Yksivaihde.net » Rompetori - Myydään, annetaan ja tarjotaan vaihtoon

Myyty: Rossin-runkosetti (56), Myyty: Bottecchia (~55)

(4 posts)

1. K-Mikko
    K-Mikko
    Profiili

Kun vauhtiin päästiin, niin koitetaan myydä muutkin ylimääräiset jutut pois.

Rossin (runkosetti)

Kauppaan kuuluu:
    -runko
    -haarukka
    -ohjainlaakeri
    -keskiölaakeri (Shimanon kasetti)

Rungon koko:
    -TT: 56 cm (keskeltä keskelle)
    -ST: 56 cm (keskeltä keskelle)

Jollain tapaa mukavin pyörä, millä olen ajanut. Viime kerrasta on tosin pari vuotta, joten lienee aika laittaa hyvä kiertämään.

Ohjainlaakeri ei ole enää parhaimmassa kunnossaan, mutta ajettavisshotsa kylläkin. Vaakaputkessa on pieni lommo, jonka peitin neuvostokielisellä yksi auto vähemmän-tarralla. Koitin ottaa siitä kuvankin, mutta se oli niin pieni, etten saanut siitä edes kuvaa kunnolla. Mistä lie syntynyt. Kenties edellisellä omistajalla tai sitten matkalla häneltä minulle.

Myynnissä tosiaan runko sekä alussa mainitut hilppeet.

Hinta: 80 euroa.

Enemmän infoa projektilangasta:
    http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=1162

Kuva kolhusta:

Bottecchia

Rungon koko:
    -TT: 54.5 cm (keskeltä keskelle)
    -ST: 53 cm (keskeltä keskelle)

Ostin, kun halvalla sain tutun kautta. Liian pieni minulle, joten ei tällä tule hirveästi ajettua. Kesällä poljin pari kertaa töihin ja viikonloppuisin muutaman lenkin.

Myydään AMA-langan mukaisessa kokoonpanossa seuraavin poikkeuksin:
    -Kumeina nimelliset 23 mm Spessut, joista toinen on halki ja puhki. Olivat lähinnä sen vuoksi, ettei tuo näyttäisi hoopolta seistessään olohuoneen seinää vasten.
    -Satulana joku miljoonalaatikostani. Ei kuitenkaan AMA-langassa mainittu Brooks.
    -Ei polkimia.

Kunnosta en osaa sen ihmeempiä sano. Kuten kuvista huomaa, ajan patina näkyy. Kaivoin tätä sinkuloidessani keskiöstä kasan maata tai muuta ainesta ja ohjainlaakerista toisen moisen. Kumien jälkeen varmaankin ohjainlaakeri on seuraava vaihtoon menevä osa. Keskiö on tässäkin italialaisilla kierteillä. Maali on lohkeillut sieltä sun täältä trendikkäästi, mutta en pyydä lisähintaa valmiiksi autenttisen rottaisesta maalipinnasta.

Arvostele Mun Bottecchia:
    http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=8896

Enemmän kuvia:
    http://www.flickr.com/photos/9012382@N06/sets/72157627019099105/

Hinta: 200 euroa.

Molemmat sijaitsevat Helsingissä Arabianrannassa. Käytettyjä kun ovat, niin olisi nastaa jos ostaja voisi käydä tutustumassa ja noutamassa.

Edit 11.12.2012: Kysyntä oli tarjontaa suurempaa ja molemmille on alustavasti löytynyt uusi omistaja. Ilmoittelen kyllä, jos homma peruuntuisi. Pahoittelut myös yhteystietojen unohtamisesta, mutta hyvinhän nuo näyttivät kauppansa tekevät siitä huolimatta.

Edit 13.12.2012: Kaikille tiedustellelle pitäisi olla ilmoitettuna yv:llä.

Lähetetty 21:36, 10.12.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  2. DinWeazel
    DinWeazel
    Profiili

Ihan ällöttää että bottecchia o liian pieni :( pahoinvoin tästä harmituksesta ja ilmainen UP sulle.

Lähetetty 22:11, 10.12.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  3. User has not uploaded an avatar
    Luukas3
    Profiili

Botte mulle!

Lähetetty 22:28, 10.12.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  4. rokpete
    rokpete
    Profiili

osta osta, ettei mun oo pakko

*** Hidas ja hiljainen ***
    Lähetetty 22:37, 10.12.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM