle kolme viikkoa sitten. Tänään tulin takasin suomeen. Reppu ja Fixed gear pyörä. Perhetuttava asuu Port St Luciessa (~200km pohjoiseen), eli oli tarkotus tarkistaa Miamin ja Eteläitärannikon skene. Ennen matkaa löysin netistä Magic City Bike Collectiven ja Miami Bike Polon. Varasin halvimman hostellin turisti helvetistä Miami Beachiltä ja se oli sit siinä.
    180113 -day one

Rourke ---Tupla pullo telineet, 47x16/18, droppi/riseri, Krypto mini u, MW Fitzroy reppu, Krnkyn belt bag, kypärä. Ja tietysti muutama työkalu.

Lisää luvassa
    -Stay tuned

pt
    Lähetetty 17:42, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  2. noemi
    noemi
    Profiili

Majami on hot mut vielä kuumempi on paloautonpunainen Rourke...kai tää on sun mittojen mukaan tehty?

"Vaikeinta tässä työssä on käsittää kuinka kaikki oikein pysyy koossa."
    - Alfamer Polkupyörän huolto- ja korjausopas
    Lähetetty 17:46, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  3. miglos
    miglos
    Profiili

Get the Flash Videos

Sä tiesit että tää on tulossa..

hustlers game.
    Lähetetty 17:56, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  4. ^hehe, ei kyllä Williä näkynyt. Ei Rick Rossiakaan.
    ^^Valitettavasti ei. 56x56 eli aikalailla mun kokonen. Oli mint kun ostin sen. Miamissa keräänty kyl aika paljon dingejä ja scrachejä -onneks only cosmetic.

pt
    Lähetetty 18:02, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  5. vanttera
    vanttera
    Profiili

Haluun itekki pyörä+reppulomalle. Niinku nyt.

Miamis on mul liian kuuma mut mieluusti oottelen lisää tekstijuttuasioita!

"Krooh pyyh alkoholi sitä tätä krooh pyyh join alkoholia krooh pyyh."
    -Konsta
    Lähetetty 18:03, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  6. Oli just sopiva sää. Porukka valitti, et oli kylmä, mut minusta tosi sopiva lämpötila pyöräilyyn. Välilla vähän liian kosteeta ja raskasta.

190113

Paikalliset lainapyörät vaikutti aika kauheilta ja harvat turistit vaikutti käyttävän niitä.

Suurin osa fikseistä/sinkuloista oli tällassii fixiepoppereita. Wallmart, china, etc.

MAGIC CITY BICYCLE COLLECTIVE

Vähän kuin pyöräpaja täällä helsingissä, mutta vähän enemmän kuin paja jota olin järjestämässä skotlannissa. Ulkotila+sisätila.
    Aika fiksivoittosta porukkaa pajalla. Yleisesti ihmiset joko ajaa fikseillä, beachcruisereilla, kodittomat maastopyörillä ja succikset hiilarilla.

ratapyöriä. Fort Lauderdalessa on ulkovelo

blacked out superpitsa.

Tää jäbä oli vaihtamassa sen kampia koska halus 52:sen eteen. Porukka ajaa tosi isoilla välityksillä koska suoraa ja tasasta. Kyllä täällä kannattaakin ajaa isommalla, mutta monet ajo jtn 52/16 tai vastaavaa breikless...

Laatikoissa loju sitä peruspaskaa aika paljon, mutta jtn 80/90luvun made in usa yllätyksiä löytyi myös.

Eka heh juum tais olla Lagunitas IPA. Samana iltana myös Dogfish Head 90 Minute. Pajalla oli tietysti Pabstia. Tässä vaiheessa olin ehtinyt jo ostaa pullon Jim Beamia matka evääks.

pt
    Lähetetty 21:02, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  7. zykkeli
    zykkeli
    Profiili

cool

- Judda -
    Lähetetty 21:36, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  8. kiinnostaa. lisempää.

Lähetetty 21:52, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  9. bike_futurist
    bike_futurist
    Profiili

rotor ratakammet, kova. Kattelin sun flikriä tossa aiemmin päivällä. Hieno reissu näköjään! Hauskat ne pooloaidat.

Lähetetty 21:53, 11.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  10. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

millasen vastaanoton jäbän pyörä on saanu tuolla?

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 9:17, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  11. Lisää perkele!

pieni merenneito - 21:49, 7.6.2014  » 
    olen kaunis nainen ja asun vedessä
    Lähetetty 10:36, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  12. ^^Totaa, porukka tykkäs mun pyörästä, mutta matalin vanne profiili oli deepvee. Kukaan tienny mtn Rourkesta. Ja mun leveä riseri nauratti monia. Ja niinkuin mainitsin aiemmin välityksistä, ni porukan mielestä mun 47/16 oli vielä kevyt. Kuitenkin pysyin hyvin skenen ajomiehien mukana.

200112
    Menin aamulla lenkille Oleta State Parkkiin. Tosi monissa puistoissa on traileja ja Floridan tasaisen maaston takia trailit olis tosi mahtavia krossaamiseen. Kuulemma on jotain teknisempiäkin mtb traileja, joissa on jyrkkiä nousuja ja laskuja, mutta koska VPCX on mun ainut krossi kokemus, olin ihan shokissa, kun trailit oli täynnä vain full kit mtb hemmoja ajamassa. Näin vain yhden krossarin.

MIAMI BIKE POLO

Pooloa pelataan sunnuntaisin koripallokentällä ison moottoritien alla. Porukka alkaa valuu paikalle yhen jälkeen.

Chris tuo autolla poolokentän, maalit ja pari pyörää kahen/kolmen aikaan.

Kenttä lakastaan ja sit kasataan. Tosi makee systeemi kentälle vaikka seiniä ei voikkaan taklata.

Miamissa poolo on aika kova kontaktipeli -melkeen kaikki pelaa vaparilla ja kun isot pojat pelaa, mailoja vedetään, pysähdytään eteen, kaadetaan maalivahteja jne. Tosi hauksaa.

Aurinko laskee seitsemän aikaan, ja valot sammuu yheksän aikaan.
    Koska siinä on ruohokenttä vieressä, siellä on pyöräporukkaa aina juomassa bisseä/potemassa darraa.

pt
    Lähetetty 11:34, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  13. Aww yiss! Mahtava tunnelma näissä. Lisää.

Maailman lihavin mies on aikamme suurin ajattelija.
    Lähetetty 13:02, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  14. Unkarissa pooloa pelatessa tuli huomattua miten neitiä peliä suomessa oikein pelataankaan poolokentillä. Eikä fiksejä näkynyt kentällä ollenkaan.

Elämästä tulee muuten aika paljon helpompaa, kun lopettaa pilkunnussinnan ja aloittaa oikean nussinnan.
    Lähetetty 15:37, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  15. miglos
    miglos
    Profiili

Suamessa kaikki onkin nössöjä jotka ajaa vaan maastoa lasten kanssa.

hustlers game.
    Lähetetty 15:49, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  16. zykkeli
    zykkeli
    Profiili

siisti tuo kenttä-systeemi.

- Judda -
    Lähetetty 15:49, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  17. daniel
    daniel
    Profiili

dras - 15:37, 12.2.2013  » 
    Unkarissa pooloa pelatessa tuli huomattua miten neitiä peliä suomessa oikein pelataankaan poolokentillä. Eikä fiksejä näkynyt kentällä ollenkaan.

Huh, kuulostaa pelottavalta. Onneksi kukaan Unkarissa pelaava ei pelaa Suomessa.

zykkeli - 15:49, 12.2.2013  » 
    siisti tuo kenttä-systeemi.

Toi kenttäsysteemi kyllä on merkki hyvästä menosta.

Once you go tarck you never go barck. – Jakartarck
    Lähetetty 17:07, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  18. Hnmm. Jos kasattais tollaset laidat, voitas heti lauantaina pelata pooloa Oulun Rotuaarilla. Tuossa ei voi kyllä miestä ottaa yhtään ilman, että tulee piipii.

Ei ollut fiksusti postattu Eetulta -
    Lähetetty 17:16, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  19. kaelum
    kaelum
    Profiili

pabs - 11:34, 12.2.2013  » 
    Miamissa poolo on aika kova kontaktipeli -melkeen kaikki pelaa vaparilla ja kun isot pojat pelaa, mailoja vedetään, pysähdytään eteen, kaadetaan maalivahteja jne. Tosi hauksaa.

Eikös tuo jenkeissä yleisesti oo kontaktipainotteisempaa. DeeCeessä yhtälailla vaparipainotteista ja kaikilla melkeen polvisuojat ja kunnon kypärät naamasuojalla. Lukkiksilla ja kiinteellä pelaaminen tuotti mustelmia.

Kova meno!

Lähetetty 22:20, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  20. kid_scientifik
    kid_scientifik
    Profiili

hyvä rapsa. maijami pitää käydä tsekkaamassa, mieluiten wmc:n aikoihin.

ja teuntooneissa pelattiin kans täyskontaktipooloa syndeillä ja vaparivoimansiirrolla.

Partatera-Pietari - 18:19, 24.3.2019  » 
    palveluiden tarjoaminen nyt vain tulee kehittymään tällaiseen suuntaan
    Lähetetty 22:24, 12.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  21. Siis pointti oli just se, että Miamissa pelataan "amerikkalaisittain". Missasin Fort Lauderdalen poolo skenen, jolla on kuulemma beeffiä ja draamaa Miamin porukan kanssa, koska Miamissa on muutama jotka pelaa vähän "epäurheilullisemmin".

pt
    Lähetetty 12:49, 13.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  22. 210113

Maanantaina lähdin Fort Lauderdaleen päin. A1A-tietä pohjoiseen. Pelkkää hotellia ja rantaa melkein koko matka.

Tieltä länteenpäin oli aina välilla puistoja tai luonnonsuojelualueita.
    Näin rapuja ja oravia ja kaikkee söpöö.

Eeppinen tupla Rev-x ATB. Oli vissiin giant. Hetken luulin et olin tulevaisuudessa ja Manninen oli eläkkeellä Floridassa. Harmitti etten saanut parempaa kuvaa, kos just siinä kohtaa mun 25c rengas uppos aika hyvin hiekkaan...

Saavuin Fort Lauderdaleen ja päätin mennä suoraan velolle, koska se oli etelässä ja maanantaina oli 'beginners night' ja koska Miamista oli tulossa pari tyyppiä ajamaan. Rupes sataa vettä ja olin lyöttäytynyt yhteen jonkun maantietyypin kanssa joka ei oikein osannu ajaa. Tosi ärsyttävä big ring rider, joka veti lähdöt valoista aina isolla vaihteella. Siinä mä sit odottelin, kunnes se keräs vauhtia ja ennenpitkää yritin pysyä mukana kunnes pysähdyttiin seuraaviin valoihin. Tota kesti 10mailia sateessa. Sit sanoin moikka Brianille, kun tiet erkani ja aloin etsiä ekaa istumapaikkaa/kahvilaa.

MAAILMAN PARAS JÄTSKI ANNOS -Maapähkinavoi x hattara.

Velolla oli vaan muutama tyyppi ja mä olin ihan poikki sen sateen jälkeen joten luin hesarin ja mitä muuta lehteä mulla oli mukana ennenkuin lähdin keskustaan päin.

Matka velolta keskustaan oli ainut oikeasti pelottava ajokokemus koko matkalta. Isot tiet, isot autot, pimeää, ja kaikki ajo nopeesti ja ohitti tooosi läheltä.

Sunnuntai iltana olin törmänny johonki fixiepopper porukkaan Miami beachissä ja ne oli kertonu Fort lauderdalen maanantai ilta ajosta. Menin sinne. Puolet fixie ja puolet maantie commuter porukkaa. Tosi mukavia ja paikallisen kriittisen järjestäjä tarjos mulle yösijaa.

Raylla oli muiden pyörien ohella tosi makee Dahon Tournade Ritcheyn couplereilla. Suginoo, shimanoo American Classic, jne

Lauderdalessa hengailin vielä seuraavan päivän ja sit lähdin jatkaa West Palm Beachiin.
    Edelleenkin A1A.

Lisää hotelleja ja puistoja eläimiä ja rantoja.

West Palmissa mua oli odottamassa T3, jonka yhteystiedot sain Fort Lauderdalesta. Ajettiin ympäri keskustaa, ja mentiin ylös muutamat parkki hallit.

Sillä oli muutama tallbike.

Seuraavana aamuna lähdin Port St. Lucieen päin.

Vähemmän hotelleja, enemmän puistoja ja A1A vaihtu vähäks aikaa isommaks tieksi ja pois rannan vierestä -US1.

pt
    Lähetetty 15:25, 13.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  23. Erik
    Erik
    Profiili

Hyvä jatkokertomus! Sopivan nopee lukee ja vilkasta kuvat aina päivittäin.

Siistejä maisemia kyllä. Alkaa taas reissukuume iskemään.

En edes ymmärrä miksi hukkaatte aikaa tässä threadissa!

MYYNNISSÄ
    Lähetetty 15:31, 13.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  24. Kiitos. Ja kysyä saa jstn, jos kiinnostaa. Ens kerralla täytyy kyllä ottaa teltta ja retkipyörä mukaan, koska monet leirintäpaikat ja hyvät gravelgrindaus polut. 28c renkailla oli välillä vähän hankala mennä isommissa luonnonsuojelualueissa ja monissa oli lisäks pyörä/ kävely traileja.

pt
    Lähetetty 15:40, 13.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  25. Zigura
    Zigura
    Profiili

Hyvä meno. Kävitkö biitsillä kertaakaan?

Onko noi kuvat jotenkin tummia vai mun näytössä vikaa?

Jeden Tag so schnell.
    Lähetetty 17:33, 13.2.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Paikalliset puheenaiheet

Search with Google: