Yksivaihde.net » Aiheen vierestä

Naamakarvoitus

(433 posts)

1. Smurf
    Smurf
    Profiili

Fixed gear
    Facial hair
    Funny bars

Millä naama kammataan ja miten?
    Neuvoja, vinkkejä.. laitteet ja tyylit.

Philips, Colonel Conklin (almond), Mach3, old skool -höylä ja majava. Näytepakkauksena ostettaessa tuli jokin eucalyptus -after shave cream, joka oli aika mahtavaa (mieskauppa.fi).. muutoin en rasvaa/öljyä kummempaa käytä.

Amazon ei suostunut lähettämään höyliä ja teriä, koska joku logistiikkapäällikkö saattaisi kaapata kontin ylittäessään merta ja purjehtia päin Tanskaa.

Parta/pulisonki- ja nahkatukka-osastolla mennään. Joey Luumäkikin lauloi että viiksiä ei kasvateta.

ÄLÄ OSTA! Edes persaukisuuttasi flunssapäissäsi.

Lidlistä saa halvalla tuollaisia ja sikana teriä. Terät menevät tukkoon about heti ja huuhteleminen ei auta koska terät ovat "umpinaisia" eikä vesi ja puhaltelu jeesaa.

Lähetetty 7:17, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  2. Luottokamat: gilletten proglide ja nivean Sensitive-partageeli. mulla on liian herkkä naama koneille.. ;________;

Lähetetty 7:21, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  3. jarkko
    jarkko
    Profiili

Nivea Sensitive-geeliä leuan sivuista päälaelle, Mach 3:lla puhtaaksi ja jollain iänikuisen vanhalla trimmerillä leukatupsusta härökarvat poikki. Näin on menty noin 10 vuotta ja tullaan luultavasti menemään Honkanummelle asti.

Lähetetty 7:36, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  4. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

Fixed hair, no blades. Can't shave, don't want to either.

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 7:43, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  5. tudetski
    tudetski
    Profiili

Lidlin kidutusvälineestä tuli mieleeni, että yleisesti ottaen kaikki muutkin halpisterät on musta täyttä kuraa (esim. Pirkka), varsinkin jos on vähänkään herkänpuoleinen iho. Ja vaikka iso G on babylon ja kaikkea niin sähköttömistä edit. alepasta saatavista teristä ehdottomasti tähän mennessä parhaiten toimiva. Odottelenkin kuumeisesti, että milloin Chris King tai Phil Wood alkaa valmistaa höyliä.

Lähetetty 8:00, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  6. Yliluoma
    Yliluoma
    Profiili

Parran ajaminen sujuu kätevästi hiustenleikkuun ohessa Moserilla. Säätövaraa 0,1 - 3 mm, leikkaa vaikka piikkilankaa, kestää ydinlaskeuman jne jne. Jos haluun sängestä kokonaan eroon niin hieron naamaa karkeella froteepyyhkeellä.

Lähetetty 8:10, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  7. Rather than suffer the embarrassment of a clean shave, you can keep your beard fashionably semi-trimmed with the machine’s handy one-to-five-day growth settings. The razor was originally called the Miami Device.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 8:13, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  8. k_ma
    k_ma
    Profiili

+

+

EDIT: nii siis näitä silloin ku naamakarvat hirvittää, eli korkeintaan kerran viikossa..

Ei niin ketterä, mutta aina eri paikassa..

Muista, että käyttäytymistäsi kaduilla ja julkisilla paikoilla tarkkaavat tuhannet silmät ja että ihmiset siitä tekevät johtopäätöksiään.
    Lähetetty 8:22, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  9. tubuku
    tubuku
    Profiili

Tämmösellä Remington-merkkisellä perustrimmerillä menty nyt viimeiset pari vuotta parran kanssa (hiukset tällä samalla since 2001). Mallina juurikin tuo fashionable semi-trimmed. Vehkeessä ei ole akkua, eli pitää olla seinässä kiinni mikä ei ehkä ole yhtä kätevää kuin ladattavan johdottoman vehkeen käyttö.

Mach3:lla ja Giletten geelivaahdolla mennään silloin harvoin kun tulee ajettua ihan siististi. Höylällä hoituu myös kiusalliset korvalehdistä törröttävät yksittäiset karvat.

Pyörässä on kaksi leveää pyörää. Sekä satula ja ohjaustanko
    Lähetetty 8:37, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  10. krz
    krz
    Profiili

Näillä naaman siistiminen

ja tällä pää siliäksi ja poskikarvat siistiks

To ride, shoot straight and speak the truth.
    Lähetetty 8:40, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  11. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

On muuten herramme Jeesuksen Kristuksen taivaallinen totuus että millään muulla basic-kauppa-terällä on ihan turha lähteä turpaansa kynimään kuin Gilletellä. Se vaan on niin.

Tuollainen perus kolmeteräinen Gilleten terä kestää pavesten ja turpajouhien siistimistä niin helvetin monta käyttökertaa, että vaikka joskus pihiyttäni samalla terällä olen vedellyt menemään kuukausikaupalla, se on silti miellyttävämpi kuin mitkään vaihtoehdot mitä mistä tahansa lähikaupasta saa.

Lisäks terän kiinnitystapa on sama sekä pillu- että pärstäsheivereissä, elikkäs venuksen terällä tässä ajellut nassuani viime aikoina.

Greetingsit Gilletelle, fuckingsit kopioille.

Ps. oheiset linkit liittyy väkevästi:

Fuck everything - We're doing five blades!

Gillette's 5-blade razor predicted by The Onion

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 8:44, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  12. Mua kiinnostaisi tietää miten nimimerkki 'sami' hoitaa partaansa.

Lähetetty 8:52, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  13. Smurf
    Smurf
    Profiili

lm - 9:52, 12.9.2012  » 
    Mua kiinnostaisi tietää miten nimimerkki 'sami' hoitaa partaansa.

Ei hoida?

Lähetetty 9:03, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  14. varolevy
    varolevy
    Profiili

+ toi Macajuttu

Välillä kun on aikaa ajelen myös shavetella
    http://carrbarber.com/Filarmonica%20Razors%20c.jpg

Ajomuotona 3 'ristiin' eli myötäkarvaan, vaahdotus, poikittain ja vastakarvaan jos halutaan tosi sileää. Arkisin yleensä myötä ja poikittain riittää.

Tuli oikeastaan opeteltua koko parranajo uudestaan kun tommoisen safety razorin hommas, mutta tuloksetkin mielestäni paranivat. #yksiterä

läskiputkiaan hipelöivä palpateekkarigen ei vaan osaa arvostaa. - ununu
    o: open pro 32h x2 kirkas, gran compe naabels pink
    Lähetetty 9:03, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  15. Smurf
    Smurf
    Profiili

Kiinnosta tietää, onko joku veitsimiehiä ja kuinka pitkään pitää itseään viillellä ennen kuin oppii?

Lähetetty 9:05, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  16. JaniT
    JaniT
    Profiili

^ Oppiminen kestää kauan. Kokeilin yhdessä vaiheessa mutta heikoin tuloksin. Parempi tyytyä vain hyvään partakoneeseen ja sopiviin teriin :).

Lähetetty 9:15, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  17. zykkeli
    zykkeli
    Profiili

mua on noi veitset kiinnostelleet, mutta en ole saanut hankituksi. toki en nyt ole muutenkaan se parranajon kävelevä mainostaulu, vaikka Sami on virallisesti se OooGeesin partajeesus.

- Judda -
    Lähetetty 9:19, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  18. Hanu
    Hanu
    Profiili

3 teränen bic ja braun cruzer. Luultavasti sheivaisin uaeammin jos se ois miellyttävämpää. Boonuksena herkkä atoppinen iho. Taidan kokeilla gilleten värkkejä hinnasta huolimatta.

Lähetetty 9:22, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  19. Sirkus
    Sirkus
    Profiili

Merkur progress. Vähän ku ergostem

en ole niin sisällä "skenessä", että olisi jargon hallussa.
    Lähetetty 9:24, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  20. Rapu
    Rapu
    Profiili

Smurf - 8:17, 12.9.2012  » 
    Philips

Hah, propsit Philipsille! Mulla on tasan sama laite (yli 10v.) joka toimii edelleen niin kuin pitäisi vaikka se on ollut joskus kovassa käyttössä.

Lähetetty 9:25, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  21. Lanssi
    Lanssi
    Profiili

Lähetetty 9:42, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  22. Lähetetty 9:44, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  23. mulle kasvaa sellasta valkosta karvaa :--------D is this bad

Lähetetty 9:46, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  24. inforest
    inforest
    Profiili

Koira-/kissaihmiset tietää:

-...pyöräilijällä ei taida olla ihan kaikki mersut pyörätien jatkeella. -Mannine
    - Mä voin antaa ostajalle kirjallisen aitoustodistuksen että just mä oon omistanut sen työkalun niin arvo kasvaa sit ku oon out of the bisnes -Josbanse
    Lähetetty 9:47, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  25. sami
    sami
    Profiili

Smurf - 10:03, 12.9.2012  » 

lm - 9:52, 12.9.2012  » 
    Mua kiinnostaisi tietää miten nimimerkki 'sami' hoitaa partaansa.

Ei hoida?

Tämä ja tuolla loput:

Lähetetty 9:56, 12.9.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Aiheen vierestä

Search with Google: