Yksivaihde.net » Myydään – For sale

V: San Marco Zoncolan -> Selle Italia

(5 posts)
  • Started 8 years ago by Teemu
  • Latest reply from Risto Reipas

1. Teemu
    Teemu
    Profiili

Potenssikololla varustettu SLR flow tuntuu toimivan hyvin maantiepyörässä, joten Zoncolan joutaa vaihtoon. Zoncolan on musta ja erinomaisessa kunnossa. Ei näkyvää kulumaa. Käytetty maantiepyörässä kuivalla kelillä alle 1000km.

Vaihdossa kelpaa (tarvittaessa välirahalla suuntaan tai toiseen) Selle Italia SLR, SLR flow, SLR xp tai SLR xc. Toki myös kit carbonio-versiot kelpaavat. Vain mustat ja siistikuntoiset huomioidaan.

Zoncolan on Turussa ja jos postittelemaan tarvii alkaa, niin molemmat maksakoon omat postinsa. Yhteydenotot PM:llä.

Lähetetty 15:18, 26.4.2012, 8 years sitten. # Login to Send PM
  2. Kare_Eskola
    Kare_Eskola
    Profiili

Muodin huipulla.

Korson Kaiku / Hi5bikes.fi / http://vapaaratas.blogspot.fi

"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
    Lähetetty 15:40, 26.4.2012, 8 years sitten. # Login to Send PM
  3. Teemu
    Teemu
    Profiili

Zoncolanin myynti-/vaihtoarvo on romahtanut viimeisen viikon aikana pahemmin kuin Nokian kurssi. Hemmetin hyvä satula se silti on. SLR:t vaan on parempia mun hanurille.

Lähetetty 15:43, 26.4.2012, 8 years sitten. # Login to Send PM
  4. houlou
    houlou
    Profiili

laitoin itse zoncolanin cännäriin maantielle, todella hyvä satula bibsukoiden kanssa.

Lähetetty 16:05, 26.4.2012, 8 years sitten. # Login to Send PM
  5. User has not uploaded an avatar
    Risto Reipas
    Profiili

Mulla juuri vaihtui SLR ZoncolanEIHIN. Moinen tuli uuden maantiepyörän mukana ja ah, siinäpä sekä silmä että perse lepää. Em. skabariin vaihtui tosin kuitukiskoinen Z ( runko on jäykkä kuin mikä ja integroidulla tolpalla), notku sai metallikiskoisen siitä ja fiksiin samanmoinen Briteistä. Aika tarkka mulla sijaintinsa suhteen, jos liian edessä niin piriformikset huutaa parin tunnin jälkeen ja kohta iskiakset niiden mukana. Oikealla paikallaan best so far.

Lähetetty 23:23, 26.4.2012, 8 years sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Myydään – For sale

Search with Google: