Yksivaihde.net » Projektit

Ensiprojekti: A-tehtaan rotta

(6 posts)

1. Niin kuin vauvan on opittava kävelemään, on miehen joskus opittava ajelemaan fixillä. Kasasin siis kiinteävaihteisen. Enemmän tai vähemmän tehottomia työpäiviä Aurinkotehtaalla meni 3.

Enjoy:

Runko on munakorvan ensifixistä, ulkonäkö sen mukainen. Lähes kaikki palikat A-tehtaalta bongattuina, pari kriittistä osaa löytys lähipiiristä.

Erityiskiitti munakorvalle rungosta ja avusta jota ilman tästä ei mittä ois tullu.

Päivitys:
    Projekti on nyt minun osaltani ohi, mutta runko on jatkanut rosoista matkaansa. Yksi kuva vielä viime syksyltä (korrektisti vetopuolelta otettu ym.):

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 16:52, 4.7.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  2. Sadepäivän ja aamukasahajoilun kunniaksi puhdistin entisen elämän tussi-stigmat rungosta ja sutaisin uusia viivoja tilalle.

Tämmöistä tällä kertaa, huomenna inttiin.

edit. paremmat kuvat

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 15:24, 8.7.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  3. Zigura
    Zigura
    Profiili

Herne - 16:24, 8.7.2012  » 
    Sadepäivän ja aamukasahajoilun kunniaksi puhdistin entisen elämän tussi-stigmat rungosta ...

Kerro lisää tussauksista vai kertooko Muneez?

Jeden Tag so schnell.
    Lähetetty 18:44, 8.7.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  4. Tussilla koristeltu kaikenlaista kulttijuttuja, ylösalasristejä yms., toivomus oli että maalaan rungon uusiks jos otan käyttöön.

Roller94
    Lähetetty 19:49, 8.7.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  5. Tuho
    Tuho
    Profiili

Loistavaa, Elis! Hyvä, että säkin siirryit fikseihin. :)

Lähetetty 19:58, 8.7.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  6. Enemmän tai vähemmän pienen vaivan ja ajan myötä tuli rottaan uutta eloa ja perinteitä noudattaen runko toimittaa ensifixin roolia.

Lähetetty 16:26, 12.4.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Projektit

Search with Google: