Yksivaihde.net » Projektit

Viheltäjä-projekti

(13 posts)
  • Started 7 years ago by Herne
  • Latest reply from Mull Dundane

1. Nonii, salaa foorumia seuranneena päädyin nyt lopulta ilmiantamaan itseni. Vaikka pääharrastuksenani on vaihdepyörät niin talven tuomat haasteet saivat minut muuntamaan maasturini yksivaihteiseksi. Whistle Miwok on siis lähtökohta ja sinkulointi vielä kesken, mutta eihän projektia ole kiva seurata jos ei mitään tehtävää enää löydy.

Tähän mennessä siis vaihdettu joustohaarukka kovaan syystä ei toimi talvella. Samasta syystä vaihteet poistettu ja sen jatkumona jarrukahvat lisätty. Polkimet vaihdettu flätteihin.

Tehtävää:
    -Takapakan poisto ja rattaan asennus
    -Tangon vaihto ehkä, droppi?
    -Haarukan vaihto vähän lihavapaan malliin?

Kiitoksia Tuholle etuhaarukasta (jonka vähän niinku vein, saat takas juu) ja eräälle munakorvalle a-tehtaalla.

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 15:22, 20.6.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  2. Mull Dundane
    Mull Dundane
    Profiili

on-one midge? ragley luxy? on niitä muitakin...

Lähetetty 15:51, 20.6.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  3. MrScientist
    MrScientist
    Profiili

Multa saat tod. vähän käytetyn Midgen jos tarviit.
    Tästä saattaa tulla jopa ihan hieno.

Lähetetty 17:28, 20.6.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
  4. Tämäkin projekti on nyt 9 kuukauden aikana elänyt aika lailla joten pientä updatea. Keula vaihtunut ESB:n semmoiseen, olen tykännyt kovasti ja toimii kaikin puolin tässä pyörässä. Mietteet droppitangosta ei saanut tuulta siipien alle talven takia, stemmi tosin vaihtunut lyhkäseen ja luultavasti pysyy semmoisena. välillä tässä kävi kokeilumielessä bmx-stemmi ja väärinasennettu tanko (mallia vallengrachin cro mo). Takakiekko tietty sinkuloitu, shimano ratas ja Visalta speissereitä.
    Skädäm:

edit: juu ei ole ketjua eikä ketjunkiristäjää (DIY) asennettuna. Jarrukin pois paikoiltaan.

Roller94
    mä syön nyt juustoja, kuuntelen stoneria ja vihaan kaikkea. KAIKKEA! paitsi ehkä päihteitä.
    Lähetetty 17:42, 8.4.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  5. Hyvin toimii kiinteänä, hyvin toimii pooloissa, hyvin toimii metsässä. Hyvin toimii viheltäjä.

(satula ei katuratakorkeudella)

Ketjulinja tyyliin suora, ketju tiukalla useimmiten, pikalinkku vielä takakiekossakin ja jalat pysyy kiinni polkimissa vaikka pannuttais kovaa.

Roller94
    Lähetetty 18:49, 27.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  6. Torski
    Torski
    Profiili

helvetin hienot strapit!

oho
    Lähetetty 19:14, 27.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  7. RTZ
    RTZ
    Profiili

Torski - 20:14, 27.8.2013  » 
    helvetin hienot strapit!

Jep. Jos noi toimii hyvin, niin how-to-postauksen paikka.

asb - 13:48, 9.3.2018  » 
    aika siistiä vetää muna asennossa alaotteelta autojen ohi
    Lähetetty 19:51, 27.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  8. Siis toimii joo, ei säädettävissä eikä kestävyydestä ole vielä tilastoa. Mutta loppuunajettuja kumeja on kyllä pinolla joten hajotkoon mun puolesta kerran kuussa.

Roller94
    Lähetetty 20:02, 27.8.2013, 6 years sitten. # Login to Send PM
  9. vallengrach
    vallengrach
    Profiili

Ylös koska tämän on kaupungin siisteimpiä aktiiviajossa olevia fiksed-tyyppisiä polkupyöriä.

Tom Ritchey swore he’d shave his moustache when Ritchey components stop winning races.

That was 41 years ago.
    Lähetetty 18:46, 25.1.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  10. Mull Dundane
    Mull Dundane
    Profiili

onpas siinä metka geo

Lähetetty 19:09, 25.1.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  11. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Tämähän on hieno!

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 21:47, 25.1.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  12. Ylös koska haluaisin tähän hitsautettua track-endit tai jotain. PM jos osaat!

Roller94
    Lähetetty 23:56, 25.1.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM
  13. Mull Dundane
    Mull Dundane
    Profiili

fgfs's not dead!

Lähetetty 0:09, 26.1.2016, 3 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Projektit

Search with Google: