Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Road Rage - tarinoita liikenteestä

(9344 posts)

1. Yksityisautoilija kääntyi ajoradalta pyörätien yli parkkipaikalle reipasta vauhtia. Nosti katseensa puhelimesta, näki minut takarengas ilmassa, ja painoi itsekkin jarrua. Ei huitonut käsillään anteeksipyynnön elettä, vaan laski katseensa takaisin puhelimeen.

Knit Fast. Dye yarn.
    Lähetetty 15:04, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  2. .....
    .....
    Profiili

Kai paskoit peilit?

Hesarilla kustaankadulle kääntyvä valkoinen taksi sai pikku skraidun kylkeen kun päätti ajaa ohi minusta mutta ei tajunnut että ompun lava on pidempi :-D

Jotaki huuteli mutta jatkoi matkaansa

Lähetetty 15:08, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  3. Konsta
    Konsta
    Profiili

e. Kiitos sinulle

1-vaihteiset: RodagiraScottHelkamaSingularNopsa
    Lähetetty 15:16, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  4. .....
    .....
    Profiili

Anteeks :’( älä lyö

Lähetetty 15:20, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  5. En paskonut peilejä. Yksityisautoilija olisi saanut uudet peilit vakuutuksesta, ja maailmassa olisi vain ollut peilien verran enemmän jätettä.
    Jos olisin halunnut päästä tasoihin, niin minun olisi pitänyt paskoa peilit siten että yksityisautoilija on välittömässä hengenvaarassa. Olen jo niin turtunut kuolemanvaaraan etten jaksa edes murhayrittää takaisin.

Knit Fast. Dye yarn.
    Lähetetty 15:41, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  6. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Autot kuulemma sillon tällön syttyy palamaan ittekseen ilman syytä parkkipaikoilla, on se autoilu vaarallista.

Lähetetty 15:48, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  7. F. Kaeppae
    F. Kaeppae
    Profiili

Paavi - 15:41, 11.9.2019  » 
    Olen jo niin turtunut kuolemanvaaraan etten jaksa edes murhayrittää takaisin.

Hyvin muotoiltu, nauroin.

Jottei tyhjäpostaus niin:
    Eilen AKK ajaessani kolmion takaa tulee auto, pysähtyy ja näkee mut. Kohdalla sitten yllättäen kaasuttaa metrin pari eteenpäin ja lyö jarrut lukkoon. Mä kerkeen jarruttamaan vaistomaisesti ja tän jälkeen osoitan kolmiota. Vastauksena tulee paskainen nauru ja keskari ikkunaan kiinni. Matkaa jatkaessa tää mersukuski ajaa vierellä vähän siihen malliin mua tuijottaen ja virnistellen että varauduin sen tulevan seuraavassa risteyksessä tarkoituksella eteen. Kaasutti kuitenkin sitten pois. Jäi kummittelemaan.

Biciolli - 20:03, 30.8.2019  » 
    Mitä vitun snobeja täällä on!
    Lähetetty 15:56, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  8. Roller94
    Roller94
    Profiili

hitto maailmaan mahtuu kyllä ihme porukkaa.

Vittu mä kyl vihaan Espoota.
    Lähetetty 16:15, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  9. gnarlie
    gnarlie
    Profiili

Soittelen lähes poikkeuksetta hätäkeskukseen ja ilmotan jokasen liikenteenvaarantamisen. Poliiseilla nykyään automaagista rekkareiden tunnistamista ja sieltä ne merkinnät hyppää silmille.

Lähetetty 17:04, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  10. lluque
    lluque
    Profiili

^tuon ottanut itsekin tavaksi tapauksissa, jossa rike on täysin tahallinen ja/tai vaarallinen. Viimeksi alkukesästä kun bongasin bensalenkkarin suhailemassa pyörätiellä.

Lähetetty 17:32, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  11. tudetski
    tudetski
    Profiili

Itse sain tänään iltapäivällä toisen pyöräilijän raget päälleni Pohjoisrannan pyörätiellä. Kaupunkipyörällä liikkunut mieshenkilö seilasi epämääräisesti koko väylän leveydellä, joten koukkasin ohitustilanteessa väylää reunustavien mukulakivien kautta. Tästä meni hänellä sit täysin hermo ja huusi suoraa huutoa perään soita sitä kelloo vitun kusipää! vitun homo! saatanan idiootti! tjsp. Hidastin sit ja sanoin, että voisitko pysytellä omalla oikealla niin mahtuu muutkin kulkemaan. Sama huuto ja haukkuminen jatkui ja annoin sit kyllä paluupostina itsekin törkeämpää palautetta. Ei jotenkin jaksa enää kuunnella/niellä jotain helvetin aggressiivista mussutusta, joka sisältää 0% itsereflektiota. Et alennun sit itsekin huutokilpailuun. En kyl ees osaa sanoa, tuntuuko enää alentumiselta. Pitäis kai tuntuu tai en tiä.

Jos täälläkään ei nähdä Auran ja Gorgonzolan eroa, niin eipä sitten huomata varmaan, että maailma on mennyt taaksepäin.
    Lähetetty 17:55, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  12. Kaikenlaisille pirikellonsoiton vaatijoille voi onneksi läväyttää tieliikennelain nähtäväksi. Sen jälkeen kysyä että todellako myönnät vaarantaneesi liikennettä kun kerran kelloa pitäisi soittaa, ja haluaisiko kenties myös poliisille myöntää vaarantaneensa liikennettä. Jos vielä tulee mussutusta, niin voi uudestaan lukea tieliikennelain kohdan jossa nimenomaan kielletään kellonsoitto ohituksen merkiksi.

Knit Fast. Dye yarn.
    Lähetetty 20:30, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  13. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Ei siinä ole mistään laista tai totuuksista kyse. Urosyksilöillä on paritteluviettien aiheuttamaa painetta joka voi tällä tavoin purkautua, ei sille keskivertoyksilöt voi mitään sillä tämä käytös on täysin tiedostamatonta. Ehkä jotain valtion kustantamia kalunpidennyksiä tai parittelukumppaneita voitaisiin tarjota niin ei tarvis tätä kiukuttelua kattoa joka viikonloppu.

Itse olisin vaan jatkanut ajamista ja antanut rahvaan jäädä ölisemään, ei siihen kannata sekaantua.

Lähetetty 20:56, 11.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  14. scphnt
    scphnt
    Profiili

"lähdetään tuonne metsään ottaa miehestä mittaa" vai mitä se (varmasti seksuaalisesti turhautunut) pyöräraivoaja sanoi videolla.

Lähetetty 8:22, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  15. Paavi - 20:30, 11.9.2019  » 
    Kaikenlaisille pirikellonsoiton vaatijoille voi onneksi läväyttää tieliikennelain nähtäväksi. Sen jälkeen kysyä että todellako myönnät vaarantaneesi liikennettä kun kerran kelloa pitäisi soittaa, ja haluaisiko kenties myös poliisille myöntää vaarantaneensa liikennettä. Jos vielä tulee mussutusta, niin voi uudestaan lukea tieliikennelain kohdan jossa nimenomaan kielletään kellonsoitto ohituksen merkiksi.

Flashbäkit vuoteen 2017, kun kerroin Vantaalaiselle koiranulkoiluttajalle mitä tieliikennelaki sanoo äänimerkin käytöstä, niin se soitti kytät paikalle. En jääny venailee vaan sanoin, että "Sä kun soitit ne kytät ja kerroit niille nimes, ni varmaan jäät sitten tähän myös odottamaan niitä, ettei tule sanomista turhista hätänumeroon soittamisista. Moikka."

"Häh? Ethän sä voi lähtee..."

Et ei ne ymmärrä. Niillä on elämässä ongelmia, jotka purkautuu kiukkuna muita kohtaan. Näytä peukkua ja jatka matkaa.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 8:45, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  16. Kaarle2001
    Kaarle2001
    Profiili

Tässä tieliikennelain äänimerkkiä koskeva kohta:

34 §
    Ääni- ja valomerkit
    Milloin vaaran välttämiseksi on tarpeen, kuljettajan on annettava ääni- tai valomerkki taikka jarruvaloa käyttämällä tai muulla tavalla kiinnitettävä muiden tienkäyttäjien huomiota. Muutoin äänimerkin saa antaa vain taajaman ulkopuolella valoisana aikana ohitettaessa.

Äänimerkki ei saa olla pitempi kuin on välttämätöntä. Valomerkki on annettava ajovaloja vilkuttamalla.

Lähetetty 12:32, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  17. Konsta
    Konsta
    Profiili

Tästähän on keskusteltu palstalla jo aiemmin ja lopputulema on että osa väestä on visusti sitä mieltä että kellon soittaminen on joissain tilanteissa laitonta. Itse kyllä edustan vähän toisensorttista näkökantaa hih hih.

1-vaihteiset: RodagiraScottHelkamaSingularNopsa
    Lähetetty 12:36, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  18. Konsta - 12:36, 12.9.2019  » 
    Tästähän on keskusteltu palstalla jo aiemmin ja lopputulema on että osa väestä on visusti sitä mieltä että kellon soittaminen tai soittamatta jättäminen on joissain tilanteissa laitonta. Itse kyllä edustan vähän toisensorttista näkökantaa hih hih.

Korjasin. HTH.

Production does not come with smooth welds. Written confirmation may support you in the unlikely event of a guarantee claim.
    Lähetetty 12:39, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  19. Ruoholahdenrannan ja Kalevankadun risteyksessä olin jalka maassa odottaen oikealta saapuneen ja risteykseen pysähtyneen ratikan siirtymistä. Takana alle parin metrin päähän ryömittänyt pirssi antaa pitkää tööttiä. Käännyin ja näytin mahdollisimman äkäiseltä ja näytin käsimerkeillä että nyt vittuun se torvi. Kuski ystävällisesti hymyilee ja osoittaa ratikkaa, että älä loukkaannu, en mä sulle tyyti!

Kohtalaisen tollo ammattiautoilija siinä, kiitos kuulovauriosta josta ois kyllä pitänyt vaatia vahingonkorvausta

» 
    Tuus poika ajaa suolamössöön talvella niin katotaan miten alumiini kestää ruostumatta
    Lähetetty 12:56, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  20. User has not uploaded an avatar
    Carl
    Profiili

Samankaltaista mullekin kävi iha pari pv sitte ku auto antaa kovaa tööttiä takaa pikku roballa, katoin sitä et mitäs nyt ja sit nousee käsi merkiks et ei mulle vaa edessä oleva auto.

Kaikenlaista draamaa perkele, ei pinna kestä ku pitää ajaa liian leveitten autojen seassa. Onneks yällä ku ajaa nii no problem ;D.

Lähetetty 13:44, 12.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  21. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Kymmenten nuorten pyörämiittiporukka terrorisoi autoilijoita lauantai-iltana Kotkassa

meinas tulla huutistelusta kuset housuun jo otsikosta kun matalatesto-möhömahoille muutama jonne jopon päällä aiheuttaa näin voimakasta alemmuuden tunnetta :D Joka päivä näkyy yhä enemmän näitä kiukkuisia mutrusuita jotka inisee aivan kaikille kaikesta kun on niin paha olla, vähän tulee kiukkuilevat pikkulapset heistä mieleen.

Lähetetty 13:20, 13.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  22. vasaraasialainen
    vasaraasialainen
    Profiili

Kotkan poikii med siivet.

monikko ja kuusikulmaista kääpiötä
    Lähetetty 13:24, 13.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  23. kaelum
    kaelum
    Profiili

Tahmatassu - 13:20, 13.9.2019  » 
    ...matalatesto-möhömahoille muutama jonne jopon päällä aiheuttaa näin voimakasta alemmuuden tunnetta...

Mut ne keulii enkä mä osaa :(

Lähetetty 13:26, 13.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  24. Tahmatassu
    Tahmatassu
    Profiili

Pyöriin keulimisen estävät laitteet ja nopeusrajoittimet. Tubeless renkaat myös kiellettävä koska kannustavat nopeaan ajoon.

Lähetetty 13:28, 13.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM
  25. Ei road ragea muttei Ne hyvät fiilikset kamaakaan. Kunhan hämmennyin.

Peruskommuuttini kulkee tuosta Raision Ikean ohi jonka edustalla helvetinympyrä jonka läpi jengi ajaa autoillaan aika reilua vauhtia. Ei tässä nyt mitään erikoista, osaan ennakoida etten jää alle jne.

Nooh olin tulossa tuota kelviä pitkin aikomuksena ajaa ympyrästä "suoraan läpi" niinkuin aina. Käsi ojoon jo hyvissä ajoin suuntamerkiksi ja pari sekkaa sen jälkeen joku pakuchieffi ajaa rinnalle ja hiljentää vauhtiaan mun vauhtiin. Katsekontakti ja en oikein ymmärrä mitä meinaa mutta onneksi hiljensin kun paku valuu reittini yli pysähtymättä. Ei tässä sen kummempaa, erryday sama homma. Ympyrästä selvittyäni reitti jatkuu Turun keskustaa päin ja en ajattele asiaa sen enempää. 200m eteenpäin huomaan että joku paku seisoo keskellä kelviä ja kuskijäbä siinä huitoo jotenkin aggressiivisesti. Valmistelen väistöliikkeitäni kunnes kuuluu tosi kova "Sori!" jonka jälkeen jotain sössötystä siitä miten mokasi äskeisen tilanteen. Oli siis sama pakuchieffi joka oli kaasuttanut eteenpäin että ehtisi pyytää anteeksi. Taisi olla ihan tosissaan, pyörin pari ympyrää mutten jaksanut kuunnella, oli jotenkin niin surkeaa.

Vaikka tää pakuchieffi oli varmasti vilpittömästi pahoillaan tötöilystään niin jotenkin en jaksa edes kuunnella. Lähinnä hämmennyin että joku viitsii erikseen pyytää anteeksi ihan kuin tää olisi jotenkin todella poikkeuksellinen tapaus.

Erry. Fuckin. Day.
    I tell you. Sama homma. Sama kohta.

Uskoni ihmiskuntaan palasi viimeistään 100m jälkeen seuraavassa liikenneympyrässä jossa Mersu meinas vetää suoraan kylkeen kaasu huutaen ja ABSit töksötellen :)

Lähetetty 14:56, 13.9.2019, 1 week sitten. # Login to Send PM

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.

Yksivaihde.net » Avoin fillarikeskustelu

Search with Google: