Moniko lähdössä 1-vaihteisella, minkälaisella välityksellä?
Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu
Giro d Espoo
(60 posts)-
Lähetetty 7:15, 24.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM
-
48/19:llä on treenit tehty, sillä varmaan matkaan
EDIT: kiintee
Lähetetty 8:28, 24.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
opqdonut - 9:28, 24.5.2012 »
48/19:llä on treenit tehty, sillä varmaan matkaan
EDIT: kiinteemihin ryhmään meinasit tällätä?
edit: hyi vittu tuolla joutuis ajaa sen hölmöläntien ylämäen graniin mentäessä :DDDDDD ei vituta.
20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitatLähetetty 8:41, 24.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Tollasta 28+kmh lenkkiähän tolla välityksellä ajetaan.
Seurue tosin kuulemma haluaisi 26-ryhmään, jolloin voisin tiputtaa pari hammasta edestä. 46/19 toimi viime TdH:ssa ainakin hyvin.
Lähetetty 10:39, 24.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
48/19
4:00:06
111km eli keskariksi 27.7km/h
Lähetetty 19:50, 27.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Jos olisin kadenssipoliisi, hyväksyisin.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi / http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.Lähetetty 20:14, 27.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
48/16 30-kympin seurueessa kunnes rupesi väsyttämään. Kellotin 3:47 ja päädyin tulokseen, että ryhmässä ajo ei ole kivaa.
Lähetetty 20:50, 27.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
crtn - 21:50, 27.5.2012 »
48/16 30-kympin seurueessa kunnes rupesi väsyttämään. Kellotin 3:47 ja päädyin tulokseen, että ryhmässä ajo ei ole kivaa.Olitko ekaa kertaa kuntoajossa? Ilmeisesti ihan sama meno, kuin TdH:ssa. Hitaammissa ryhmissä on hauskempaa. Tai sitten pitää olla ihan keulilla.
Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.Lähetetty 21:10, 27.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Hyvin meni 42/17:sta 28-ryhmässä aikaan 3:59:47. Hieman jalat kuitenkin lopussa protestoivat muutaman hillittömän alamäkipyörittelyn jälkeen. Positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin noita saa kiinteelläkin ajettua, vaikkakin pirkan pyöräilyyn lähden sitten vaihteellisella :)
Lähetetty 7:05, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Joo ekaa kertaa olin ja vaaralliselta vaikutti. Sivusilmällä näin kun joku kaatui aika jyrkässä alamäessä.
Lähetetty 7:06, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
crtn - 8:06, 28.5.2012 »
Joo ekaa kertaa olin ja vaaralliselta vaikutti. Sivusilmällä näin kun joku kaatui aika jyrkässä alamäessä.Olihan se ryhmäajo tosiaan aika holtitonta ja ryhmät aivan järjettömän isoja. Kannattaa käydä kokeilemassa miltä
kurinalaisempi ryhmäajo pienemmässä ryhmässä tuntuu, vaikkapa HePon lenkeillä (fillarikalenterista löytyy). Ryhmässä ajaminen voi olla kivaakin :)Lähetetty 7:14, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Kuntoajot, tuo maantiepyöräilyn villi länsi. Tuulipuku-urpoja, Lolnago-urpoja, liikaa vauhtia kuntoon nähden, ei mitään kokemusta ryhmäajosta ja kova halu näyttää. Lisäksi todella vakava meininki lähtöpaikalla. Stressipaskajonossa ei kokkapuheita kuulu, kun totiset miehet pelkää että mitä jos putoaa.
Päätin lopettaa terveyteni ja mielenterveyteni vaarantamisen kuntoajoissa, kun muutama vuosi sitten loukkasin itseni pahasti muiden suurtumpuloinnin takia.
Kisaa ja harrastajien porukkalenkkiä sen sijaan on oikein mukava ajaa. Ei kannata antaa kuntoajojen pilata hyvän lajin brändiä.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi / http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.Lähetetty 7:20, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Kävin ajeleen 26-ryhmässä vaihdepyörällä. Jos nopeemmissa ryhmissä on vielä enemmän vaarallisia tilanteita niin noi tapahtumathan on ihan hengenvaarallisia. Käytännössä joka mäessä tumpuloitiin jotain. Parhaat palat oli kun Audi lähti ohittaan sokkona reitin jyrkimmässä mäessä ja kun joku väärällä kaistalla ohittelija meinas jäädä säiliörekan alle. Asfaltti oli ihan kauhee suurimman osan matkaa. Vikat kilsat ajoin omaa vauhtia (=täysii) pikku letkoissa ja se oli kyllä helvetin kivaa eli maalissa kuitenkin hymyssä suin.
Lähetetty 8:03, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
blend - 9:03, 28.5.2012 » Parhaat palat oli kun Audi lähti ohittaan sokkona reitin jyrkimmässä mäessä ja kun joku meinas jäädä säiliörekan alle. Asfaltti oli ihan kauhee suurimman osan matkaa.
Audikuskit eivät petä koskaan!
Ilmeisesti siellä Kirkkonummen puolella on tiet huonohkossa jamassa?Kun me lähdettiin polkee vastapalloon siin puol neljän tietämillä, niin Oittaan uimarannalle mentäessä kun on se alamäki missä S-mutka, niin siellä oli joku pidemmältä pyöräilemään tullut nuori herra jolta oli mennyt Giron aikana 2kpl sisureita. Jelpattiin sen verta että autettiin metskaa kuljetus maaliin.
"The stiffness of the 7005 frame make its ride more harsh. For smoother riding bikes, choose 6061 frames."
Ähnliche Suchen: pinarello, cinelli, bianchi, gios, merckx, eddy merckx, campagnolo, wilier, elton john, colnago master, bassoLähetetty 8:43, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Joo,
Ne pikkutiet ennen Veikkolaa oli tosiaan surkeessa kunnossa. Eniten renkaanpaikkaajia tuntui olevan matkan varrella kuitenkin Espoossa. Siellä oli niin helvetisti niitä vauhtitöyssyjä, että koko ajan sai olla jarruttelemassa. Ajoin Veikkolan jälkeisellä suoralla itekin johonkin kuoppaan ja hiilarirungosta kuului sellanen ääni, etten vielä ole uskaltanut tarkistaa damageja.Lähetetty 10:08, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Mulla tuli flätti juuri ennen Oittaata, eikä ollu avainta mukana takarenkaan irti saamiseksi, ketutti vähän.
Hyvin pärjäs 42/17 toimi hyvin.Lähetetty 12:39, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
^ Miten Plugi pelitti muuten?
Yritin bongata sua mutta eipä näkynyt. Itse olin vaihteilla liikkeellä ajalla 3:07:28.
Stay True to TQHCFRLähetetty 12:50, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Ennen kuin dissataan koko Giro ihan täysin, niin pääjoukossa ajo oli kyllä siistiä. Tosi repivää kylläkin, mutta ajolinjat säilyivät ja käsimerkit / huudot olivat hyvin hallussa. Valitettavasti silti yhden kasan jouduin todistamaan kun jossain Kauniaisten kulmilla vastaantullut auto ei väistänyt yhtään & äkkiijarrutti, ja sitä väistäneet pyöräilijät kolas jengiä nurin suoraan mun nenän edestä. Onneks ehjänä maaliin ajalla 2:56:14 (vaihteilla liikkeellä).
"älä kuuntele tota smurffii"Lähetetty 13:11, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Plugi pelitti tosi hyvin, rullaa niin hyvin et meinasin ajaa jengin päälle useamman kerran. Laitoin 120mm stemmin ja maantiestongan ja vielä jarrut ni oli valmista viivalle. Hyvä pyörä.
Lähetetty 14:53, 28.5.2012, 7 years sitten. # Login to Send PM -
Mites tänä vuonna yksivaihteisia tapahtumassa? Ainoa havaintoni oli fiksillä 26 km/h vauhtiryhmästä irtiotossa mukana ollut nainen. Suuren kypärännoston paikka hänelle!
Itse olin liikkeellä vaihteilla. Tapahtumasta jäi oikein hyvä fiilis, vaikka enimmäkseen fiksillä ajavana noi ylämäissä hidastelut ei nappaa... Kumirikkoja näytti olleen reippaasti ja autoilijat esittivät taas parastaan mielenosoituksellisissa ohituksissaan. Bemarit oli tän vuoden Audeja.
Lähetetty 22:06, 24.5.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM -
Jozo - 23:06, 24.5.2015 »
Mites tänä vuonna yksivaihteisia tapahtumassa? Ainoa havaintoni oli fiksillä 26 km/h vauhtiryhmästä irtiotossa mukana ollut nainen. Suuren kypärännoston paikka hänelle!
Itse olin liikkeellä vaihteilla. Tapahtumasta jäi oikein hyvä fiilis, vaikka enimmäkseen fiksillä ajavana noi ylämäissä hidastelut ei nappaa... Kumirikkoja näytti olleen reippaasti ja autoilijat esittivät taas parastaan mielenosoituksellisissa ohituksissaan. Bemarit oli tän vuoden Audeja.Tais olla ilonanne ku pisteli siellä menemään. En meinannu pysyä perässä synttäriajoissakaan.
skenen joukoissa seisot - skenen lippua kannat
" I'm built for comfort, I ain't built for speed"Lähetetty 22:08, 24.5.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM -
blend - 9:03, 28.5.2012 »
Kävin ajeleen 26-ryhmässä vaihdepyörällä. Jos nopeemmissa ryhmissä on vielä enemmän vaarallisia tilanteita niin noi tapahtumathan on ihan hengenvaarallisia. Käytännössä joka mäessä tumpuloitiin jotain. Parhaat palat oli kun Audi lähti ohittaan sokkona reitin jyrkimmässä mäessä ja kun joku väärällä kaistalla ohittelija meinas jäädä säiliörekan alle. Asfaltti oli ihan kauhee suurimman osan matkaa. Vikat kilsat ajoin omaa vauhtia (=täysii) pikku letkoissa ja se oli kyllä helvetin kivaa eli maalissa kuitenkin hymyssä suin.Luulin eka, et tää postaus oli tältä päivältä, kuulosti niin tutulta. En tajua miten urpoa väkeä voi olla, pahimmilla idiooteilla lisäksi mukula etupenkillä ottamassa oppia.
Taisin itekin tosin kerran yhen keltasen viivan mäessä taittaa. Toisaalta mulla on painoa 55 kiloa ei 1500 kg...Minähän se siellä 26 ryhmässä painelin menemään :) Ens kerralla vapari ois kiva tai sitten vaan skippaan kaikki alamäet.
Lähetetty 22:38, 24.5.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM -
32-ryhmässä tuli bongattua yksi Planet-X:n ratapyörä kiinteellä. Täytyy myös nostaa hattua sille läskipyörälle joka ainakin vielä turuntiellä ajeli 32-ryhmän mukana.
Hyvä maku jäi tapahtumasta. Ajo pääosin siistiä 32-ryhmässä. Anoa joka pisti silmään on nuo pudonneet juomapullot ja roskaaminen. Noihin pulloihin taisi muutama kaatuakkin, toivottavasti ei käynyt pahemmin. Itse ajelin vaihteilla.
Lähetetty 7:22, 25.5.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM -
Ai että.
#dashcamjustice
Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.Lähetetty 11:31, 25.5.2015, 4 years sitten. # Login to Send PM
Reply »
You must log in to post.