Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Dear Eki - Lääkäripalsta

(1155 posts)

1. SuicideHub
    SuicideHub
    Profiili

Mä oon viime aikoina tykännyt kovasti bulgarian spliteistä, eli yhen jalan kyykyistä toinen jalka takana penkillä, käsipainot kädessä. Mukavasti avaa lonkkaa, tuntuu syvältä liikkeeltä ja vaatii keskivartalon hallintaa. Noi ja maastaveto tuntuu kivasti reisissä ja pakaroissa melkolailla joka puolella. Ei niin että olis tuon tyyppistä ongelmaa ollutkaan, mutta hyvää tekee ihan vain treeninä.

Lähetetty 14:50, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  2. User has not uploaded an avatar
    SeppoKyllikki
    Profiili

Joo kyykkyjä ja askelkyykkyjä treenattu, mutta nyt jäänyt vähemmälle. Helvetti, kun työelämä vaatii nyt liikaa. Ei ehdi/jaksa treenata. Annan vielä pari viikkoa työelämälle aikaa näyttää parempia puoliaan. Voi muuten tosiaan olla, että tämä vaiva voi ollakin vaan merkki liiasta istumisesta ja vähästä treenistä. Ajoin viime kesänä pari pidempää päivää ja silloin ei ollut tätä ongelmaa, mutta kyykyt oli silloin ohjelmassa. Salille siis.

Lähetetty 19:01, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  3. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Kyykyt aktivoi takareisiä yllättävän vähän. Se on pakaraliike enempi.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 19:34, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  4. accro
    accro
    Profiili

SuicideHub - 14:50, 14.1.2020  » 
    Mä oon viime aikoina tykännyt kovasti bulgarian spliteistä, eli yhen jalan kyykyistä toinen jalka takana penkillä, käsipainot kädessä. Mukavasti avaa lonkkaa, tuntuu syvältä liikkeeltä ja vaatii keskivartalon hallintaa. Noi ja maastaveto tuntuu kivasti reisissä ja pakaroissa melkolailla joka puolella. Ei niin että olis tuon tyyppistä ongelmaa ollutkaan, mutta hyvää tekee ihan vain treeninä.

Tää on hyvä. Jos tuntuu, ettei meinaa pysyä pystyssä niin tätä voi hyvin tehdä siinä mikälie pystyräkki, jossa tanko liukuu kiinteessä kiskossa ylös alas.

e. Smittimasiina, Smith on tän vehkeen nimi.

1. (slang) hooked: addicted, unable to resist
    Lähetetty 20:33, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM
  5. Lumikko
    Lumikko
    Profiili

Smithistä kyse.

Noita bulgarialaisia yhden jalan kyykkyjä voi aloitella ilman painojakin. Tasapainon säilyttäminen on musta tärkeä osa liikettä, en lähtisi pakottamaan sitä liukuputkille ellei kyse ole jollain tavalla esteellisen ihmisen kuntoutuksesta.

Rengasrikko-counter 2018: 4
    Matkakortin lataus-counter 2018: 150 €
    Lähetetty 20:37, 14.1.2020, 1 week sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: