Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Bullhorn Appreciation Thread

(126 posts)

1. sude
    sude
    Profiili

DIY

Lähetetty 23:34, 27.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  2. pieni merenneito
    pieni merenneito
    Profiili

no niin :D

20180418: Oppiraha count 6220€ since 3.6.2014
    ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ hell is my natural habitat
    Lähetetty 9:17, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  3. topsun vois varmaan lukottaa vuonna 2017

Lähetetty 11:26, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  4. kaelum
    kaelum
    Profiili

Oon ymmärtäny et puolet Suomen pohjosimmasta skenestä sporttaa näit viel, et ei kannata hätiköidä.

Lähetetty 11:29, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  5. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Minä oon itse asiassa harkinnut bullhornin hankkimista.

Mulla ei ole koskaan semmosta ollut.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 11:34, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  6. nalle wheelroos
    nalle wheelroos
    Profiili

bullhorn ollut nyt vaihe viidettä vuotta.

puheenvuoroni ei sisällä propositioita, väittämiä, omia näkemyksiä, mielipiteitä, mitään

bullhorn pride ry
    Lähetetty 11:37, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  7. kaelum - 10:29, 28.2.2017  » 
    Oon ymmärtäny et puolet Suomen pohjosimmasta skenestä sporttaa näit viel, et ei kannata hätiköidä.

jahas siel onki ollu kylmempi talvi sitte tänä vuonna..

Lähetetty 12:40, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  8. Lukottakaa ...nyt meinas tulla rumia sanoja.

Tän kaupungin pisimpiä viikkokilsoja ajavat prot vetää vittu sarvilla.

Vihaajat vihaa ja lässyttäjät sössöttää kai se on pakko ruveta vähä markkinoimaan että saadaan sen verran kuskeja kaupunkiin et voi pistää Stringy Spit kakkosen pystyyn prkl fuck babylon rupee office life keittelee ns. yli tän yhen säätäjän papereita veivattu toista viikkoo ympäri virastoja saatana noni nyt on vissiin valmista ja pari tuntii viä ja fedexi hakee ne vittu abudabiin ja voin kirjottaa laskun ja laittaa viestin perään et älä perkele enää yhtään meiliä ikinä mulle REUNA SE ON MINUNKIN MALJASSANI.

Sori.

Messenger of Love.
    Lähetetty 12:47, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  9. ValleroX
    ValleroX
    Profiili

Pave - 11:47, 28.2.2017  » 
    Messenger of Love.

napikwan - 17:24, 12.4.2019  » 
    At times, when you read these stuff from here, I'm afraid that I'm in some psychosis.
    Lähetetty 16:34, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  10. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

vasaraasialainen - 20:35, 28.5.2014  » 
    Hörns > riser

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 16:38, 28.2.2017, 3 years sitten. # Login to Send PM
  11. Aihe on ilmeisesti aika passé ja ketju kuihtunut sen jälkeen kun sen lukottaminen muodostui pääasialliseksi keskustelunaiheeksi, mutta kysyn silti tässä

Edit: Jo pitkään on seurannut foorumin meininkiä sivusta ja vähän sellainen NTKT-äijien trendikkäiksi mieltämien aiheiden hiekkalaatikkohan tästä on tullut. Bullhornit eivät ole juuri nyt tapetilla mutta jos tulee hyvin hiljaista niin on yksi sivustaseuraaja vähemmän.

Ei sittenkään mitään...

Lähetetty 17:27, 21.1.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  12. roenski
    roenski
    Profiili

Kai se on minunkin käytävä tämä vaihe nyt läpi. Pari vuotta kun on ollut ranteet luonnollisessa asennossa dropin huppujen päällä ei oikein raiseriin palaaminen onnistu. Alaotteelle ei ole tarvetta ja toinen jarrukahvakin on fiksissä turha niin tulee mieleen että bullhorn miksi ei. Ei kai siinä kun blb eastwoodia hugista tai kumiluodista tilaamaan.

Lähetetty 22:54, 22.3.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  13. ein0.0
    ein0.0
    Profiili

eiks esim fixed crit ukoille valmisteta droppitankoon artefakteja, jotka on vähän kuin huput ilman kahvoja, mutta jää kokonaan tankonauhan alle? teknologia bulliksettomaan elämään on kyllä olemassa

Htone - 14:15, 30.6.2020  » 
    En ole kahteen päivään käynyt netissä ja jollain jo foorumilla kiukku päällä.
    Lähetetty 0:54, 23.3.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  14. Tänään takas tässä vaihteessa ja feels good mayne. Ajoin sarvilta niinkuin ois huput.

The outside world – there is my wonderful
    Lähetetty 1:16, 23.3.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  15. ziGo
    ziGo
    Profiili

Vois kyllä.

Lähetetty 9:12, 23.3.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  16. roenski
    roenski
    Profiili

ein0.0 - 23:54, 22.3.2019  » 
    eiks esim fixed crit ukoille valmisteta droppitankoon artefakteja, jotka on vähän kuin huput ilman kahvoja, mutta jää kokonaan tankonauhan alle? teknologia bulliksettomaan elämään on kyllä olemassa

E: ei mitään sittenkään, luin väärin

Lähetetty 10:16, 23.3.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  17. ein0.0
    ein0.0
    Profiili

Htone - 14:15, 30.6.2020  » 
    En ole kahteen päivään käynyt netissä ja jollain jo foorumilla kiukku päällä.
    Lähetetty 11:06, 23.3.2019, 1 year sitten. # Login to Send PM
  18. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

Tunnetaaks täällä vieläkin voimakkaasti tästä bulliaiheesta?

Luulen, että mulla olis tarve tolle bullhornille kun ei tollanen risertanko oikein toimi käsille asennon puolesta ja droppitankoo en halua. Onks noissa bullhorneissa jotain ominaisuuksia mitä kattella muuta ku leveys? Etujarru mun tarttee saada siihen kiinni.

Auttakaas untuvikkoo näissä asioissa plz (:

joo mullon toi ***** vanha mäshi
    Lähetetty 22:35, 18.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  19. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Hörns on just hyvät. Uupuu alaote, eikä voi meloa, mutta muutoin ei mitään vikaa.

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 23:18, 18.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  20. nalle wheelroos
    nalle wheelroos
    Profiili

N00bieMcN00bface - 22:35, 18.6.2020  » 
    Luulen, että mulla olis tarve tolle bullhornille kun ei tollanen risertanko oikein toimi käsille asennon puolesta ja droppitankoo en halua. Onks noissa bullhorneissa jotain ominaisuuksia mitä kattella muuta ku leveys? Etujarru mun tarttee saada siihen kiinni.

Tangon halkaisija eli ei pelkkä clampin halkaisija vaikuttaa jarrukahvavalikoimaan, ellet sitten meinannut laittaa ns. lihakoukkuja eli bar end levereitä. Ja onhan noita muutenkin erilaisilla taivutuksilla ja paksunnoksilla.

puheenvuoroni ei sisällä propositioita, väittämiä, omia näkemyksiä, mielipiteitä, mitään

bullhorn pride ry
    Lähetetty 23:31, 18.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  21. grep
    grep
    Profiili

Pari vuotta kesti itsellä vaihe, ensin tykkäsin kovasti noista mutkista tuolleen verrattuna itse dropista sahattuihin tai sen tapaisiin, mutta sitten kyllästyin silti

Lähetetty 23:42, 18.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  22. roenski
    roenski
    Profiili

Jos tykkäät dropilla ajella sillain että kämmenet on niillä 90 asteen kulmilla niin kannattaa välttää stemmin juuresta alaspäin taivutettuja `horneja.

Lähetetty 0:48, 19.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  23. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

roenski - 0:48, 19.6.2020  » 
    Jos tykkäät dropilla ajella sillain että kämmenet on niillä 90 asteen kulmilla niin kannattaa välttää stemmin juuresta alaspäin taivutettuja `horneja.

Niih, noh, ensinnäki hyvä vinkki, kiitos! Toisekseen nii onkohan toi bullhorni kuitenki se hyvä vaihtoehto mulle kun tosiaan käsien kannalta optimi ajoasento on tullut droppitangolla juurikin siten, että parkkeeraan käteni niille liipasimien pökäleille ja painelen menemään. Kämmenet ei taida siinä paljoo poiketa 90°.

Lähetetty 10:27, 19.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  24. N00bieMcN00bface
    N00bieMcN00bface
    Profiili

nalle wheelroos - 23:31, 18.6.2020  » 

N00bieMcN00bface - 22:35, 18.6.2020  » 

Tangon halkaisija eli ei pelkkä clampin halkaisija vaikuttaa jarrukahvavalikoimaan, ellet sitten meinannut laittaa ns. lihakoukkuja eli bar end levereitä. Ja onhan noita muutenkin erilaisilla taivutuksilla ja paksunnoksilla.

No pirkale kai mä painan john googlen nettisivulle jotain tyyliin "bullhorn handlebar" ja alan vaa katteleen mitä tulee. Onhan tää aika hakuammuntaa kysellä foorumilla jengiltä mitään mistään mistä itelläkään ei ole oikein mitään validia ajatusta...

Mutta siis lihakoukut kuulostaa seksikkäältä.

Lähetetty 10:38, 19.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM
  25. nikamat
    nikamat
    Profiili

N00bieMcN00bface - 10:38, 19.6.2020  » 
    Mutta siis lihakoukut kuulostaa seksikkäältä.

Kuva ei oma, mutta punaset sramin lihakoukut olis ylimääräsenä jos liekki vaan voimistuu.

Ikkuna ihmisen ahtaaseen sieluun ja iloiseen jokko-oksenteluun.

Haistappa kuule teoriaukko paska.
    Lähetetty 23:25, 19.6.2020, 3 months sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Fillarikeskustelu – Bike talk

Search with Google: